Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,545 9 mei 2024 15:16
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 5,500 - 5,550
  • 44.748 Gem. (3M) 281,4K

TomTom augustus 2019 - Vakantietijd

899 Posts
Pagina: «« 1 ... 14 15 16 17 18 ... 45 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Dutchy Ron 9 augustus 2019 20:04
    www.geospatialworld.net/news/here-bec...

    HERE becomes highest-ranked location platform on Ovum Index

    The Netherlands: According to Ovum’s most recent Location Platform Index, HERE Technologies has maintained its standing as the world’s number one location platform.

    Having overtaken Google in last year’s Index, HERE has cemented its leadership position as a result of ongoing improvements to the HERE Open Location Platform (OLP), a continuous commitment to developers, investment in artificial intelligence (AI), and a robust privacy framework.

    Ovum assessed 13 major vendors in the location space, ranking them according to their mapping and technology offering, the size of their reach across developer and OEM ecosystems, and the completeness of their platform offering.
  2. forum rang 6 tatje 10 augustus 2019 10:54
    Wat is IFRS 16 en vanaf wanneer is het verplicht?

    De datum staat vast. IFRS 16 is vanaf 1 januari 2019 verplicht voor beursgenoteerde bedrijven die huur- of leaseverplichtingen hebben. Deze nieuwe leasestandaard draait met name om vastgoed, maar bijvoorbeeld ook om wagenparken, inventarissen en ja, zelfs de kopieermachine. De insteek van deze wettelijke verplichting is het realiseren van meer transparantie. Voor een bedrijf met veel en ingewikkelde leasecontracten betekent dat nogal wat. Een langdurig en complex IFRS 16-implementatietraject lijkt de enige oplossing. Toch is dat niet waar, en dit is waarom:

    1: Snel compliant met SAP RE-FX

    De implementatie van IFRS 16 hoeft niet moeilijk te zijn. Als u al een SAP gebruiker bent, staat u al in de startblokken. En wanneer u de module SAP RE-FX gebruikt of gaat gebruiken, klinkt het startschot en raast u als Usain Bolt naar de finishlijn. SAP RE-FX is van origine een tool om de vastgoedadministratie op orde te brengen. Met de IFRS 16 add-on verandert de module in een tool waarmee u al uw leasecontracten kunt beheren en bijwerken, zonder dat u de volledige SAP RE-FX-module hoeft op te tuigen. Dat scheelt tijd én kosten.

    2: IFRS 16 add-on is volledig geïntegreerd

    De IFRS 16 add-on vormt een volledig onderdeel van uw SAP landschap. Dat maakt het beheren en aanbrengen van wijzigingen in leasecontracten eenvoudig. Met een druk op de knop past u de huurprijs of de looptijd aan en wordt dit realtime doorberekend voor de komende jaren. Dat is anders dan werken in een Excel-sheet waarin u alles handmatig moet verwerken voor soms wel tientallen contracten.

    3: Een uitgelezen kans voor een goede contractadministratie

    Heeft uw bedrijf een uitgebreid leaseportfolio? Dan heeft IFRS 16 grotere gevolgen voor uw organisatie dan voor een bedrijf met een klein portfolio. Maar de nieuwe leasestandaard levert ook kansen op. Want hoe fijn zou het zijn om inzicht te hebben in álle contracten van het complete bedrijf? IFRS 16 biedt een uitgelezen kans om uw contractadministratie te ordenen en te automatiseren. U kunt naast leasecontracten namelijk ook al uw andere contracten invoeren in de add-on IFRS 16. Zo bent u altijd in staat om tijdig te handelen bij bijvoorbeeld het vervallen van opties of heroverwegingen van lopende contracten.

    IFRS 16: houd het klein

    IFRS 16 hoeft niet moeilijk te zijn. Wanneer u de implementatie met SAP RE-FX klein houdt, bent u binnen no-time volledig compliant. Zo neemt u zorgen weg en creëert u zelfs kansen om de contractadministratie van uw complete bedrijf in te richten.

    Was van de side Ctac investor relations.

