Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
MeneerKuiken schreef op 16 oktober 2018 23:49 :
[...]
Ja precies, ze zijn hd kaarten aan het maken, maar hebben ze nog niet!
Kan nog jaren duren.
Ik denk dat je je even moet verdiepen in hoe veel autonome wagens Waymo heeft. Die dus allemaal de sensoren aan boord hebben om hd Maps te maken (of beter gezegd de data te vergaren).
BW2017 schreef op 16 oktober 2018 23:51 :
[...]
Dan hebben we het wel over 2020 en verder , een beurs loopt veruit maar in die tijd kunnen er ook nog heel veel positieve dingen uitvloeien:
Goddijn geeft aan dat Automotive sterker wordt, ondanks competitie. We’re not dismissing or we’re not being naïve on the trends that we’re seeing, but I would say the contrary that automotive is maturing and is getting stronger. What you also see in our segment reporting that it is – the fundamentals are improving. And on a cash basis, it’s generating cash. So, on operational point of view, not a reported point of view.
pwijsneus schreef op 16 oktober 2018 23:56 :
[...]
Dus ook op dat gebied gaat Tomtom ze straks tegenkomen, net zoals o.a. USHR, HERE en Civilmaps. Het is niet dat TomTom hier iets unieks in handen heeft.
In de conference call is me niet duidelijk geworden hoe Tomtom marketshare denkt te pakken met de HD-maps in de toekomst, laat staan geld mee te verdienen.
Verder lees ik van alles over Google. Ze willen Tomtom niet overnemen, dit is nu creatieve disruptie.
Verder gaat het helemaal fantastisch met Tomtom, alleen gaat het op de beurs niet zo lekker.
Jahooorrr
Is toch ook heel naief om te denken dat google geen HD maps kan maken. Persoonlijk denk ik dat ze er al verder mee zijn als TT. Als je eerlijk bent geloof je toch niet dat TT beter is als google in software ontwikkeling en AI??? De redding tot nu toe was google kwam de autos niet in punt. Dat standpunt is nu verleden tijd zoals we weten.
VanillaSky schreef op 17 oktober 2018 00:02 :
[...]
Is toch ook heel naief om te denken dat google geen HD maps kan maken. Persoonlijk denk ik dat ze er al verder mee zijn als TT. Als je eerlijk bent geloof je toch niet dat TT beter is als google in software ontwikkeling en AI???
De redding tot nu toe was google kwam de autos niet in punt. Dat standpunt is nu verleden tijd zoals we weten.
Het hele privacy argument om geen google in je auto te hebben is altijd al onzin geweest. Want ondertussen heb je een smartphone in je zak en weet google precies waar je bent en wanneer je in de auto zit.
Er is geen enkel aandeel op de beurs dat 3 keer per jaar op 3 onduidelijke berichten 20% daalt(apple, google/rnm en volvo). Dat tt op de afgeven outlook daalde in februari dat begrijp ik nog wel. Het bijzondere is dat het met een enorm volume gebeurt. En dat volgende week nog geen 1 miljoen aandelen per dag worden verhandeld. Waarom zou je je aandelen verkopen? De son der delen is niet wezenlijk anders. En de kans is groot dat de onderdelen snel verkocht worden. Ik ga nog steeds uit van 15 a 20 euro. Ik wacht af. Morgen nog ff flinke dump bij opening en vanaf volgende week weer rustig koersverloop en wachten op nieuws rond verkoop telematics.
In hoeveel auto's komt Google binnen en in hoeverre? En wat kan het betekenen voor TOM2? Enkele van de vele vragen. Het hoeft allemaal niet terminaal te zijn, maar er zijn in ieder geval veel risico's en onzekerheden. Volgens mij weet management dit en weten ze wat hen te doen staat. Onderhandelen over verkoop van de Telematics divisie is volgens mij een mooi begin.
Nog even een gokje voor het slapen gaan. De bodembel donderdag of vrijdag aan € 5,50 daarna voorzichtig herstel. Welterusten allemaal! Dat we maar mogen dromen dat @TT maar snel van de beurs verdwijnt, bij voorkeur aan een koers van 10+.
