Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Tomtom vrijdag 30 oktober
Volgen
Garmin Ltd.(NasdaqGS: GRMN) Real-Time: 30.83 0.76 (- 2.41%) 3:59pm ET
Houtert schreef:
[/quote]
Ons kantoor heeft een kantoorartikelen leverancier waar je bij een redelijke, niet eens grote bestelling, een navigatie apparaat gratis krijgt.
[/quote]
navigatieapparaat is één woord.
Printer, zie je nou hoe flauw het is om commentaar op taalgebruik te leveren?
Het valt me de afgelopen twee dramadagen trouwens wel op dat iedereen zich hier tamelijk netjes gedraagt naar elkaar toe. Allemaal een AB-tje van mij!
of zo'n gratis robot stofzuiger! Die een tering herrie maakt en niks schoonmaakt, of een gratis mobieltje die zelfs mijn kids niet eens willen hebben. Dus ben wel benieuwd naar de kwaliteit van dat apparaat!
Mensen ik heb vandaag gekocht voor 7,30 en ga morgen een mooie winst pakken.
knaap1 schreef:
Mensen ik heb vandaag gekocht voor 7,30 en ga morgen een mooie winst pakken.
Hoeveel procent wil je "pakken"?
voda schreef:
[quote=knaap1 ]
Mensen ik heb vandaag gekocht voor 7,30 en ga morgen een mooie winst pakken.
[/quote]
Hoeveel procent wil je "pakken"?
Tussen de 5% en 10%
Als die naar de 7 gaat gaan ze er gelijk uit maar daar ga ik nu even niet van uit anders had ik ze niet gekocht.
knaap1 schreef:
Mensen ik heb vandaag gekocht voor 7,30 en ga morgen een mooie winst pakken.
idem dito gekocht voor 7,30
Dow Jones heeft in ieder geval zijn best gedaan:)
Crusader schreef:
[quote=knaap1 ]
Mensen ik heb vandaag gekocht voor 7,30 en ga morgen een mooie winst pakken.
[/quote]
idem dito gekocht voor 7,30
We gaan er voor morgen mooie UP moet kunnen.
Crusader schreef:
[quote=knaap1 ]
Mensen ik heb vandaag gekocht voor 7,30 en ga morgen een mooie winst pakken.
[/quote]
idem dito gekocht voor 7,30
Helaas ik heb er nog iets meer moeten betalen, vandaag ingestapt op 7,45e met 2K, dus ff kijken wat de koers gaat doen morgen, de Ynkees zijn wl gelukkig mooi in het groen gesloten, dus het kan nog alle kanten op, mocht de koers nog naar de 6 pleuro gaan dan overweeg ik nog een kleine partij bij te kopen, maar op dit moment ga ik ff niks doen, gewoon lekker afwachten! Op de LT komt het wl goed met het aandeel T2, en zekr als er ooit belangstelling komt van een buitenlandse investeerder om T2 helemaal over te nemen, dan moeten we toch zeker 12 a 13 euro op de borden zien, mss wl nog meer, als ik Google was zou ik niet lang wachten en gewoon T2 inlijven, ben je in 1keer van alle gezeik af en je hebt een mooi bedrijf erbij, en Google heeft toch nog genoeg fin.middelen om T2 te kopen!!
knaap1 schreef:
[quote=voda]
[quote=knaap1 ]
Mensen ik heb vandaag gekocht voor 7,30 en ga morgen een mooie winst pakken.
[/quote]
Hoeveel procent wil je "pakken"?
[/quote]
Tussen de 5% en 10%
Dat is goed. Ik hoop het voor jou en de mede aandeelhouders. (zit er ook nog in)
En ook nog het mooie TeleAtlas gratis erbij, nou wat wil je nog meer!!!!!!
