Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 9,970 3 mei 2024 17:35
  • -0,016 (-0,16%) Dagrange 9,958 - 10,220
  • 1.674.326 Gem. (3M) 1,9M

Air France-KLM 2022

1.580 Posts
Pagina: «« 1 ... 18 19 20 21 22 ... 79 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Cacla 4 maart 2022 16:47
    quote:

    @iPlof schreef op 4 maart 2022 16:20:

    Ook op deze lagere koers shortwaardig.
    Die terugkerende vakantie reizigers gaan het falende business model van AF-KLM niet redden.
    Pure verliesgevende rommel, mismanagement, blok aan been.
    Ja weet ik maar dit aandeel heeft ook de neiging heel snel omhoog te gaan bij slechts een klein beetje beter nieuws.
    Dat zien we volgende week vast wel weer...
  2. @iPlof 4 maart 2022 17:02
    quote:

    Cacla schreef op 4 maart 2022 16:47:

    [...]

    Ja weet ik maar dit aandeel heeft ook de neiging heel snel omhoog te gaan bij slechts een klein beetje beter nieuws.
    Dat zien we volgende week vast wel weer...
    Lijkt welk alsof de miljarden voor AF-KLM bij NL en FR nu wegvallen ivm defensie uitgaven.
    Denk dat ze die arrogante verwende zooi daar nu ook wel beetje zat worden.
  3. [verwijderd] 4 maart 2022 17:13
    quote:

    @iPlof schreef op 4 maart 2022 16:20:

    Ook op deze lagere koers shortwaardig.
    Die terugkerende vakantie reizigers gaan het falende business model van AF-KLM niet redden.
    Pure verliesgevende rommel, mismanagement, blok aan been.
    Waarheid vals een koe.

    Elke daling geeft grotere verwatering bij aandelenuitgifte. bedenk maar eens het verschil in verwatering tussen 4.50 Euro, 2.50 Euro en 1.50 Euro op het moment van de aankondiging. Dat zijn geen grappen meer!
  4. @iPlof 4 maart 2022 17:33
    Dit bedrijf is reddeloos verloren om redenen die wij al 2 jaar hier etaleren.
    Met energieprijs door het dak en oplopende verliezen zal bij burger/politiek dit doordringen.
    Ik stel al 2 jaar een koers van 1 euro voor maar delisting naar 0 lijkt nu waarschijnlijker.
    Nationaliseren en hard saneren, wat die spekkoppen bij AF-KLM hebben nagelaten.
    Dingen kunnen snel gaan.
  5. forum rang 6 gbakl 7 maart 2022 11:11
    Uit: Follow the money.

    De coronacrisis heeft de financiële positie van Aeroflot verder verzwakt: het bedrijf heeft volgens zijn laatste jaarrekening een negatief eigen vermogen van bijna 1,3 miljard euro en is daarmee, net als Air France-KLM, technisch failliet.

    Dan is er nog het sluiten van het luchtruim. Inmiddels hebben vrijwel alle Europese landen hun luchtruim gesloten voor Russische luchtvaartmaatschappijen, waardoor het vanuit Rusland onmogelijk is om richting het westen te vliegen. Dit, gecombineerd met het feit dat Delta en de KLM hun codesharingovereenkomst met Aeroflot binnen de alliantie Skyteam hebben opgezegd, betekent dat Aeroflots internationale netwerk grotendeels is lamgelegd.
    Poetin heeft teruggeslagen door luchtvaartmaatschappijen uit 36 landen de toegang tot het Russische luchtruim te ontzeggen, waaronder ook alle Europese luchtvaartmaatschappijen.

    Dat is een maatregel die de Russische luchtvaartsector zelf ook pijn doet. Over Rusland wordt, alleen al omdat het land zo groot is, veel gevlogen. Zelfs vliegtuigen die helemaal geen tussenlanding in Rusland maken, betalen daarvoor. Tot een jaar of tien geleden gingen deze overvlieggelden rechtstreeks naar Aeroflot. In 2008 ontving het bedrijf volgens de Europese Unie 420 miljoen dollar van alleen al de Europese luchtvaartmaatschappijen.
    Nog altijd innen de Russen honderden miljoenen per jaar aan deze overvliegtarieven

    Na langdurige politieke druk werden de overvlieggelden verlaagd en worden ze ook niet langer rechtstreeks aan Ruslands nationale luchtvaartmaatschappij overgemaakt, maar nog altijd innen de Russen honderden miljoenen per jaar aan deze tarieven. Met het sluiten van het Russische luchtruim voor Europese luchtvaartmaatschappijen valt deze geldstroom grotendeels weg.
  6. forum rang 4 Jan66 7 maart 2022 14:54
    Net gepubliceerd de opening van vliegveld Lelystad is voor onbepaalde tijd uitgesteld ivm de stikstof.

