Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
VanillaSky schreef op 22 september 2018 11:57 :
[...]
Ik zou er niet vanuit gaan dat zo'n quote word verzonnen. Het kan natuurlijk ook gewoon waar zijn dat wat er van de week is gebeurd geen goed nieuws is he?
Misschien moeten we die optie in ieder geval overwegen
De vraag is of Taco dit gezegd heeft!!!
DerksVisie schreef op 22 september 2018 11:58 :
Eind 2016 stapte ik in TomTom wegens haar overname potentie met haar belangrijke Maps. Nadat ik het bedrijf steeds beter begon te begrijpen door alle nieuwsberichten die er in 2017 naar buiten kwamen, kwam ik tot de conclusie dat TomTom wellicht zelfstandig verder kan en ook dan zou het een goede belegging zijn. Na afgelopen week lijkt het er weer op dat TomTom niet zelfstandig verder kan (althans volgens de media) en dan val ik weer terug op de overname potentie.
Ik zit in ieder geval niet in TomTom voor de volgende producten:
- Consumer
- Contracten voor inbouwnavigiatie
Ik heb voornamelijk een positie wegens de zeer waardevolle big data:
- Maps
- Traffic
- Telematics
Deze data is zo waardevol dat wanneer Goddijn echt geen toekomst meer in zijn bedrijf ziet. Dit met gemak kan verkopen aan een Big-Tech bedrijf.
Mogelijke geïnteresseerden: Microsoft, Uber, Baidu, Apple (extra data kan nooit kwaad) Bosch en nog een aantal semiconducteurs.
Goede post! Nog een aanvulling de patenten op HD maps maakt TT weerbaar en de toko is schuldenvrij
Die alliantie is veel te laat met het binnenhalen van Google. Dat soort auto’s zullen steeds minder en minder verkocht gaan worden. Ze hadden beter TT kunnen kopen om Google te lijf te gaan. Zien ze dan nog steeds niet dat ze hun grootste concurrent hebben binnengehaald en daarvoor betalen. Nog uitgezonderd van de data die ze gaan weggeven. De automotive markt gaat zo veranderen de komende twee jaar. www.businessinsider.com/the-autonomou...
Tomtom10 schreef op 22 september 2018 12:02 :
[...]
Das onzin natuurlijk...beide berichten komen in een paar dagen....als er nu maanden tussen zit oké.....maar tt moet met tegenbericht komen...dat zijn ze verplicht.....
De 1e keer was ergens 2008. De 2e keer was met de alliance.
Onderstaand geeft de door HG aangegeven Wake Up Call voor de industrie volgens mij goed weer. Jammer dat iedereen nu opeens over TT valt, terwijl juist dit bedrijf volgens mij zich redelijk goed aan het positioneren is/was in deze toekomst.www.forbes.com/sites/christophmeyereu...
Tomtom10 schreef op 22 september 2018 12:23 :
Ik begrijp niet, dat het fd probeert tt zo negatief in het nieuws te brengen, terwijl het bericht van Toyota niet echt iets met maps te maken heeft, dus ook nog geen consequenties heeft voor tt. Dat het twee voor 12 is voor tt, bleek wel uit het bericht van vd week.....maar om nu ook ket dit bericht tt gelijk weer zo onderuit te halen, vind ik bedroevenswaatdig.... zon mooi Nederlands bedrijf.....waarom????
clickbait
Vendetta1301 schreef op 22 september 2018 12:03 :
Maandag wordt weer een bloedbad.
Hoezo? Ga je vechten tot je bloed ziet?! Ben je bloeddorstig? Stop toch met dit soort geroepertoeter.
Self-Driving Cars: Will Europe Miss Another Disruption? Christoph Meyer Christoph Meyer Contributor i I cover trends in transportation and envision the future of mobility Widely regarded as the world's first car: 1886 Benz Patent Motor Car (Photo: Getty Images) The last time a major technological disruption took place, Europe was caught snoozing. In the early 2000’s, European companies were the belles of the cellular ball. Siemens, Ericsson, and Nokia were the envy of the world, leading the market before a rude awakening. Overnight, the iPhone rendered the Europeans’ mobile phones “dumb” as a new era of connectivity dawned. We now stand on the verge of another revolution, this time in the world of automotive and transportation: self-driving cars. With ubiquitous and incessant news stories, this turn of the tide has been much less silent and far more anticipated. And yet, one might conclude Europe is on course to lose this time as it did before: the continuous buzz around autonomous vehicles never seems to stem from the Old Continent, but rather from the U.S. or Asia. Are Europe and its automotive giants BMW, Daimler, VW, Renault, Peugeot, etc (once again) missing the boat? Will Mercedes (Daimler) miss the boat on autonomous? (Photo: Getty Images) The Big (Tech) Players At first glance, it appears so. Europe lacks the tech titans that made autonomous vehicles a realistic pursuit in the first place. Google is coming up on a decade of work on its self-driving car project, with Waymo becoming the official spin-off in late 2016. Uber followed suit - perhaps too closely as the lawsuit suggested - while Tesla sought to build its platform from the ground up. In China, the situation is similar. Baidu, “the Google of China”, blazed the trail in the Middle Kingdom, starting its efforts in 2013. The two other tech titans, Alibaba and Tencent, have launched their own self-driving efforts in 2016 while Didi, the “Uber-killer”, is investing heavily as well. The sheer complexity of full autonomy requires deep pockets and coding prowess - two things the digital natives of China and the U.S. have in abundance. The dearth of tech titans in Europe is obvious when it comes to the race for self-driving cars. Startup Scene In addition to the absence of big tech, Europe also boasts a more modest entrepreneurial scene. Fewer AV-focused startups have emerged than in the U.S. or China. Certainly, AIMotive, FiveAI, Navya, and Amber, to name a few, have raised considerable funds and partnered with big-time automotive players. Still, the developments in the United States and China are on a whole other level. The U.S., in particular, has emerged as the most vibrant ecosystem.
