Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
TOMTOM Januari 2023 Shit Happens 18+
Volgen
Diehard TT beleggers weten het maar al te goed. Die zien het al jaren en jaren. Beleggers die durven terug te kijken herkennen de trading box ook. Nico Bakker weet daar wel raad mee. Trading box Er is sprake van een trading range, of trading box, als de koers beweegt tussen een duidelijke horizontale steunzone en weerstandzone. Op de weekchart van TomTom is duidelijk zichtbaar dat op 6+ steeds weer steun wordt gevonden en dat de bulls daar telkens opveren. Dat is thans weer het geval getuige de witte candles en de swingteller op +1. De bovenkant van de box wordt gevormd door de 9+ zone. Daar werd in het recente verleden keer op keer een top geplaatst; onlangs een iets lagere top op 8,40+. In principe kan de koers aantrekken naar deze top. Rendement Certificaat (RC) Een RC is een aantrekkelijk alternatief voor een belegging in aandelen, opties of Turbo’s. Ik zal u de details besparen en slechts de belangrijkste kenmerken schetsen. Voor TomTom staat er een RC uit met een rode ondergrens (rendementgrens) op €5,25 en een groene bovengrens (potentieel rendement) op €8,50. Dit betekent dat als de koers gedurende de looptijd van het RC (tot half juni dit jaar) niet onder €5,25 heeft gestaan, er een uitbetaling van €8,50 wordt gedaan. Als je nu dit RC aanschaft, impliceert dat een rendement van 15%. Op de website van BNP Paribas kunt u alle gegevens terugvinden. De RC’s zijn overigens verkrijgbaar bij DeGiro. Als de koers wel onder €5,25 is geweest, dan gedraagt de RC zich als een gewoon aandeel met een maximale uitkering van €8,50 en een zo mogelijk verlies van de gehele inzet. Rendement kansen Als het koersritme van TomTom niet wijzigt, mogen we een opleving richting 8+ verwachten. De ondergrens van €5,25 komt daarbij niet in gevaar. Dan is het uitermate interessant om eens een bijpassend Rendement Certificaat te overwegen.
Volksewagens, The Volkswagen Group has made significant progress in its electric transformation in 2022. Despite supply constraints and temporary production stops, 572,100 all-electric vehicles were handed over to customers around the globe. Compared to 2021, this is a substantial increase of 26 percent. In Europe, overall deliveries declined by 10.4 percent to 3,153,200 vehicles whereas BEVs were up by 13.4 percent to 352,000 units. The majority of 2,711,300 vehicles was shipped to Western Europe where the decline was less pronounced with 5.2 percent. BEVs were in high demand in this region and reached a share of 12.6 percent of all deliveries (2021: 10.5 percent). Thus, the Group remains market leader in this segment in Europe.www.volkswagen-newsroom.com/en/press-... In de huidige ID# types zit navigatie van HERE en het zal mij benieuwen wanneer TOMTOM zijn intrede zal doen. Vanuit de totale Volkswagen groep bekeken was er in het najaar al een Porsche scheurtje met de mededeling dat overleg plaatsvond met GOOGLE, APPLE en BAIDU omtrend navigatie en vandaag is het scheurtje verandert in een barst gezien het voornemen van Porsche om in zee te gaan met GOOGLE voor de afname van hun ASSISTANT, MAPS en APPS die natuurlijk zonder een telefoon op zak voor de broodnodige connectie en werking zorgen... Bij CARIAD was vandaag niemand beschikbaar voor commentaar... Naar ik verwacht wordt de deur voor aankoop stukken @TOM2 <€6,54 weer opengestelt en mag hopen dat ook het volume toe zal nemen heb nog ruim 3% te gaan tot mijn beoogde 5% tegen een gak van <€6,50 arriveert...
sniklaas schreef op 12 januari 2023 23:10 :
In de huidige ID# types zit navigatie van HERE en het zal mij benieuwen wanneer TOMTOM zijn intrede zal doen.
Vanaf maart dit jaar gaat de ID3 in elk geval in productie. De levertijd voor consument is 6 maanden, dus najaar zie je ze op de weg. Voor TomTom omzet is echter productiedatum leidend, productiedatum = moment van verkoop van TomTom naar Volkswagen.