    Het is maar zeer de vraag op het vliegveld ooit nog open komt zeker gezien dat de prijs van een vliegticket in de komende jaren drastisch op hoog gaat. Het vliegen wordt voor veel mensen onbetaalbaar.
  7. forum rang 6 gbakl 8 maart 2022 12:44
    SCHIPHOL - De vergaande sancties tegen Rusland en de sluiting van het Russische luchtruim op de vliegroutes naar Azië raken de Europese luchtvaart keihard. EU-analisten rekenen op honderden miljoenen schade voor de maatschappijen als de oorlog in Oekraïne nog lang zal aanhouden. Vliegtickets naar Noordoost-Azië worden mogelijk tot wel 150 euro duurder, zo leert een peiling van Luchtvaartnieuws Magazine
    .
    dat maakt de keuze wel heel gemakkelijk, in plaats van een extra 150 euro plus uren omvliegen (bijna over Dubai) koop
    je tickets naar het verre oosten bij Emiraten, overstapje daar en veel goedkoper en nauwelijks tijdverlies.

    het zit ook niet mee.
  8. forum rang 6 gbakl 8 maart 2022 14:04
    Het koersdoel wordt door de analisten van Barclays verhoogd van 4,40 EUR naar 4,60 EUR.

    Het advies van HSBC voor Air France-KLM blijft "afbouwen".

    Het koersdoel wordt door HSBC verlaagd van 3,10 EUR naar 2,80 EUR.
    ..........................................
    Barclays is koortsachtig bezig, ziet steeds maar weer verhoging.
    HSBC zag zijn oude koersdoel even doorbroken (3,01 gisteren) en is best wel redelijk bezig.
  9. forum rang 6 gbakl 9 maart 2022 13:36
    quote:

    Cacla schreef op 9 maart 2022 09:10:

    Ja joh we gaan weer lekker omhoog. Dat doet dit aandeel wel vaker als er geen slecht nieuws is...
    .
    natuurlijk, en ook de enige manier om het verdienmodel op shorts in beweging te houden...
    goedkoop terugkopen als die shorts fors gedaald zijn en als je echt speculatief bezig durft te zijn dan stap je tijdelijk over op longs als
    de koers even bloedrood was (onder 3.10) en dat was nog maar 2 dagen terug.

    geen advies dus, want bloedlink bij dit aandeel, vooral te snel teveel shorts terugkopen.
    wacht tot het rode licht gedoofd is...er kan nog een rally komen.
  10. Cacla 9 maart 2022 16:13
    quote:

    gbakl schreef op 9 maart 2022 13:36:

    [...]
    .
    natuurlijk, en ook de enige manier om het verdienmodel op shorts in beweging te houden...
    goedkoop terugkopen als die shorts fors gedaald zijn en als je echt speculatief bezig durft te zijn dan stap je tijdelijk over op longs als
    de koers even bloedrood was (onder 3.10) en dat was nog maar 2 dagen terug.

    geen advies dus, want bloedlink bij dit aandeel, vooral te snel teveel shorts terugkopen.
    wacht tot het rode licht gedoofd is...er kan nog een rally komen.
    Ja shorts terugkopen, dat is het plan. Dat doe ik wel als de euforie weer voorbij is.
    En longs kopen, nee ik speculeer alleen met opties die in met grote mate van zekerheid wat gaan opleveren...
  11. forum rang 6 gbakl 9 maart 2022 16:41
    dat is interessant, noem er eens een paar...

    longs vandaag weer hoger dan verwacht

    ( als je beweert dat AF/KLM stijgt bij geen nieuws of supernieuws of regelmatig zelfs bij negatief nieuws want geen nieuws is er de laatste tijd niet...de kerosine stijgt harder dan het vliegtuig bijvoorbeeld, nou dan zou ik daar naar handelen...).
    .
1.580 Posts
Pagina: «« 1 ... 18 19 20 21 22 ... 79 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links