Volvo heeft ook een uitstoot schandaal gemeldt zojuist. Koers van volvo keldert. Karma is a Bitch...
VanillaSky schreef op 17 oktober 2018 00:02 :
[...]
Is toch ook heel naief om te denken dat google geen HD maps kan maken. Persoonlijk denk ik dat ze er al verder mee zijn als TT. Als je eerlijk bent geloof je toch niet dat TT beter is als google in software ontwikkeling en AI???
De redding tot nu toe was google kwam de autos niet in punt. Dat standpunt is nu verleden tijd zoals we weten.
Ik bedoelde natuurlijk creatieve destructie. Dat is even wennen natuurlijk, maar ook de autobouwers gaan 1 voor 1 om. Ze moeten wel, en vraag me af hoe de user interface.. of gewoon het gebruikersgemak beter kan worden van een native infotainment systeem van bv. een Renault, dan Android. Een systeem wat helemaal is uitontwikkeld, en wat miljarden mensen gebruiken. Want dat zei Goddijn vanmiddag, het kwam erop neer dat Tomtom een betere gebruikerservaring moest zien te bieden dan Android. Bijna aandoenlijk. En hopeloos. De massa wil nu eenmaal gewoon iOS, of Android. Zou de beste man wel een smartphone hebben? De cijfers zijn goed, en voorlopig zullen die ook nog goed blijven, hoewel enterprise ook erg achterblijft. Maar om Google kunnen we niet meer heen. Apple bouwt eigen maps. En Tomtom heeft hd- maps die vooralsnog niemand bij ze koopt en een geweldige user interface. Sommige dingen hou je niet tegen.
pwijsneus schreef op 17 oktober 2018 00:27 :
[...]
Ik bedoelde natuurlijk creatieve destructie. Dat is even wennen natuurlijk, maar ook de autobouwers gaan 1 voor 1 om. Ze moeten wel, en vraag me af hoe de user interface.. of gewoon het gebruikersgemak beter kan worden van een native infotainment systeem van bv. een Renault, dan Android. Een systeem wat helemaal is uitontwikkeld, en wat miljarden mensen gebruiken. Want dat zei Goddijn vanmiddag, het kwam erop neer dat Tomtom een betere gebruikerservaring moest zien te bieden dan Android.
Bijna aandoenlijk. En hopeloos. De massa wil nu eenmaal gewoon iOS, of Android. Zou de beste man wel een smartphone hebben?
De cijfers zijn goed, en voorlopig zullen die ook nog goed blijven, hoewel enterprise ook erg achterblijft. Maar om Google kunnen we niet meer heen. Apple bouwt eigen maps. En Tomtom heeft hd- maps die vooralsnog niemand bij ze koopt en een geweldige user interface.
Sommige dingen hou je niet tegen.
Ja het is een nobel streven de cockpit niet uit handen geven aan big tech. Maar eigenlijk zeggen de fabrikanten nu al onze software faalt en het kost ons bakken met geld - ze worden gedwongen door de consument google en apple binnen te laten. Is hetzelfde als dat je zou zeggen ja voor concurrentie etc zou het wel mooi zijn als er een stuk of 5 besturingssystemen voor smartphones zijn. De realiteit is google en apple en zo is het straks ook in de auto.
pwijsneus schreef op 17 oktober 2018 00:27 :
[...]
Bijna aandoenlijk. En hopeloos. De massa wil nu eenmaal gewoon iOS, of Android. Zou de beste man wel een smartphone hebben?
Je denkt toch niet serieus dat iemand die een nieuwe BMW of Audi aanschaft van die goedkope Android troep in zijn dashboard wil??
Ik heb de conférence call gelezen. De onzekerheid zit in de introductie van de hd maps. Ik denk dat deze precies op tijd komt voor tt. Deze markt ligt nog volledig open, ook bij Renault en Volvo. Wie kan er hd maps leveren en mag deze met het motormanagement communiceren en dus beschikken over de data. Hier liggen volop kansen voor tt.