JustRevisited schreef op 13 januari 2023 :
[...]Vanaf maart dit jaar gaat de ID3 in elk geval in productie. De levertijd voor consument is 6 maanden, dus najaar zie je ze op de weg. Voor TomTom omzet is echter productiedatum leidend, productiedatum = moment van verkoop van TomTom naar Volkswagen.
je bedoelt een nieuwere uitvoering van de ID3 die al enkele jaren in productie is en net als de overige ID# uitvoeringen in Europa zijn uitgevoerd met navigatie s/w en maps van HERE. Of Volkswagen dit jaar voor de nieuwste versie ID#’s voor de navigatie s/w, apps en maps van HERE inwisselt voor die vanTOMTOM is maar de vraag… Persoonlijk acht ik de kans daarop zeer klein, hebben volop problemen bij VW om de huidige s/w stabiel te krijgen en de connectivity met We Connect (+ID) acceptabel… De focus is stabiliteit en de-risken en daarin is geen ruimte voor nieuwe producten van andere leveranciers…
sniklaas schreef op 13 januari 2023 00:38 :
[...]je bedoelt een nieuwere uitvoering van de ID3 die al enkele jaren in productie is en net als de overige ID# uitvoeringen in Europa zijn uitgevoerd met navigatie s/w en maps van HERE.
Of Volkswagen dit jaar voor de nieuwste versie ID#’s voor de navigatie s/w, apps en maps van HERE inwisselt voor die vanTOMTOM is maar de vraag…
Persoonlijk acht ik de kans daarop zeer klein, hebben volop problemen bij VW om de huidige s/w stabiel te krijgen en de connectivity met We Connect (+ID) acceptabel…
De focus is stabiliteit en de-risken en daarin is geen ruimte voor nieuwe producten van andere leveranciers…
[/quote]
Updated Volkswagen ID.3 announced with new infotainment www.autoblog.com/2022/12/03/vw-id3-in...
JustRevisited schreef op 13 januari 2023 02:23 :
[...]
Updated Volkswagen ID.3 announced with new infotainment www.autoblog.com/2022/12/03/vw-id3-in... Ja, infotainment met HERE kaarten?
JustRevisited schreef op 13 januari 2023 02:23 :
[...]
Updated Volkswagen ID.3 announced with new infotainment www.autoblog.com/2022/12/03/vw-id3-in... Justin, de koptekst spreekt van nieuwe infotainment maar de inhoud van het bericht geeft aan ‘ The electric Volkswagen ID.3 will receive its first round of updates in the spring of 2023. Developed largely for the European market, the first member of the firm's growing range of ID-branded EVs will get a nip-and-tuck on the exterior and an updated infotainment system .’ De huidige versies ID’s zijn middels OTA of bij de dealers uitgerust met de nieuwste 3.0 versie s/w waarbij het merendeel van de bugs zijn opgelost en tevens de verbinding’s problemen met We Connect en We Connect ID zijn verbetert. Gezien de problemen van het afgelopen jaar met de s/w is stabiliteit in de werking van de functionaliteit het doel en daarin past normaliter geen wijziging van leverancier voor de s/w, apps en maps omdat dat meestal gepaard gaat met nieuwe ‘uitdagingen’… Wanneer VW met de nieuwe ID blijft bij CARIAD zal dat zijn met de apps en maps van HERE en niet die van TOMTOM.
CARIAD, wat in het najaar bij PORSCHE begon als een scheurtje is bij de keuze van GOOGLE een flinke barst geworden en wordt een breuk wanneer meer dochters hetzelfde pad bewandelen en afscheid nemen van CARIAD. De financiële impact voor TOMTOM is slechts €100 mio (toename orderboek 2021) maar zorgt voor een gigantische dreun vergelijkbaar met de Volvo & Renault situatie… Wat heeft TOMTOM het afgelopen jaar toegevoegd aan de samenwerking met CARIAD, geholpen om de bugs eruit te krijgen en de connectivity te verbeteren dat resulteerde in de huidige 3.0 versie. Maw net als indertijd met APPLE ook bij CARIAD in haar eigen stoelpoten zitten zagen!!!!
Kijk dat is DE manier! Zo komen we nog eens ergens met TomTom. TomTom's Leadership Foundation: Encouraging leadership at every level The characteristics that make someone a leader usually appear obvious. However, TomTom views leadership as something much broader.What is the Leadership Foundation? The Leadership Foundation consists of four behaviors, five principles and six values. Our behaviors, if embodied, bring out the leader in every TomTom’er. Our principles positively influence decision-making on an individual and team level. Finally, our values build up the TomTom experience – they’re our DNA.Why you should show leadership today No matter your career level, walk of life, background or personality, TomTom believes anyone can be a leader at any level. The benefits of doing so are endless, not just for yourself but also for the people around you. Change the way things are done. Influence and inspire others – help them grow through your knowledge. And, most importantly, learn from others: outstanding leadership also comes from listening to others. This is what drives every decision at TomTom. TomTom’ers are revolutionizing mapmaking by engineering the first real-time map. This requires leaders – people who are able to push the boundaries of geolocation technology. Let this mentality drive what you’re doing, so you can make your ambitions a reality. bron:www.tomtom.com/newsroom/life-at-tomto...