dames en heren.. Als google dit gratis gaat doen in ruil voor inkomsten van reclame van wat? restaurants ed? wat gebeurt er dan met de koers van tomtom als ze morgen bekend maken dat zij dit ook gaan doen? gekeerd sentiment? 100% in de plus? Na alle forum berichten te hebben gelezen ben ik het met een hoop mensen eens. zowel positief als negatief. Maar google doet niks wat tomtom ook niet zou kunnen. sterker nog het zou maar een kleine stap zijn. alles is er al. alleen adverteerders nog. Als dat het grote geheim is waar google nu tomtom mee naar beneden trapt dan heb ik het vertrouwen in alle weldenkende mensen verloren. Laten we reeel zijn en toch de ogen open doen. GOOGLE IS GEEN CONCURENT HOOGUIT VOOR EEN HANDJE VOL MENSEN "handig"
Als een produkt grotendeels vernoemd wordt naar jou merknaam dan heb je het goed gedaan toch?? Wie kent een verstelbare engelse sleutel bijna niemand maar een BAHCO de meeste wel. Als de concurrenten je truckje af gaan kijken en repliceren.Dan zorg je ervoor dat je hun leverancier (TA) wordt en ze een stapje voorblijft met extra optie`s. Als de marge`s kleiner worden dan ga je je marktaandeel vergroten. Als je produkt in huidige vorm op zijn eind gaat lopen dan stap je over naar de opvolger (vaste navigatie in auto`s). Dit zijn mijnziens zaken die Tom2 gewoon zoals een gezond en slim bedrijf oppakt. En ja ik zit weer long en ja ik wordt wat simpel van alle mensen die het aandeel de grond in praten. Iedereen heeft recht op zijn mening maar hou het gezellig en probeer je inzicht en/of gedachten op een normale manier te delen. grtz lex
Printer, als jij iedere dag om 5 uur opstaat dan heb een zwaar leventje...het verklaart waarom je het aandeel de grond intrapt. Herkenbaar, omdat je geen winst hebt gemaakt gun het ander ook niet. Dus je verhaal is opmerkelijk maar niet doorslaggevend. Tom tom komt heus wel er boven op.
Ik heb op dit draadje ook weer tegengestelde berichten en meningen gelezen en dat is goed. Ik ben misschien wel te pro-TT, maar ben ik nu gek of de analisten Kijk eens naar de koersdoelen die afgegeven zijn en ook het feit, dat TT ten onrechte is afgeserveerd. Hier spelen andere belangen en het kan m.i. niet zo zijn, dat een bedrijf dat altijd nog veel winst maakt en dus geen VERLIES en ook nog steeds een wereldspeler is qua innovatie en het bezit van T.A., alleen afgerekend is op die cijfers. Als grote partijen ook hebben gedumpt om winsten veilig te stellen dan hebben die er gewoon vanaf lage koersen in gezeten. Ik ben een simpele hobbybelegger, maar niemand maakt mij wijs, dat TT blijft zakken en er geen kopers meer komen. Het wordt weer een aantrekkelijk aandeel. IK heb ze te laat geruimd en was eigenwijs, maar mijn gemiddelde aankoop is nu 10,01. Ik heb gestaffeld bijgekocht en kan dat nog vervolg geven , indien nodig, maar zeg niet, dat de 10,00 grens niet meer wordt gehaald
mx606x schreef:
dames en heren.. Als google dit gratis gaat doen in ruil voor inkomsten van reclame van wat? restaurants ed? wat gebeurt er dan met de koers van tomtom als ze morgen bekend maken dat zij dit ook gaan doen? gekeerd sentiment? 100% in de plus?
Na alle forum berichten te hebben gelezen ben ik het met een hoop mensen eens. zowel positief als negatief. Maar google doet niks wat tomtom ook niet zou kunnen. sterker nog het zou maar een kleine stap zijn. alles is er al. alleen adverteerders nog. Als dat het grote geheim is waar google nu tomtom mee naar beneden trapt dan heb ik het vertrouwen in alle weldenkende mensen verloren.
Laten we reeel zijn en toch de ogen open doen. GOOGLE IS GEEN CONCURENT HOOGUIT VOOR EEN HANDJE VOL MENSEN "handig"
Google Maps: Smoke and Mirrors?messages.finance.yahoo.com/Stocks_%28... It seems the upcoming Droid phone has instantly made the personal navigation device obsolete, or so I’ve read. But how well will Google Maps work? What if the answer is not very well? It probably doesn’t matter. Much has been written about the drawbacks and limitations of smartphone navigation applications, versus a PND. But what if the general public doesn’t understand how turn-by-turn works, having never been exposed to it. In that case, what they are given to use will probably work just fine for them. And it will only get better over time. Where did this Google turn-by-turn come from? During the acquisition of Navteq by Nokia, the European Commission (in particular) examined the duopoly of Navteq and TeleAtlas map data bases, and also approved TeleAtlas’ takeover by TomTom. Has Google already created for itself an intellectual property equal to Nokia’s and TomTom’s? I think that’s unlikely. Despite moving at the speed of Moore’s Law, Google can hardly have achieved the density of road