    Ik heb via Tom Tom ervaren, dat het meer voorstelde !!!

    Nog even het verband tussen Ctac en Tom Tom.

    Ctac migreert SAP-platformen van TomTom

    Gepubliceerd op 16 jul 2019 om 10:35 | Views: 2.716

    DEN BOSCH (AFN) - Ctac heeft een opdracht voor navigatiedienstverlener TomTom binnen tijd en budget uitgevoerd. Dat meldde de automatiseerder in een verklaring. Ctac migreerde SAP-platformen van TomTom naar een cloud-applicatie van Microsoft.

    TomTom werkt steeds meer met digitale informatie en data omdat het zich de laatste tijd steeds vaker focust op het ontwikkelen van software en realtime verkeersinformatiesystemen. Het leveren van digitale informatie is dan ook een steeds belangrijker onderdeel van TomTom’s portfolio. De cloud-applicatie van Microsoft biedt de navigatiedienstverlener meer mogelijkheden.

    "Ctac is al tien jaar onze vertrouwde dienstverlener voor SAP-beheer. Ze denken altijd met ons mee als het gaat om technologische innovaties", aldus IT-directeur Jeroen Breeuwer bij TomTom.

    Ik lees HEEFT UIGEVOERD, MEER MOGELIJKHEDEN BIJ AZURE TOV SAP.

    16 juli klaar gemeld, 3e kwartaal.

    Vond Harold het op 17 juli niet interessant genoeg, of verzweeg hij het bewust ?

    Heeft bovenstaand iets te maken met o.a Bing maps !!!

    Wanneer gaat Bing maps Tom Tom gebruiken.

    euh in the future, volgens Harold.

    Voor mij een teken, dat Harold er eigenlijk NIETS over kwijt wilde :-)

  3. forum rang 6 Dutchy Ron 12 augustus 2019 07:51
    finance.yahoo.com/news/self-driving-s...

    The Self-Driving Startup That Could Challenge the Biggest Names in Tech and Auto

    Aurora is developing what is called a “full-stack” in the autonomous vehicle industry, because it includes sensors, machine-learning software, and control mechanics. The company’s full-stack approach will enable it to license its software or sell the hardware to be used on a variety of car makes and models. Aurora calls its product the Aurora Driver, which is what will ultimately be the ‘driver’ of a driverless vehicle.

    Auto companies developing their own hardware and software, such as General Motors’ GM Cruise tech, may not be as good as Aurora’s technology due to the limited number of models that it operates on. Since most self-driving technology uses machine learning, the more car models it is used on, the faster it will learn and improve.

    Aurora is already working with major auto-industry names such as Volkswagen VWAGY, Hyundai HYMLF, which includes Kia, and Fiat Chrysler Automobiles FCAU. Hyundai added to Aurora’s Series B funding in June, while Fiat Chrysler inked an agreement with Aurora to work on self-driving commercial vehicles around the same time. Volkswagen then announced after the Fiat Chrysler news that it would end its partnership with Aurora after working together for well over a year.

    Aurora is also determined to remain an independent company. In 2018, while Aurora and Volkswagen were still partnered, Volkswagen approached Aurora to purchase the company, but Aurora turned down the offer since it wants to work with multiple auto brands. By remaining independent, Aurora likely has much more growth potential down the road, especially as more and more automakers race to catch up in the autonomous vehicle space.

    Along with its auto industry partnerships, Aurora in early 2018 teamed up with Nvidia NVDA. The chip maker will provide Aurora with its Xavier processor, which will act as a building block for the self-driving system.
  4. [verwijderd] 12 augustus 2019 09:44
    De oude top van dec 2017 is EUR12,20

    Na 42% intrekken aandelen en correctie voor uitkering 750mln heb je het nu over EUR15,75 per aandeel!

    Goed dat er een Capital markets day komt om dit eens beter toe te lichten. Ook staat TomTom er nu beter voor met haar allianties (o.a. Microsoft).
899 Posts
Pagina: «« 1 ... 14 15 16 17 18 ... 45 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links