Bosch pompt 1 miljard dollar in nieuwe Chinese fabriek (Belga) De Duitse toeleverancier in de auto-industrie Bosch is van plan om 1 miljard dollar te investeren in China. Hij richt er een nieuwe vestiging op voor onderdelen voor elektrische en zelfrijdende auto's. Het gaat om een site waar aan onderzoek en ontwikkeling zal worden gedaan en onderdelen zullen worden gemaakt, vooral voor Chinese constructeur. Het centrum komt in Suzhou, nabij Sjanghai. Alles samen gaat het om een investering van 1 miljard dollar over tien jaar. De eerste fase van het project zou midden 2024 afgerond moeten zijn. Bosch is al sinds 1999 actief in Suzhou, waar het al vier fabrieken heeft. De Duitse groep stelt er 10.000 mensen tewerk bron:trends.knack.be/economie/bedrijven/bo...
Gefrustreerd Stellantis stopt met alle lobbyactiviteiten’ Stellantis • “We kunnen niet langer wachten tot regeringen beslissingen nemen”, aldus ceo Carlos Tavares. Autofabrikant Stellantis gaat stoppen met alle lobbyactiviteiten, mede na frustrerende ervaringen over de steeds strengere emissievoorschriften. “We hebben geen lobbyisten meer”, aldus ceo Carlos Tavares in Automotive News Europe. Onderhandelen Stellantis stapte vorig jaar al uit de Europese lobbygroep van de Europese autofabrikanten, Acea, maar kondigt nu een verdergaande beslissing aan en stopt met alle lobbyactiviteiten. Overigens is Tavares zelf als voormalig topman van PSA ook president geweest van Acea. “We onderhandelen niet meer. We kunnen niet langer wachten tot regeringen beslissingen nemen en moeten sneller werken dan regelgeving”, aldus Tavares, die vindt dat EU politici te weinig rekening houden met de zorgen van de auto-industrie over de strengere emissienormen. Eerder had Tavares al laten weten dat hij van mening is dat nieuwe wetgeving ‘meer op wetenschappelijke feiten dan op veronderstelde verbanden en variabelen gestoeld moet zijn.’ Dialoog Stellantis is van plan om nu zelf te beginnen met een jaarlijks Freedom of Mobility-evenement waar betaalbare mobiliteitsvrijheid en een discussie over milieunormen op de agenda staat. Het is de bedoeling dat hier een brede, openbare dialoog met allerlei partijen gevoerd gaat worden. Het eerste event staat gepland voor dit jaar. bron:www.automotive-online.nl/kennisbank/b...
Verkopen autoconcern Volkswagen hard omlaag door chiptekorten WOLFSBURG - Het Duitse autoconcern Volkswagen, waartoe ook merken als Audi, Škoda en Porsche behoren, heeft vorig jaar aanzienlijk minder voertuigen verkocht als gevolg van de chiptekorten die de productie verstoorden. Het was het derde jaar op rij dat de verkopen daalden, waardoor Volkswagen met zijn verkoopcijfers uitkwam op het laagste niveau in elf jaar. Alles bij elkaar werden er ongeveer 8,3 miljoen wagens afgeleverd. Dat is 7 procent minder dan een jaar eerder. Azië, inclusief het Pacifisch gebied maar exclusief China, was de enige regio waar het concern groei liet zien. In de rest van de wereld gingen de verkopen omlaag. Wanneer wordt gekeken naar de vele merken die onder de Volkswagen-paraplu vallen, dan valt op dat de meest luxe merken wel wisten te groeien. Porsche leverde bijvoorbeeld 309.884 auto's af, een stijging van bijna 3 procent ten opzichte van 2021. Ook Lamborghini en Bentley deden het beter dan een jaar eerder, al ging het relatief maar om een klein aantal wagens. Terugloop afzonderlijke merken Hoofdmerk Volkswagen zag de verkoop met een kleine 7 procent teruglopen tot ruim 4,5 miljoen voertuigen en Audi eindigde met ruim 1,6 miljoen verkochte exemplaren 4 procent onder het niveau van 2021. Bij Seat/Cupra en Škoda was sprake van minnen van dik 18 en bijna 17 procent.Het concern groeide wel met zijn elektrische modellen. Daarvan werden er vorig jaar wereldwijd meer dan 572.000 aan de man gebracht, oftewel 26 procent meer dan een jaar eerder. Daarmee was 6,9 procent van alle auto's die Volkswagen verkocht elektrisch. Een jaar eerder ging het nog om 5,1 procent van het totaal. Transitie naar elektrisch Dit aandeel moet komende tijd in rap tempo verder toenemen. Volkswagen wil dat in 2023 ongeveer 11 procent van de verkochte auto's elektrisch is. In 2025 zou dit voor ongeveer een vijfde van de wagens moeten gelden. bron:www.transport-online.nl/site/149578/v...