Tomtom10 schreef op 22 september 2018 11:46 :
Duidelijkheid....wie is de Amerikaanse autofabrikant??? Hoe gaat het met apollo(baidu)??? Hoe gaat het Azure (Microsoft) hoe gaat het met uber??? Hoe gaat het met `Zenrin???
Geef aan hoe het met al jullie platformen gaat...geef duidelijkheid naar de beleggers....daar hebben zij recht op....dat doet Google nu ook...noem namen......Hg......
Dat heeft Harold nog nooit gedaan. En u kijkt door een te roze bril.....
Ik zie op dit forum interessante analyses. Ik vraag me af waarom dit aandeel door professionele beleggers zo weinig positieve aandacht krijgt. De koers zegt iets over de complexiteit van de GIS-innovaties en technologie, mijns inziens. Tijd voor TT om de markt te verrassen en een helder beeld te geven welke weg het bedrijf inslaat. Bestemming is nog niet bereikt!
Men kan hier recht schrijven wat krom is of omgekeerd het bericht van het FD kan of heeft de komende handelsdagen een negatieve impact op de TomTom koers. De onrust al dan niet terecht rond het bedrijf/aandeel is niet even opgelost en blijft bij veel beleggers hangen. Het zal geen gemakkelijke opgave worden voor het bestuur om TomTom en het aandeel in een rustig vaarwater te brengen. Exits en overname dwalen hier al een decennia rond en nemen toe naarmate er reuring is en/of negatieve koersontwikkeling.
Penge_miner schreef op 22 september 2018 13:23 :
Men kan hier recht schrijven wat krom is of omgekeerd het bericht van het FD kan of heeft de komende handelsdagen een negatieve impact op de TomTom koers.
De onrust al dan niet terecht rond het bedrijf/aandeel is niet even opgelost en blijft bij veel beleggers hangen.
Het zal geen gemakkelijke opgave worden voor het bestuur om TomTom en het aandeel in een rustig vaarwater te brengen.
Exits en overname dwalen hier al een decennia rond en nemen toe naarmate er reuring is en/of negatieve koersontwikkeling.
Oh nee hoor. Grote partijen bepalen de koers, het kan goed voor een klein dipje zorgen maandag maar meer ook niet. En zoveel shortpartijen zitten er niet in, dus daar verwacht ik ook niet al teveel van. Maar jij mag gerust verder gaan met de sensatie hoor. Fijn weekend tot maandag.
www.anwb.nl/auto/nieuws-en-tips/tips-... Handfree bellen met apple carplay en android auto. Je jongeren willen al deze mogelijkheden, daarom zit apple carplay en google android in bijna iedere auto. Dus daar kan en wil, miz Tom Tom niet winnen. Het gaat erom, wie heeft de beste papieren voor de SDC. Marktaandeel apple I Phone zeg 20% Marktaandeel android zeg 80% Nu zullen beide systemen compatible zijn. Compatible en apple met 20% in de I Phone markt, gaat dus verder, door google maps en waze toe te laten op apple carplay. Zou Apple carplay dat niet doen, dan zouden ze met apple carplay maar een marktaandeel van 20% halen. Met google maps en waze op apple carplay, maken dus andere apps het verschil. Of kunnen apple carplay en android auto straks bijna alles het zelfde aanbieden. Lijkt bijna op het verdelen van de markt, zorgen dat van alles het beste op apple carplay en android auto beschikbaar is. Daar kan Tom Tom niet tegen op. Privacy bij mensen tot 35 is, lijkt me ondergeschikt, boeit die doelgroep niet zo. Zoals ik het zie, apple carplay en android auto worden straks door alle autos gebruikt en via een aansluiting op het navigatiescherm kun je beide systemen gebruiken.( Compatible ) De grote vraag is kan TT zijn leidende positie in SDC blijven waarmaken, dan zullen de amerikaanse tech TT nodig hebben. Zelf is TT overtuigd gezien de blijvende uitspraak op twitter. ""TomTom is shaping the future, leading the way with autonomous driving "" Jaana Mäkelä? @JM_Spatineo · ira. 20 It's not a problem to make cars drive autonomously but to make it safe. @TomTom can process changes in reality in realtime, more than 2 million map updates in an hour #INSPIRE_EU2018
BW2017 schreef op 22 september 2018 13:27 :
[...]