VanillaSky schreef op 16 oktober 2018 22:31 :
Ben benieuwd waar het schip gaat stranden. Harold met de rug tegen de muur bij deze executie verkoop.
Hoe moet je aan automotive een waarde plakken, het huidige business model zeg maar 100% van de omzet krijgt klappen en zal vermoedelijk naar 0 gaan in enkele jaren. Dan is het dus een autonoom rijden startup met wat patenten waar de eerste orders nog binnengehaald moeten worden tja.
Zelfstandig doorgaan is waanzin en neem aan dat zelfs Harold dat inmiddels accepteert. Hoe kan TT in godsnaam de beste talenten binnenhalen en behouden met dit imago??? En ze kunnen ook onmogelijk een competitief arbeidsvoorwaardenpakket bieden, niet zoveel geld en aandelen/optiepakketten zijn sowieso waardeloos.
Wat wies al suggereert telematics verkoop, investeringen on hold, beknibbelen op opex zodat er nog iets meer geld in de onderneming blijft. Dan zit er 1.2 - 1.5 miljard in de toko en is het voor een overnemer wel interessant bieden 700-1000mio voor de maps en HD technologie en de patenten (dus 2.5 miljard totaal). Founders krijgen consumer (word toch geen waarde aan toegekend) en kunnen nog een paar jaar hobby'en.
Zoiets zal het wel worden. Harold zal net als ons balen hij weet nu ook dat hij een paar jaar geleden voor 4mrd kon cashen.
Juiste conclusie en dit hadden ze 3 jaar geleden moeten doen toen hadden ze 17 Euro kunnen krijgen voor sop Nu moet het onder enorme stress bij een koers aan de beurs die instort TT verder als beursgenoteerd bedrijf heeft geen zin , de vernieling vh aandeel bedreigt het bestaansrecht vh bedrijf, het is gewoon onverantwoord zo verder te gaan Dit is echt de end game, anders dan ze hadden voorzien, maar de markt dicteert Ik ben blij, ook al sta ik thans op een mega papieren verlies Blijkbaar is dit drama nodig om 13 Euro voor sop te kunnen vangen en dat gaat mi gewoon lukken Men forceert HG naar een totale verkoop en als hem dat niet zint moet hij hetzelf maar vd beurs halen
De Google-angst is natuurlijk een prachtige tool voor shorters. Maar waarop gegrond? Een trauma van lang geleden? Wat gaat Google behalve maps en muziek nu meer kunnen doen dan wat we nu al hebben? Gamen achter het stuur? Veel zal hetzelfde blijven. Misschien iets makkelijker te bedienen. Maar de revolutie van 2009 zal zich niet herhalen. Ik zie mezelf nu niet direct mijn bankzaken en email op het dashboard van mijn auto doen. Moet er niet aan denken als ik mijn auto moet uitlenen :-) Allemaal veel te persoonlijk. Ga je al die dingen die je op je mobiel doet op je dashboard zitten doen? Weer zo'n ding erbij? Ik geloof er niet in. Mijn ipad ligt alweer jaren ongebruikt in de kast. Waar een open platform wel makkelijk voor is is de navigatie en muziek apps van andere aanbieders downloaden. Volop kans voor TomTom hier dus als Google meer marktaandeel zou krijgen. En daar heb je Apple en Microsoft enz. ook nog.... Verder vraag ik me af of Google wel voordeel heeft bij een lage beurskoers van Tom2. Zelf zullen ze Tom2 niet kunnen inlijven vanwege de mededingingsautoriteiten. Met de huidige koers jagen ze het bedrijf voor een stuiver naar de concurrent.
