Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

'Maak beltegoed mobieltje langer houdbaar'

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

5 Posts
| Omlaag ↓
  1. dekale 22 februari 2013 12:55
    Ja , inderdaad 1 jaar minimaal , en ikzelf zag op mijn rekening dat2 minuten buiten de bundel mij 5 euro kost exl btw.En wat nog mooier is ik kreeg een boete van 4,50,ineens na het verlengen van mijn abbonement voor de eerste herinering via de telefoon sms voor 2 dagen te laat. na veel gebel kreeg ik die terug maar wat blijkt eerst nog even btw erover bij op tellen voordat het werd afgetrokken. Kennelijk heeft dit bedrijf geld nodig na daling na daling van de koers.Ik ben daar weg,nooit meer zij maken die regels voor mij is het basta.

    wat ook moet veranderen is afrekenen per minuut naar seconde ,als je kort belt ben je er snel door heen. allemaal trucs en een belegger word t zo moe als hij maar moet betalen en ziet dat het lucht is.

    wat kost dat veel even bellen !!!!!!!!!!!

    dus 275 bel minuten 13.00 euro kost 277 bel minuten 18,00 euro exl btw

    mensen controleer uw rekening, en voor dat u verlengd kijk even na wat er allemaal veranderd,ik ben (was )12 jr klant daar. niet normaal wat je betaald voor dat signaaltje en dan bel ik weinig.

    DeKale
  2. [verwijderd] 22 februari 2013 13:43
    quote:

    Tradingmate schreef op 22 februari 2013 13:33:

    Wat een onzin discussie van de Consumentenbond.
    Als het tegoed een jaar houdbaar is dan wordt het tarief per minuut gewoon drie keer zo hoog. Het moet toch uit de lengte of de breedte komen.
    Precies. Anders heeft zo'n bundel aanbieden voor de telecommers ook geen nut, dan zouden ze ook een standaardtarief van 2 of 3 cent per minuut kunnen hanteren.
  3. Da Freeze 22 februari 2013 16:46
    Nou ja, je kiest een bundel omdat je een bepaalde verwachting hebt. Als jij die verwachting niet waarmaakt (lees: je beltegoed binnen de termijn opmaakt) dan is dat jou probleem en niet van de provider. Dat beltegoed een maand langer houdbaar is, mag best service genoemd worden.
5 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links