Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,605 3 mei 2024 17:35
  • -0,015 (-0,27%) Dagrange 5,580 - 5,740
  • 375.660

TomTom september 2018

4.157 Posts
Pagina: «« 1 ... 81 82 83 84 85 ... 208 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 19 september 2018 17:37
    quote:

    Koos99 schreef op 19 september 2018 17:34:

    [...]

    Volgens Taco is dat wel bekend, geen third party apps, dus exclusief Google
    Ik vraag het me af. Kan zijn dat Renault-Nissan wel een platform keuze heeft gemaakt voor 2021 en beyond, maar nog niet voor de content en services providers daar bovenop.
  2. forum rang 7 JP Samosa 19 september 2018 17:39
    quote:

    ketchup of catch-up schreef op 19 september 2018 16:39:

    [quote alias=sjeroen id=11094827 date=201809191635]
    [...]

    Is hij maar zo slim om er tien euro voor te geven. ik zou dat op dit moment met beide handen aangrijpen. Ben het wachten helemaal beu. Zit nu bijna weer break even en daarvoor ben ik niet al 11 jaar in dit fonds...

    [/quote

    daarom zeg ik ook " leveren 85% uit de free-float de aandelen zo af."
    de reguliere aandeelhouders zijn moe gebeukt, HG weet dit als geen ander, hij staat er net zo voor, maar hij is één van de weinigen die echt weet hoe TT ervoor staat, dus ziet hij het en heeft hij het geloof, dan is dit de uitgelezen kans.
    Denk het niet.
    met een mislukking afscheid nemen.
    Een hoop aandeelhouders die zich genaaid voelen.
    Waar kan hij zich dan nog vertonen ( anders dan op zee)

    Verlos ons uit ons lijden, wie dan ook.
  3. [verwijderd] 19 september 2018 17:41
    quote:

    *Justin* schreef op 19 september 2018 17:37:

    [...]

    Ik vraag het me af. Kan zijn dat Renault-Nissan wel een platform keuze heeft gemaakt voor 2021 en beyond, maar nog niet voor de content en services providers daar bovenop.
    misschien domme vraag, maar kan een auto ook Android en IOS naast elkaar aanbieden, dus allebei ? of wordt dat te duur, te complex?
  4. Koos99 19 september 2018 17:42
    quote:

    *Justin* schreef op 19 september 2018 17:37:

    [...]

    Ik vraag het me af. Kan zijn dat Renault-Nissan wel een platform keuze heeft gemaakt voor 2021 en beyond, maar nog niet voor de content en services providers daar bovenop.
    Als dat zo zou zijn, dan is het erg gebrekkige communicatie van de kant van TomTom om dit niet te vermelden. Nu wordt Taco dusdanig gequoted dat het lijkt alsof TomTom uit is gespeeld bij de Renault alliance
  5. Grey01 19 september 2018 17:44
    quote:

    Koos99 schreef op 19 september 2018 17:34:

    [...]

    Volgens Taco is dat wel bekend, geen third party apps, dus exclusief Google
    Ik denk dat Taco het mis heeft. In eerdere berichtgeving heb ik gelezen dat Renault-Nissan min of meer gepushed is door klanten om dezelfde beleving in de auto's te willen hebben als de smartphone
  6. [verwijderd] 19 september 2018 17:47
    quote:

    Stille vennoot schreef op 19 september 2018 17:41:

    [...]

    misschien domme vraag, maar kan een auto ook Android en IOS naast elkaar aanbieden, dus allebei ? of wordt dat te duur, te complex?
    De oplossing van Renault draait op Android en kan ook pairen met iOS. Maar Apple heeft natuurlijk liever CarPlay standaard aan boord. En de autofabrikanten willen het liefst hun eigen merk klant ervaring aanbieden, maar dan moeten ze wel zorgen dat het heel goed werkt. Snel (zonder trage schermen), intuïtief, volledig online, nuttige en makkelijke diensten, etc. Autofabrikanten mogen daar best meer in gaan investeren en daarmee indirect ook in TT.
  7. Pieterbell 19 september 2018 18:01
    @GOOGLE's 'Wake-Up-Call' voor Harold;
    www.telegraaf.nl/financieel/2576897/t...

