Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,520 8 mei 2024 16:24
  • -0,050 (-0,90%) Dagrange 5,480 - 5,590
  • 142.047 Gem. (3M) 285,6K

TomTom April 2016

4.182 Posts
Pagina: «« 1 ... 106 107 108 109 110 ... 210 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 19 april 2016 16:44
    quote:

    PLUSJE schreef op 19 april 2016 16:42:

    Verwacht volgende week een paar leuke persberichten vanaf de autoshow in China. Volvo staat hier ook, lijkt mij het moment om bekend te maken met welke partner ze hier gaan testen. gtspirit.com/category/carshows/beijin...
    Zou zo maar eens kunnen. Volvo is eigendom van de chinezen.
  2. Erik9400 19 april 2016 16:50
    quote:

    rationeel schreef op 19 april 2016 16:19:

    [...]

    Gewoon een denker op de lange termijn. Hij vindt dit fonds het beste om zijn geld in te investeren.
    De belegger die er het zelfde over denkt, lift mee.
    Nou.... Niet helemaal... Hij stopte naast tt zijn geld in van oord.

    Hij geeft niet om de overige aandeelhouders

    De kralen zijn inmiddels geteld maar waar blijft de toegevoegde waarde voor de kleine aandeelhouder? We zitten in tt voor de lange termijn maar kunnen natuurlijk nooit winnen van zijn voorkennis
  3. [verwijderd] 19 april 2016 16:58
    quote:

    Beperktedijkbewaking schreef op 19 april 2016 16:53:

    [...]
    Dat van die NDS-standaardisatie is toch geen nieuws?

    Is geen nieuws. Wel dat tomtom daar blijkbaar in voorop loopt. Ik denk dat tomtom het wellicht vaker aanbiedt. Is ook een teken van kracht. U kunt makkelijk switchen naar HERE als u dat later wilt, maar waarom zou u. HERE biedt het liever niet aan als er niet naar gevraagd wordt en heeft het ook jaren geprobeerd te traineren, omdat zij blijkbaar wel het gevoel hebben dat ze wat te verliezen hebben.
  4. [verwijderd] 19 april 2016 17:14
    quote:

    seren schreef op 19 april 2016 17:10:

    op de radio bij BNR zei HG dat het vooral goed ging met de Business to Business klanten aan de west-coast. Is hier nog meer over bekend geworden?
    Niet specifiek tijdens de CC, maar de opmerking van HG klinkt vrij logisch. TomTom heeft daar 2 grote klanten; Apple en Uber.
    Apple Maps (=TomTom) en Uber worden meer en meer gebruikt op de smartphone.
  5. [verwijderd] 19 april 2016 17:16
    quote:

    Riet van Milt schreef op 19 april 2016 15:41:

    Vreemd toch dat bepaalde posters die naast een baan en een gezin zo veel van hun tijd besteden aan het verheerlijken van deze CEO.

    Omdat die baan direct of indirect met deze sector van doen heeft , anders kan het niet zijn dat je naast een andere baan dag en nacht aan TT kan besteden.

    Overigens ben ik niet zo ontevreden over het koersverloop want kort na de opening leek het toch weer helemaal fout te gaan. Toch stond het DH op €9,068 wel wat beter
  6. [verwijderd] 19 april 2016 17:19
    quote:

    Beperktedijkbewaking schreef op 19 april 2016 16:53:

    [...]
    Dat van die NDS-standaardisatie is toch geen nieuws?
    Daarom had ik er niets over geschreven. Maar kennelijk wordt er in de industrie wel weer nadrukkelijk over gesproken in het kader van de dual sourcing. En dat is misschien wel weer een beetje nieuws met het oog op de mogelijke marktverdeling.
  7. [verwijderd] 19 april 2016 17:24
    Als HG heeft gezegd dat Automotive van 20 naar 50% marktaandeel moet.

    En dat we nu met een omzetgroei van 25% erg lekker op weg zijn

    dat de vooruitzichten ronduit goed zijn, gericht op groei, winnen marktaandeel

    Dan mogen we toch concluderen dat de stijgende lijn volledig in beeld is

    57% marge en 6% omzetgroei

    groei is het toverwoord, maar weinig bedrijven die ze dit na doen, wereldwijd

    dat gaan we echt terug zien in de koers de komende 5 maanden
  8. forum rang 6 tatje 19 april 2016 17:36

    Als ik 45% van de aandelen in TT had en ik zou denken, dat ik met mijn nieuwe produkten, de wereld kan veroveren.

    Dan zou ik graag in alle rust willen werken.

    Ik hoef nu geen winst te laten zien, want ik denk het einddoel te weten.
    Ik wil geen dividend betalen.
    Er mag geen cent uit het bedrijf vloeien, want nieuwe ontwikkelingen vreten geld.
    Ik heb super produkten en wil afwachten hoe Here zich gaat ontwikkelen.

    En aan het eind van de regenboog tel ik straks mijn zegeningen, evenals mijn volgelingen.

    Tom Tom lijkt een religie, niemand ziet iets en toch hebben ze veel volgelingen.

    Ik weet niet of ik het anders zou doen, als HG.

    18 euro bij opsplitsen lees ik.
    Assetwaarde van 30 euro per aandeel.

    Volgelingen geloven in blijkbaar NOG meer :-)
  9. [verwijderd] 19 april 2016 17:36
    quote:

    *Justin* schreef op 19 april 2016 16:58:

    [...]

    Is geen nieuws. Wel dat tomtom daar blijkbaar in voorop loopt. Ik denk dat tomtom het wellicht vaker aanbiedt. Is ook een teken van kracht. U kunt makkelijk switchen naar HERE als u dat later wilt, maar waarom zou u. HERE biedt het liever niet aan als er niet naar gevraagd wordt en heeft het ook jaren geprobeerd te traineren, omdat zij blijkbaar wel het gevoel hebben dat ze wat te verliezen hebben.
    Via de NDS-association probeert HERE trouwens wel hun SENSOR communicatie tot standaard te verheffen. Het lijkt er op dat dit inmiddels tot de 'SENSORIS' norm is verheven. Laatste vergadering is op 12 april bij Tom2 geweest OADF:Open Auto Drive Forum. 70 participanten.

    On April 12, 2016, the third meeting of the Open Auto Drive Forum took place at TomTom in Amsterdam with more than 70 participants from more than 50 organisations. The participants of the meeting include ADASIS, NDS, SENSORIS and TISA
    www.nds-association.org/wp-content/up...
4.182 Posts
Pagina: «« 1 ... 106 107 108 109 110 ... 210 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links