Volkswagen: 'Chiptekort-problemen dit jaar voorbij'De lange levertijden als gevolg van het wereldwijde chiptekort zijn waarschijnlijk in de loop van dit jaar verleden tijd . Dat verwacht Volkswagen, althans. Het deelt daarmee in eerdere positieve vooruitzichten voor 2023. Het lijkt erop dat het chiptekort dat de auto-industrie al sinds 2020 bezighoudt, dit jaar verleden tijd is. Dat stelde de Amerikaanse brancheorganisatie CTA onlangs. Volkswagen deelt die verwachting. Volgens de Duitse fabrikant ziet het ernaar uit dat het probleem in de loop van dit jaar achter de rug is. Toch zal een deel van de productie in 2023 nog wel door het chiptekort beïnvloed worden. Volkswagen zegt 'gestage verbetering' te zien in de levering van microchips en rekent erop dat de autoproductie verderop in het jaar stabiliseert. Of dat ook dit jaar al zal leiden tot normalere levertijden? “We doen ons uiterste best om de levertijden voor onze klanten nog verder te verkorten en de hoge orderportefeuille zo snel mogelijk terug te dringen.” Uit een rondgang van AutoWeek langs de Nederlandse importeurs afgelopen najaar bleek in sommige gevallen de levertijd van nieuwe auto's niet zelden een halfjaar of langer te zijn. Naast het chiptekort speelden (en spelen) ook andere verstoringen in de toelevering van onderdelen mee. Denk daarbij bijvoorbeeld aan de productie van kabelbomen in Oekraïne, die door de oorlog daar geraakt werd. bron:www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/vo...
Na het non-event CES voor TTbeleggers. Pakweg 500 opbeurende en/of hoopgevende toekomstgerichte berichten op het positivo's draadje. Nog maar 14 handelsdagen verwijderd van Q4/FY cijfers om 07.00 op 3 februari. Beleggers buitelen nog niet over elkaar heen en bieden nog niet tegen elkaar op voor dit beurspareltje. Maar het goede nieuws is dat de koers stijgt. 30-12-2022 6,49 13-1-2023 6,80 verschil 0,31 in % 4,78%
Beurs is nog meer omhoog gegaan dus het pareltje moet nog komen.
de teller staat op 14 (er kan nog meer bij)www.iex.nl/Forum/Topic/1393827/TomTom...
