Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 9,984 7 mei 2024 17:35
  • -0,086 (-0,85%) Dagrange 9,840 - 10,415
  • 3.481.809 Gem. (3M) 1,9M

Air France-KLM 2021

3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 35 36 37 38 39 ... 159 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. De Krommme 16 februari 2021 23:19
    quote:

    FairValue schreef op 16 februari 2021 13:08:

    Er zijn er hier die al maanden 1 euro roepen. Dan komen er analisten bij die dat ook roepen maar en de koers.... die lijkt niet onder de indruk. Welke traders zijn er dan nog actief? Echt belachelijk, gewoon een koersdoel van 80% lager en de koers.doet.niets.!
    ooit van manipulatie gehoord? zomaar een ideetje....
  2. FairValue 17 februari 2021 10:08
    AFKLM werkt als de omgekeerde Robin Hood. Geld van iedereen afpakken en naar de grootverdieners over hevelen. Maarja de media stelt niet de juiste vragen en dus gaat het nog even door.

    Morgen definitief richting de 1 euro. Nog nooit vertoond een bedrijf dat er zo slecht voor staat slechts 50% koersverlies t.o.v. de jaartop.
  3. [verwijderd] 17 februari 2021 11:21
    quote:

    FairValue schreef op 17 februari 2021 10:08:

    AFKLM werkt als de omgekeerde Robin Hood. Geld van iedereen afpakken en naar de grootverdieners over hevelen. Maarja de media stelt niet de juiste vragen en dus gaat het nog even door.

    Morgen definitief richting de 1 euro. Nog nooit vertoond een bedrijf dat er zo slecht voor staat slechts 50% koersverlies t.o.v. de jaartop.
    Nee joh, ik heb het al uitgelegd wat er gebeurd.
    Het MEGA verlies is iets minder groot dan verwacht dan verwacht, dus positief dus hosanna na de cijfers!

    Tja, je zou maar Ahold hebben met een record omzet, en dan ga je gewoon keihard de grond in.
    Alle realiteit is compleet verdwenen van de beurs.
  4. [verwijderd] 17 februari 2021 11:59
    Het is toch wel bijzonder wat er door de onafhankelijke accountant gezegd wordt over de risico's van het negatief eigen vermogen en van de vooruitzichten.
    Verder ook hoogst interessant wat de insteek is van de raad van commissarissen (niet dat daar veel van te verwachten is gezien het standpunt over de bonussen afgelopen jaar, maar toch..)

    Iemand hier bekend met het feit op welke gronden een jaarrekening evt niet goedgekeurd had kunnen worden. (Die goedkeuring is er uiteraard wel, maar de vraag is of die goedkeuring terecht is gegeven)

    Ben benieuwd: boekhouders? Juristen?
  5. [verwijderd] 17 februari 2021 12:30
    quote:

    FairValue schreef op 17 februari 2021 11:44:

    Ok meneer Wizz. We zullen zien hoor. De beurs kan niet blijven ontkennen dat dit bedrijf niets waard is.
    nou ja, laten we vooropstellen dat ik hopelijk ongelijk krijg.
    Ik heb zelf ook wat puts maart3,80 in mijn porto, want ik ga ook van logica uit.
    Maar ja, tegenwoordig gebeuren er op de beurs hele rare dingen.

    Dus het zou me niks verbazen als het toch compleet de andere kant op gaat dan naar beneden.
  6. FairValue 17 februari 2021 13:10
    quote:

    @iPlof schreef op 17 februari 2021 12:31:

    Ik kijk met interesse uit naar het FTE overzicht. Volgens mij hebben zachte heelmeesters Elbers en Smith een paar man met tonnen weggekocht en verder zit iedereen op zijn plekkie met loonsverhoging en winstdeling voornamelijk thuis te niksen..
    Ik geloof niet dat zij thuis zitten. Om te voorkomen dat ze thuis komen te zitten moeten ze keihard werken. Degen die thuis zitten zijn de piloten en de serveersters.
  7. [verwijderd] 17 februari 2021 14:11
    (ABM FN-Dow Jones) Ryanair heeft een zaak verloren tegen de Europese Commissie, waarin het de staatssteun voor onder meer Air France en SAS aanvocht. Dit bleek uit een uitspraak van het Gerecht van de Europese Unie.

    De Ierse luchtvaartmaatschappij ging tegen het uitstel van betaling voor bepaalde belastingen dat Frankrijk aan luchtvaartmaatschappijen met een Franse exploitatievergunning verleent om hen door de COVID-19-pandemie te helpen.

    "Deze steunregeling is geschikt om de door de COVID-19-pandemie veroorzaakte economische schade aan te pakken en levert geen discriminatie op", stelde het gerecht vast.

    Ryanair diende volgens persagentschap Reuters zestien rechtszaken in bij de Europese Commissie vanwege de staatssteun aan individuele luchtvaartmaatschappijen als Lufthansa, KLM, Austrian Airlines en TAP.

    Door: ABM Financial News.
  8. Enono 17 februari 2021 14:38
    De onafhankelijke accountant geeft een verklaring over de getrouwheid van de jaarrekening. Over het algemeen is dit historische (terugkijkende) financiële informatie. Hierbij wordt o.a. gekeken of de waarderingsgrondslagen juist zijn toegepast en er geen materiële fouten zitten in de jaarcijfers. Een groot negatief EV zal de accountant wel aanzetten om vragen te stellen over de continuïteit van de onderneming. Het jaarverslag dient een adequate toelichting te bevatten op de situatie van ernstige continuïteitsonzekerheid. Ontbreekt zo'n toelichting, dan is de jaarrekening onvolledig en dit resulteert in een afkeurende verklaring. De accountant is er alles aan gelegen om niet aansprakelijk te zijn als het alsnog misgaat, dus er zal veel aandacht zijn voor deze paragraaf.
  9. Chippie 17 februari 2021 14:46
    Bij de continuitietsverklaring wordt in de basis gekeken of de onderneming over voldoende liquide middelen beschikt om aan haar verplichtingen van de komende 12 maanden (na datum goedkeuring door accountant) te voldoen. Hierdoor is het naar mijn mening van belang dat de overheden vanavond aanvullende financiering gaan verstrekken. Op dit manier kan AFKLM weer een jaar vooruit. Ik hoop echter dat de overheden niet nog meer geld stoppen in dit zinkend schip
  10. @iPlof 17 februari 2021 15:08
    Technisch failliet, negatief eigen vermogen, geen geld in kas, aan het staatsinfuus en dan je medewerkers een loonsverhoging geven en winstdeling over 2019 uitbetalen en ondertussen de ene na de andere executive tegen topsalarissen binnen halen..
    Die Elbers en Smith moeten echt eens bij O'learry van Ryanair in de leer..
3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 35 36 37 38 39 ... 159 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links