Oh nee hoor.
Grote partijen bepalen de koers, het kan goed voor een klein dipje zorgen maandag maar meer ook niet.
En zoveel shortpartijen zitten er niet in, dus daar verwacht ik ook niet al teveel van.
Maar jij mag gerust verder gaan met de sensatie hoor.
Fijn weekend tot maandag.
Inderdaad grote partijen bepalen de koers immers van 8,51 naar 6,35 !
ketchup of catch-up schreef op 22 september 2018 10:33 :
@ Benjamin
Indien Justin gelijk heeft en dat iemand een signaal heeft willen afgeven aan het bestuur van TT, dan is het hoogstwaarschijnlijk iemand uit de FFF ( inner-circle) en na het afscheid van Flevo, denk ik dan aan de man die eindelijk zijn lolly op heeft en van die achterbank kruipt richting de pedalen
ook heeft deze persoon hoogstwaarschijnlijk ruime toegang tot de pers
maar dit is giswerk, zoals alles bij TT nu giswerk is, het aandeel is nu super speculatief, maar dat wil niet zeggen dat dit ook leeft binnen de toko, ik mag toch aannemen dat alle opties nu de revue passeren en dat ze een escape route hebben mocht het aandeel verder afbranden, wat ik overigens betwijfel, denk dat de schade NU voor 85% geleden is, maar dat geeft geen comfort voor de lange termijn die ziet er kwetsbaarder uit dan ooit en daar zal TT vertrouwen uit de markt moeten zien terug te winnen en als dat niet lukt, moet je het van de beurs halen.
"Denk ik dan aan de man die eindelijk zijn lolly op heeft en van die achterbank kruipt richting de pedalen" Ja, indertijd deed H.G. het af, van ja, is ook maar een belegger, maar ik denk John er niet in zit voor een euro winst, dus dat kan nog een pain in the ash worden voor H.G. want meestal krijgt John wel wat wil, hij heeft natuurlijk niet voor iets het ANP gekocht!
Penge_miner schreef op 22 september 2018 13:23 :
Men kan hier recht schrijven wat krom is of omgekeerd het bericht van het FD kan of heeft de komende handelsdagen een negatieve impact op de TomTom koers.
De onrust al dan niet terecht rond het bedrijf/aandeel is niet even opgelost en blijft bij veel beleggers hangen.
Het zal geen gemakkelijke opgave worden voor het bestuur om TomTom en het aandeel in een rustig vaarwater te brengen.
Exits en overname dwalen hier al een decennia rond en nemen toe naarmate er reuring is en/of negatieve koersontwikkeling.
Dat is de belangrijkste vraag voor komende week.” WIL” TomTom door middel van duidelijkheid in rustiger vaarwater komen. Ik heb de indruk van niet! Hoe moeilijk kan het zijn ,,,,
Penge_miner schreef op 22 september 2018 13:31 :
[...]
Inderdaad grote partijen bepalen de koers immers van 8,51 naar 6,35 !
Dat nieuws wat je nu benoemt is anders als waar het nu omgaat. Als je tenminste kan lezen, Correctie: Als je het op de manier wil lezen zoals het is.
BW2017 schreef op 22 september 2018 13:39 :
[...]
Dat nieuws wat je nu benoemt is anders als waar het nu omgaat.
Als je tenminste kan lezen,
Correctie:
Als je het op de manier wil lezen zoals het is.
Ik denk dat je de markt niet goed aanvoelt. Media hebben een enorme impact op beleggers zowel van particuliere aard als instituten. TomTom is in een negatieve spiraal beland waaruit alleen ontsnapt kan worden via zeer transparante en heldere uitleg van het bestuur en dan nog heeft het een tijdje nodig om te herstellen.
De berichten zijn wel perfect getimed. De dag voor een nieuwtje van TomTom over Mercedes het bericht over Renault ea. Tomtom nieuws geen effect meer, anders waren we wel weer bij de €9 beland. Een paar dagen later als het Renaulteffect wat wegebt pats boem Toyota. Wat daar speelt weet we niet echt. Geen commentaar vanuit de directie van TomTom. Dat wordt maandag dus weer flink in de min. Je zou haast denken dat ...........Nee zo slecht kunnen mensen toch niet zijn?
Gesloopt door HG schreef op 22 september 2018 13:42 :
Benieuwd of die slome nog ergens mee komt voor a.s maandag 09.00 uur,of komt dit weer verrekte goed uit??
Realiseer je dat Goddijn 80% van onze vragen kan beantwoorden .hij staat vooraan bij gesprekken over HD maps. Hij merkt de interesse,hoort de aantallen ,merken, hoeveelheden,.hij kent de nabije toekomst. Hij kan de onrust wegnemen maar hij doet het niet. (tenminste het zou mij verbazen) Dan moet je je afvragen,waarom niet.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)