En daar wringt de schoen meneer Justin, de schrijver van TOMTOM's never ending story.... Jijzelf begint gisteren en vandaag te filosoferen over de release van de nieuwe ID3 met haar nieuwe infotainment s/w. Gisteren heb ik je al geattendeerd op de inhoud van het betreffende persbericht waarin wordt gesproken dat de nieuwe ID3 wordt gereleased met een update van de huidige s/w, dus een vervolg op de huidige 3.0 versie. Daar jij daarover blijft doorfilosoferen heb ik vandaag contact opgenomen met VW met de vraag van welke leverancier zijn de s/w, apps en maps afkomstig voor alle nieuwe ID# releases die voor dit jaar op stapel staan; antwoordt HERE en geen mogelijkheden om een andere leverancier te kiezen. Ik heb het niet gevraagd maar het lijkt mij nagenoeg uitgesloten dat Volkswagen meer dan 1 release per type per jaar released. Wat mij wel bevreemd aan het ractie van Volkswagen is dat de s/w release voor de ID.Buzz (jubelcar) ook van HERE afkomstig is, deze komt met Travel Assist met allerlei nieuwe features, front assist voor voetgangers en fietsers, vermoeidheidsherkenning, pre cash bescherming, adaptive cruise control, lane assist enz. Deze is compleet nieuw en had ik dus TOMTOM Inside bij verwacht.....kan zijn dat klantenservice van VW niet exact op de hoogte is van de nieuwe ontwikkelingen maar wanneer in deze nieuwe s/w release TOMTOM ontbreekt zijn de rapen gaar en was de CARIAD deal een dooie mus. maar pas op dit is speculatie van mijn zijde zonder echte bewijzen gebaseert op feiten... Inderdaad is 2023 pas 2 weken oud maar het laatste officiele persbericht van TOMTOM aangaande de CARIAD deal dateerd van 2021, om precies te zijn van 21 december 2021, 13 maanden oud... En wat staat daar met grote koeieletters in geschreven; 'First models from Volkswagen Group brands showcasing the next generation navigation product co-developed by CARIAD and TomTom will hit the road in 2023 ' 'The first models to showcase the next generation navigation technology will be electric, hitting the road in 2023 . These models will benefit from EV range and routing accuracy that is far more precise than anything available today. The development of other pioneering features including lane level navigation and lane dependent traffic as well as a more advanced and personalized EV experience are also underway as part of this cycle of continuous innovation.' 'CARIAD, which is working on software and hardware platforms for all Volkswagen Group brands' IS INCLUSIEF PORSCHE , al maanden in gesprek met GOOGLE voor afname van GAS... Gezien de inhoud van het persbericht uit 2021 en de recente informatie van de nieuwe ID.3 en de reactie deze middag van VW is het zeer gewenst dat de IR van TOMTOM als de sodemieter met een persbericht komt wat er aan het handje is...
Volgens onze Amerikaanse vrienden die de top25 investeerders in TT bijhouden heeft er een kleine verschuiving plaats gevonden in de afgelopen week. Een toename van 19.779 aandelen is gemeld door één of meerdere grootinvesteerders. De stand is nu: % owners Shares 19,8% Institutions 25.424.521 28,5% General Public 36.502.074 51,7% Individual Insiders 66.197.477 *Teslin staat sinds 14 juni 2022 nog steeds op 5,18% Maar dat zegt niet zoveel omdat pas bij 10% weer gemeld moet worden.
Honderdste autosalon van Brussel van start gegaan Na twee jaar gedwongen afwezigheid staat het autosalon voor zijn jubileumeditie in het teken van technologie, duurzaamheid en rijplezier. In tegenstelling tot veel autosalons elders in de wereld, weet het salon van Brussel de autobouwers wel nog warm te maken voor deelname. Volgens organisator Febiac is 95 procent van de markt vertegenwoordigd op het autosalon en neemt een recordaantal van meer dan vijftig automerken deel aan het salon. Opvallend daarbij is de aanwezigheid van een groot aantal Chinese nieuwkomers die in Brussel hun wagens aan het publiek willen tonen. Het gaat daarbij om merken zoals BYD (Build Your Dreams), Seres, BAIC, DFSK of SWM. bron:www.hbvl.be/cnt/dmf20230113_93109059
De problemen van Rivian en Lucid in het laatste kwartaal van vorig jaar, duiden op een zwaar 2023 voor EV-startups Jonge automakers Rivian en Lucid hadden in het laatste kwartaal van vorig jaar problemen met de productie, zo blijkt uit hun bedrijfsresultaten. Daarbij groeit het gat tussen het aantal auto’s dat ze maken en het aantal vierwielers dat daadwerkelijk aan klanten wordt geleverd. Lucid liet onlangs weten dat het 7.180 auto’s in 2022 had geproduceerd. Daarmee streefde de autofabrikant het gestelde doel wel voorbij, maar dit was al twee keer eerder verlaagd. Rivian produceerde 24.337 voertuigen vorig jaar. Het haalde het gestelde doel van 25.000 net niet. De behaalde resultaten tonen aan dat 2023 een zwaar jaar gaat worden voor EV-startups, stelt vice-president wereldwijde voorspellingen Sam Fiorani van AutoForecast Solutions. “We komen in een periode waarin het veel lastiger wordt om benodigde investeringen op te halen voor dit soort bedrijven”, zegt Fiorani tegen Insider. Daarmee verwijst hij onder meer naar de stijgende rentes, waardoor geld lenen duurder wordt. “Als investeerder moet je op elke hint van potentiële problemen letten, omdat je nu meer rendement verwacht van je investering.” bron:www.businessinsider.nl/problemen-rivi...
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)