attributes obtained by decades of driving by field technicians, and the interfaces necessary to get them safely to the driver. But they don’t have to. All Google has to do is sell what they have now. It doesn’t matter if it’s a rough mix, they can still promote it as the next greatest thing. By the time the buying public discovers the limitations (such as USA-only, disclaimer noted), the folks in the lab will be an iteration or two ahead with fixes. Whatever attribute gaps exist for a new map brand can be made up relatively quickly, and it’s the brand recognition that gives Google a leg up. All the consumer will need to do is keep buying new products to keep up with the changes, just like with Apple. In this particular market, the consumer is already used to phones as disposable as Bic lighters. Even if it’s as limited as the TomTom iPhone app seems to be, a “free” nav app from Google will sell like proverbial hotcakes. People won’t care if it’s inferior for navigation, because they’re being told it’s just as good. Perception becomes reality. It will be difficult for Garmin to counter the perception that all you need is a smartphone with GPS. Boats and airplanes are well and good, but Garmin needs to seize control of the car-nav market, where they, and not Google, truly have a leg up. It seems to me that Garmin’s challenge is to apply some marketing muscle to illustrate that you get what you pay for. Now would be a good time for Garmin to launch a counter-offensive, before too many new Motorolas get bought. Motorola! Where did they come from? There seems to be a trend in something new and big materializing out of nowhere, like so much smoke-and-mirrors. Garmin has been in the navigation business for years. Google and Verizon have been at it for a day. I hope Garmin’s next Nuviphone includes an ad campaign that somehow differentiates the extent and maturity of Garmin’s navigation functionality. Wednesday’s price action in Garmin suggests there’s indeed big money riding on navigation for the masses. Whether for a Motorola Droid or a Garmin Nuviphone, people will still need to buy a new device. Garmin needs to make it clear that their smartphone is the one to buy if safe and precise navigation matters. Or else if Google Maps really is just as good, just like that, then I need to revise my investment thesis.
Gisteren kwam TomTom met cijfers over het derde kwartaal . Enkele uren na de presentatie van de cijfers kondigde internetreus Google aan dat het van plan is om eigen navigatiesoftware te introduceren . Beleggers raakten in paniek en prompt zakte de koers van TomTom nog verder om uiteindelijk te sluiten op een intradayverlies van meer dan 20 procent. Een van de grootste zorgen onder analisten betrof echter de dalende verkoopprijs van de navigatiekastjes van TomTom. Tijdens een teleconference wist de navigatiespecialist echter de grootste zorgen bij Martijn den Drijver, analist bij SNS Securities, weg te nemen. Niet een hogere concurrentiedruk was de oorzaak van de daling, maar zaken als een dollarkoers, hogere promotiekosten en de introductie van nieuwe producten door TomTom zelf. Dit laatste betekende dat TomTom de oude voorraad met een korting op de markt moest zetten. Brutomarge onder controle Daarnaast bleek TomTom goed in staat om de brutomarge te laten stijgen door beter in te kopen. Den Drijver spreekt in deze van een ''''kopersmarkt'''', wat betekent dat TomTom goed gebruik kon maken van de speelruimte die de verschillende aanbieders van halffabrikaten boden. Hoewel prijzen niet eindeloos naar beneden kunnen, meent Den Drijver wel dat TomTom nog geen ''''natural barrier'''' heeft bereikt. Tot slot wijst Den Drijver op het bewezen goede management van TomTom. Smartphone geen concurrentie Op de vraag of de aankondiging van Google om met eigen navigatiesoftware te komen bedreigend voor TomTom is, antwoordt Den Drijver negatief. Allereerst is in de ogen van de analist de PND (het navigatiekastje) die TomTom aanbiedt superieur aan de smartphone. Het scherm is duidelijker, de audio van betere kwaliteit en het systeem gebruiksvriendelijker. Alleen jongeren zullen de smartphone van Google wellicht prefereren, maar dat is niet de doelgroep van TomTom. Over 5 tot 10 jaar is dit misschien wel het geval, maar vooralsnog vormt dit geen bedreiging. Android geen optie Google heeft daarnaast het probleem dat het zijn navigatie aanbiedt op zijn eigen operating system Android. Lang niet alle producenten van mobiele telefoons willen dit besturingssysteem op hun telefoon hebben draaien. Zeker Apple, Nokia en Blackberry, die toch 67 procent van de markt controleren, zullen deze overstap nooit maken, zegt Den Drijver. TomTom in advertenties