    Wat mij betreft kan die Wake-up-call voor Harold en z'n overige incompetente bestuursleden achterwege blijven, ik gun deze lieden ieder een flinke appel uit de kist van de boze stiefmoeder en liefst vandaag nog verorberen dat fruit zodat wij aandeelhouders morgen de erfenis kunnen verdelen!
  8. forum rang 4 xof 19 september 2018 18:01
    Ben het wel met Wies eens dat het geheel zeer frustrerend is en de family&friends situatie is niet zuiver.

    Ik ben het ook met Justin eens dat we het effect moeten relativeren. Q3 wordt goed en dan komt correctie naar boven. Dit begint misschien morgen al,nu HG zijn mond te laat heeft opengedaan.... we zien het wel
  9. VanillaSky 19 september 2018 18:23
    quote:

    sniklaas schreef op 19 september 2018 18:01:

    @GOOGLE's 'Wake-Up-Call' voor Harold;
    www.telegraaf.nl/financieel/2576897/t...

    Wat mij betreft kan die Wake-up-call voor Harold en z'n overige incompetente bestuursleden achterwege blijven, ik gun deze lieden ieder een flinke appel uit de kist van de boze stiefmoeder en liefst vandaag nog verorberen dat fruit zodat wij aandeelhouders morgen de erfenis kunnen verdelen!
    Goed dat er toch een klein beetje zelfreflectie komt. De vraag is leert hij ervan en gaat hij eindelijk stappen ondernemen om de waarde te verzilveren??
  10. de koe 19 september 2018 18:39
    www.bnr.nl/nieuws/beurs/10354534/tomt...

    Gisteren 25 procent, vandaag weer 4,3 procent - TomTom keldert verder omlaag in de midcap. De reden is dat Renault, Nissan en Mitsubishi voortaan Androidnavigatie in hun auto's inbouwen en SD-kaarten van Google afnemen. Een enorme domper voor TomTom en dat vinden de aandeelhouders ook. Hoofdeconoom van de Vereniging van Effectenbezitters VEB Joost Schmets heeft nog geen reactie van TomTom: 'Geen reactie, we wachten op een mededeling van TomTom. Als je ziet hoe het aandeel naar beneden is geknald, dan had er een uitleg moeten komen. Dat is een constante bij TomTom: dat we te weinig antwoorden kregen op onze vragen die we ook in de aandeelhoudersvergaderingen hebben gesteld. Deze stap hadden ze in hun analyses moeten meenemen. Ze komen niet met een antwoord als er een grote disruptor langskomt, dat baart weer zorgen.' Is het voorbij voor TomTom? Volgens Schmets zou het de onderneming sieren als ze beleggers die eruit willen stappen proberen te overtuigen met argumenten. 'En dat gebeurt nu helemaal niet natuurlijk.'

  11. longjohn 19 september 2018 18:44
    Inmiddels zit ik al jaren in TOMTOM en tot op heden altijd vertrouwen gehad. Echter de manier zoals TT dit nu aanpakt is echt van een ongelofelijke matige kwaliteit:
    - In eerste instantie geen enkel reactie op het nieuws behalve dan de nietszeggende woorden " we hebben een sterke relatie met Renault en hier verandert niets aan" : Dit uitspreken en de volgend dag zegen dat het een " wake up call is" . Overigens is dit de 3e wake up call voor Harold (Google eigen maps/ Telefoon verrassend en nu dit : Nog even los vh "sports avontuur). Iets van 3 strikes..
    - Een reactie van onze CFO dit nog even memoreert dat het aandeel eerder in elkaar was geklapt in 2009: elke 1e jaars communicatie onbenul weet dat je dit niet moet noemen.
    - De grote roerganger die pas reageert nadat er een dikke 30% van de koers af is en zelf erg verrast doet.
    Geen klant is meer dan 10% vd omzet : van de totale omzet of van automotive, daar waar de groei zou zitten ??? Ik vrees het antwoord.

    Nogmaals, ik heb jaren vertrouwen in de club gehad maar nu is mi echt de enige oplossing om de hut te verkopen. T.e.a.b.
4.157 Posts
Pagina: «« 1 ... 81 82 83 84 85 ... 208 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links