Als je conference call leest dan lees je dat tt marktaandeel wint. Dat er meer geleverd wordt en takerates stijgen.Dus dan heb je het over de omzet tot 2023. De markt voor hd maps ligt volledig open. Ik ga ervan uit dat tt uitstekende zo niet de best up to daten maps heeft. Waarin moet tt zich onderscheiden? -beste traffic -beste hd maps -beste connected services De basislaag sd kaart krijg je er gratis bij vanaf 2023. De onzekerheid is niet zo zeer Google. De onzekerheid is meer welke rol gaat tt spelen in hd maps. Rol tt hd maps: - amerika en europa doet tt zelf -zuid korea doet tt zelf -china doet baidu op basis tt fabriek Tier1 kan met 1 technologie in de belangrijkste automarkten aan de slag. Dit is kostenbesparend ivm ontwikkelingskosten en contract opstellen Google zal dat ivm geen toegang in china niet kunnen aanbieden. Hd maps moeten ook met het motormanagement communiceren. Ik verwacht dat dat net een brug te ver is voor Tier1 om google toegang te geven. Ik denk dat na het lezen van de call het orderboek 2018 wel meevalt. Tt heeft aardig inzicht nu in hd markt. Hoe goed is hun product en verdienmodel. Dit kan het ideale pluk moment zijn na verkoop telematics. Grey01 schreef op 17 oktober 2018 06:04 :
De Google-angst is natuurlijk een prachtige tool voor shorters. Maar waarop gegrond? Een trauma van lang geleden? Wat gaat Google behalve maps en muziek nu meer kunnen doen dan wat we nu al hebben? Gamen achter het stuur? Veel zal hetzelfde blijven. Misschien iets makkelijker te bedienen. Maar de revolutie van 2009 zal zich niet herhalen.
Ik zie mezelf nu niet direct mijn bankzaken en email op het dashboard van mijn auto doen. Moet er niet aan denken als ik mijn auto moet uitlenen :-) Allemaal veel te persoonlijk. Ga je al die dingen die je op je mobiel doet op je dashboard zitten doen? Weer zo'n ding erbij? Ik geloof er niet in. Mijn ipad ligt alweer jaren ongebruikt in de kast.
Waar een open platform wel makkelijk voor is is de navigatie en muziek apps van andere aanbieders downloaden. Volop kans voor TomTom hier dus als Google meer marktaandeel zou krijgen. En daar heb je Apple en Microsoft enz. ook nog....
Verder vraag ik me af of Google wel voordeel heeft bij een lage beurskoers van Tom2. Zelf zullen ze Tom2 niet kunnen inlijven vanwege de mededingingsautoriteiten. Met de huidige koers jagen ze het bedrijf voor een stuiver naar de concurrent.
ketchup of catch-up schreef op 17 oktober 2018 04:15 :
[...]
Blijkbaar is dit drama nodig om 13 Euro voor sop te kunnen vangen en dat gaat mi gewoon lukken
U gaat snel door de knieën. Enkele weken geleden was het nog 17,50. Gelukkig staat u niet aan het roer van Tomtom
marathon 11 schreef op 16 oktober 2018 23:17 :
[...]
Met €1.5 miljard in kas kun je tegen €9 per aandeel 166 mio aandelen opkopen.
Voor €6 per aandeel koop je alles op en hou je nog 120 mio over en de rest van de hut.
Ik ben een voorstander om voor de opbrengst van ttt aandelen in te gaan kopen en daarna op de rest te laten bieden. Herinvesteren in maps lijkt me niet zinvol.
Als Telematics een miljard opbrengt, bestaat de mogelijkheid van een exit. Je betaalt de aandeelhouders dan bv 10 euro p/a uitgezonderd de grootaandeelhouders met de opbrengst van Telematics.
Beleggers uitkopen op bv 12 euro p/a zou ook geen enkel probleem zijn met de opbrengst van Telematics.
Google in een zelfrijdende auto lijkt me een schrikbeeld, dan wordt de vrije wil van de passagiers uitgeschakeld. Google ik heb trek, Google we hebben dorst. En Google brengt je daar waar zij het meest het meest aan over houden.
Vandaag hersteldag voor TT. Na de onterechte afstraffing van gisteren.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)