Op de vraag of het voor TomTom interessant is om een gratis product op de markt te brengen waarbij de kosten worden terugverdiend middels advertenties, laat Den Drijver weten hier niet in te geloven. Google, waar het advertentiemodel het verdienmodel is, zal al problemen ondervinden met advertenties op zijn navigatiesoftware. Om goede resultaten te boeken met de advertenties is het essentieel dat deze niet opdringerig (non intrusive) zijn, wat bij het kleine, toch al drukke, navigatiescherm vrijwel onmogelijk is. Daarbij verdient TomTom momenteel nog genoeg aan de verkoop. Het introduceren van een gratis variant is volgens de analist van SNS dan ook niet nodig. TeleAtlas als troef Naast een producent van navigatiekastjes, is TomTom ook eigenaar van TeleAtlas wiens kaarten ook weer door Google worden gebruikt. Hoewel TeleAtlas nog altijd een partnership met Google heeft, maakt Google voor Amerika inmiddels gebruik van zijn eigen kaarten. Dit betekent dat de licentiekosten voor het internetbedrijf flink zijn teruggelopen. De kans dat Google op korte termijn ditzelfde doet in bijvoorbeeld Europa, ziet Den Drijver niet gebeuren. Amerika biedt onder meer dankzij de gedeelde taal en grosso modo uniforme jurisprudentie grote voordelen bij het in kaart brengen van het land. Om ditzelfde te doen in Europa brengt voor Google hoge kosten met zich mee. De internetreus zal dit alleen doen als het model zich in de praktijk heeft bewezen, aldus Den Drijver. Google verraste Den Drijver echter ook met de snelheid waarmee het Amerika in kaart bracht. TomTom overnameprooi Op de vraag of het voor Google niet interessanter is om TomTom, inclusief TeleAtlas, over te nemen, geeft de analist geen antwoord. Wel merkt hij op dat TomTom momenteel niet meer zo duur is met een marktkapitalisatie van ongeveer 1,5 miljard euro. Google betaalde in het verleden bijvoorbeeld 1,6 miljard dollar voor videodienst Youtube. Daarbij zijn de kaarten van TeleAtlas van hoge kwaliteit. Den Drijver noemt de kaarten van AND, eveneens aan de beurs van Amsterdam genoteerd, kwalitatief beduidend minder. Door: Merwin Bisseling, ABM Financial News.
Google Maps neemt Tele-Atlas kaarten Amerika in eigen beheer Published by Björn 15 oktober 2009 in Nederkaart and google maps. 0 Comments Een paar dagen geleden is Google in Amerika overgestapt op eigen kaart gegevens. Tele Atlas zal niet meer de kaarten leveren voor dat gedeelte van de wereld. De nieuwe kaart gegevens zullen in de basis bestaan uit hun eigen data aangevuld met gegevens van verschillende overheden binnen Amerika zoals United States Forest Service en US Geological Survey. Nieuwe data van Google Maps Hoe Google aan zijn gegevens komt is geen geheim. Ze hebben al een aardige tijd streetview auto’s rond rijden in Amerika, deze hebben dus vrij goed de wegen van Amerika in kaart gebracht. Daarnaast willen ze gebruik maken van crowdsourcing, het is mogelijk om een fout te melden vanuit Google Maps, deze meldingen zouden binnen 30 dagen verwerkt moeten zijn. Er zijn zelfs al berichten van mensen die een update binnen 24 doorgevoerd hebben zien worden. Dit soort snelle aanpassingen zijn tot nu toe nooit vertoond. Er zijn gevallen bekend waar bijvoorbeeld Tele Atlas al 6 jaar lang een update niet heeft doorgevoerd. De motivatie van Google om over te stappen op eigen kaart materiaal is waarschijnlijk dat ze niet vast willen zitten aan de strenge licentievoorwaarden van bedrijven als Tele Atlas, die eigenlijk vrij weinig toelaten. Google is constant bezig nieuwe toepassingen voor zijn maps applicaties te zoeken. Het is dan ook niet ondenkbaar dat we binnenkort turn-by-turn navigatie zien verschijnen op mobieltjes op basis van hun kaartmateriaal. De gevolgen van deze stappen kunnen verstrekkend zijn. Als Google deze trend doorzet en hier in Europa ook aan de slag gaat met eigen kaarten dan zullen kaart leveranciers het een stuk moeilijker kunnen krijgen. Bedrijven als Tom Tom, die net groots hebben geïnvesteerd in Tele Atlas zullen mogelijke inkomsten mislopen als er steeds minder van hun kaartmateriaal van door Google gebruikt zal worden. Bijvoorbeeld het Rotterdamse AND zal zich moeten gaan voorbereiden op het kwijt raken van Google als klant. Zij leveren kaart materiaal voor verschillende landen binnen Europa en Afrika. Verder zou een mogelijke gratis turn-by-turn navigatie van Google een aardige deuk kunnen slaan in de verkopen van navigatie apparatuur. Bedrijven als Cyclomedia zullen mogelijk een gedeelte van hun klanten verliezen doordat streetview overal beschikbaar is. Het is erg moeilijk om te voorspellen wat dit gaat betekenen voor het Nederlandse kaartenlandschap.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)