Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,690 30 apr 2024 14:50
  • -0,035 (-0,61%) Dagrange 5,665 - 5,860
  • 130.986 Gem. (3M) 327,8K

TOMTOM Februari 2022 - Is 2022 in navolging van 2020 en 2021 ook een transitiejaar

1.671 Posts
Pagina: «« 1 ... 49 50 51 52 53 ... 84 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 limomilo 9 februari 2022 14:29
    quote:

    Wereldbelegger schreef op 9 februari 2022 11:24:

    parkingpartner Indigo - nieuwe functie in de cockpit?

    De gemeenteraad van Turnhout heeft groen licht gegeven voor een uitbreiding van het betalend parkeren met bijna veertig straten. Aan het station en aan bioscoopcomplex UGC betalen automobilisten voortaan 60 cent per uur om hun wagen te stallen.

    In de nieuwe betaalzones geldt het laagste tarief van 0,60 euro per uur. Bewoners kunnen een gratis parkeerkaart aanvragen. “Zo willen we de straat verder teruggeven aan de bewoners”, zegt schepen Boogers. “De controle gebeurt door zes agenten, die zowel wanbetalers als foutparkeerders kunnen beboeten. Dat team breiden we uit met twee medewerkers van parkingpartner Indigo. De politie maakt voor beide teams een dienstregeling op, zodat de acht controleurs het hele gebied bestrijken

    bron:
    www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220208_944...
  2. forum rang 8 Wereldbelegger 9 februari 2022 14:52
    quote:

    limomilo schreef op 9 februari 2022 14:32:

    Ik stond gisteren in Zaragoza ook al in een parkeergarage met de originele naam Indigo alleen de rode o loopt onder aan uit op een punt
    Wat me bevreemd dat TomTom zijn revolutionair product IndiGO niet als trademark in Amerika registreert. Althans ik kan het niet vinden. Terwijl andere producten zoals TomTom GO wel zijn geregistreerd.

    Er is behoorlijk wat aandacht geschonken aan IndiGO in de pers.
    Op dit forum werd het als een 'doorbraak' gezien. Maar niet registreren?
    Alsof je als bedrijf niet in je eigen product gelooft.
  3. forum rang 10 DeZwarteRidder 9 februari 2022 15:12
    quote:

    Wereldbelegger schreef op 9 februari 2022 14:52:

    [...]Wat me bevreemd dat TomTom zijn revolutionair product IndiGO niet als trademark in Amerika registreert. Althans ik kan het niet vinden. Terwijl andere producten zoals TomTom GO wel zijn geregistreerd.

    Er is behoorlijk wat aandacht geschonken aan IndiGO in de pers.
    Op dit forum werd het als een 'doorbraak' gezien. Maar niet registreren?
    Alsof je als bedrijf niet in je eigen product gelooft.
    Ongetwijfeld heeft iemand anders al Indigo als merknaam gedeponeerd en moet TomTom flink betalen voor deze naam.
  4. forum rang 8 Wereldbelegger 9 februari 2022 15:42
    quote:

    marique schreef op 9 februari 2022 15:27:

    [...]

    Beetje lastig om een een reeds lang bestaande naam als unieke merknaam te laten deponeren.

    Uit mijn hoofd:
    443 indigo merknaamregistraties in Amerika

    IndiGO kan m.i. geregistreerd worden
    net zoals TomTom GO (Registration Date February 26, 2008)
    dus: TomTom IndiGO

  5. forum rang 6 leonardus65 9 februari 2022 16:03
    quote:

    Wereldbelegger schreef op 9 februari 2022 14:52:

    [...]

    Wat me bevreemd dat TomTom zijn revolutionair product IndiGO niet als trademark in Amerika registreert. Althans ik kan het niet vinden. Terwijl andere producten zoals TomTom GO wel zijn geregistreerd.

    Er is behoorlijk wat aandacht geschonken aan IndiGO in de pers.
    Op dit forum werd het als een 'doorbraak' gezien. Maar niet registreren?
    Alsof je als bedrijf niet in je eigen product gelooft.
    Het is een naam die al zoveel gebruikt wordt dat hij niet te regristreren is en of het product revolutionair is vraag ik me ook af. Wat uiteraard wel zo is dat het de autofabrikanten heel makelijk gemaakt wordt om dit product te gebruiken. Ook maakt het niet zo veel uit dat de naam indiGO niet uniek is. Het is niet naar de consument gericht maar naar de fabrikant
  6. forum rang 7 sniklaas 9 februari 2022 19:05
    quote:

    *JustMe* schreef op 9 februari 2022 13:35:

    [...]maar wel het huis verder op orde.
    Wat een flauwekul Justin, TOMTOM het huis op orde, nog geen 100 werkdagen geleden krakeelde Taco de CFO dat de automotive omzet in 2022 met max 30% zou toenemen naar krap €300 mio, die clown van een CFO zit daar omdat hij zo goed kan jaknikken, heeft verder geen flauw benul wat zijn rol als CFO inhoudt…

    Ik zie de natte dromen van de TOMTOM supporters weer volop voorbij komen met goudgerande koersen en toekomstige FCF potten met goud dat in werkelijkheid klatergoud is, wat een stelletje hardleerse fantasten zijn actief op dit forum…

    1000 en 1 redenen en verklaringen waarom de ‘gemiste’ omzetten niet verloren zijn en als een vette FCF bonus op ons aandeelhouders zullen neerdalen in 2024…2025…2030…

    Een ezel stoot zich geen 3 keer aan dezelfde steen, de TOMTOM supporter daarentegen stoot zich minstens 4 keer per jaar aan hetzelfde cijfersprookje en dat al vele jaren achter elkaar en dan laat ik de periodiek terugkerende CES decepties maar achterwege…

    Operationeel is TOMTOM een bodemloze put waar alleen maar centen in verdwijnen, kwartje erin kwartje kwijt…

    De assets daarentegen zijn (nog) waardevol en kunnen bij een gewiekste verkoper wel tot €17,50 p/a opleveren plus de €2,50 aan cash maakt €20,- strik eromheen en tot nooit weer afscheid nemen…
  7. [verwijderd] 9 februari 2022 19:12
    denk om je hart Sniklaas, ik bedoelde alleen te zeggen dat TT nu niets anders kan doen dan vooral aan de eigen organisatie werken. Ze kunnen de supply chain problemen in automotive niet veranderen, het moet uitzieken. Dus richt je op waar je nu wel iets aan kunt doen.

    Het stroomlijnen kent twee elementen. Het kaartenmaken nog meer geautomatiseerd en Enterprise en Automotive in elkaar schuiven. Goddijn zei dat de mensen die er werken door grote veranderingen heen gaan.
  8. Alles kwijt 9 februari 2022 19:24
    Waarom kakte de koers vlak voor de beurssluiting weer in? Is dat allemaal angst ? Angst dat het i.d. loop van vanavond aan de overkant van de plas weer inzakt? Dat het dan donderdag weer allemaal lager opent hier ? En dat het uit dat oogpunt maar beter is om uit voorzorg alvast uit T2 vandaan te zijn?
  9. [verwijderd] 9 februari 2022 20:36
    quote:

    Alles kwijt schreef op 9 februari 2022 19:24:

    Waarom kakte de koers vlak voor de beurssluiting weer in? Is dat allemaal angst ? Angst dat het i.d. loop van vanavond aan de overkant van de plas weer inzakt? Dat het dan donderdag weer allemaal lager opent hier ? En dat het uit dat oogpunt maar beter is om uit voorzorg alvast uit T2 vandaan te zijn?
    Ja, vreselijke angst zal het moeten zijn. Het kan niet zo zijn, dat sommigen die ze vrijdag kochten voor € 7 of zelfs daaronder, tevreden zijn met een winst (op dat deel) van bijna 12 % en dan weer hun stukken van de hand doen. Dat zou nooit iemand doen.
  10. forum rang 6 win some... 9 februari 2022 20:37
    quote:

    Dutchy Ron schreef op 9 februari 2022 20:10:

    Bosch ziet winst in 2021 stijgen met 1,2 miljard euro
    De bedrijfssector Mobility Solutions realiseerde ondanks het tekort aan semiconductors een omzet van 45,4 miljard euro, een stijging van 7,5 procent.

    automotive-online.nl/management/laats...
    Dit is wel weer een bevestiging. Bosch weet ondanks chiptekorten toch groei te realiseren. TomTom alleen maar krimp. De slechte resultaten bij TT zijn dus niet alleen maar aan externe factoren te wijten, zoals hier op het forum nogal eens wordt beweerd.
  11. forum rang 7 sniklaas 9 februari 2022 21:18
    quote:

    *JustMe* schreef op 9 februari 2022 19:12:

    denk om je hart Sniklaas, ik bedoelde alleen te zeggen dat TT nu niets anders kan doen dan vooral aan de eigen organisatie werken. Ze kunnen de supply chain problemen in automotive niet veranderen, het moet uitzieken. Dus richt je op waar je nu wel iets aan kunt doen.

    Het stroomlijnen kent twee elementen. Het kaartenmaken nog meer geautomatiseerd en Enterprise en Automotive in elkaar schuiven. Goddijn zei dat de mensen die er werken door grote veranderingen heen gaan.
    niks mis met mijn hart maar dat neemt niet weg dat ik mij behoorlijk kan opwinden bij zoveel onkunde en misleiding al dan niet opzettelijk door zowel bestuurders van TOMTOM als door een aantal schrijvers hier op het forum…

    Aan het merendeel van de omzet liggen contracten ten grondslag waar het moment van levering een variabele is, maar niet zodanig zoals TOMTOM het communiceert, dat getuigd van onkunde en incapabiliteit en ik ben ervan overtuigd dat dit met opzet gebeurd…

    Het gros van de consumenten weet bij het moment van het plaatsen van de order wanneer zijn bestelling bij benadering wordt geleverd en dan weet TOMTOM deze informatie niet en wil ons doen geloven dat het iedere dag een verrassing wordt of er 1…100…1000…10000….100000 voertuigen connected worden…

    Maar ja jullie supporters geloven deze sprookjes en onderschrijven deze met fabeltjes, verzinsels en wensdenkertjes of werken jullie fantasten in opdracht….
1.671 Posts
Pagina: «« 1 ... 49 50 51 52 53 ... 84 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links