Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,600 7 mei 2024 11:26
  • +0,020 (+0,36%) Dagrange 5,580 - 5,630
  • 35.011 Gem. (3M) 286,4K

TOMTOM-NOVEMBER 2017 we gaan voor de 10 deze maand.

2.503 Posts
Pagina: «« 1 ... 101 102 103 104 105 ... 126 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Koos99 27 november 2017 21:05
    De raad van bestuur gaat dit jaar voor het 3de jaar op rij een lage prestatiebonus ontvangen.

    De criteria zijn momenteel als volgt:
    the revenue KPI weighted at 50% and the EBIT KPI weighted at 50%.

    Ik heb het even nagezocht in de jaarverslagen

    2015 : 31%
    2016 : 0%
    2017 : EBIT is vanwege de afschrijving niet geweldig (understatement) en de omzet 2017 valt ook tegen. Mijn verwachting is dan ook dat het weer een 0% wordt voor de prestatie bonus.

    Deze score lijkt me ronduit beschamend voor een RvB

    Sports is een bleeder geworden. Ik kan me voorstellen dat RvB er alles aan gelegen is om 2018 Sports in zijn geheel niet meer in de boeken te willen hebben. Als ze het halverwege januari 2018 verkopen, dan blijft dit nog tot eind 2019 in vergelijkingen terug komen.

    Ik verwacht daardoor op korte termijn nieuws op dit vlak.

    ps medelijden is verder niet nodig voor de RvB want gelukkig krijgen ze ook een lange termijn aandelen bonus waar godszijdank geen criterium voor geldt, deze bonus krijgen ze sowieso.
  2. Nait Soesen 27 november 2017 21:28
    quote:

    Hik schreef op 27 november 2017 11:40:

    [...]

    Er zal nog héél lang gemengd verkeer rijden (smart versus niet-smart, connected versus niet-connected) dat geen gebruik maakt van HD-Maps. Ik heb nog een motor waar ik af en toe een ritje mee maak. Die herkent echt geen verkeersborden en dat gaat niet gebeuren ook. Dus ik weet niet waar hij het over heeft, maar binnen nu en 50 jaar zie ik dat zéker niet gebeuren. Tenzij men rigoreus een scheiding aanbrengt in de wegen waar je nog wel met je ouwe brikkie mag komen en waar niet. Maar of dat haalbaar is in zo'n dichtbevolkt land als Nederland?
    Nu zijn we hier geneigd om onze auto's waar we dagelijks in rijden relatief snel te vervangen, maar in landen rond de middellandse zee zie ik echt auto's rijden van een jaar of 50 oud. Die zijn nog wel geneigd om langer met hun auto te doen als wij. Ga je die mensen verplichten om een nieuwe te kopen? En wat te doen met tractoren? Etc., etc. Genoeg argumenten uit de losse pols om dit als flauwekul af te doen.
    Ik denk, dat je daarin vergist Hik, als eenmaal de auto om is en autonoom over onze wegen zoeft, dan komt de rest er achteraan, een boer zit dan gewoon thuis koffie te drinken, terwijl zijn tractor zijn land ploegt. Kijk wat er de afgelopen 50 jaar is gebeurd, de komende 50 jaar gaan de ontwikkelingen in een steeds hogere versnelling en rij jij binnen 10 jaar al slapend op je autonome motor naar het strand. :)
  3. forum rang 4 holenbeer 27 november 2017 21:43
    quote:

    Nait Soesen schreef op 27 november 2017 21:28:

    [...]

    Ik denk, dat je daarin vergist Hik, als eenmaal de auto om is en autonoom over onze wegen zoeft, dan komt de rest er achteraan, een boer zit dan gewoon thuis koffie te drinken, terwijl zijn tractor zijn land ploegt. Kijk wat er de afgelopen 50 jaar is gebeurd, de komende 50 jaar gaan de ontwikkelingen in een steeds hogere versnelling en rij jij binnen 10 jaar al slapend op je autonome motor naar het strand. :)

    GPS-gestuurde tractoren zijn er nu al. Er zal vast nog een bestuurder/loonwerker in moeten zitten, maar sturen hoeft hij/zij niet. Liever niet zelfs, dan worden de rijtjes mais veel rechter.
  4. [verwijderd] 27 november 2017 22:08
    Startup Tesla rival Lucid Motors moves HQ to Newark as it expands

    Luxury electric car startup Lucid Motors is moving its headquarters across the Dumbarton bridge as the young would-be Tesla rival aims to get its first car to market.

    “As we move closer to realizing our vision for the future of luxury mobility, we are outgrowing our Menlo Park headquarters and are in need of a new location that will allow for expansion,” the company said in a blog post Monday. “This collocation has enabled the collaborative design and engineering process that led to the creation of the Lucid Air.”

    Lucid is moving to 7500 Gateway Blvd. at the Pacific Research Center in Newark, adjacent to State Highway 84. It doesn't have a final date for move-in, but the process has already begun, and employees will move in phases over the next few months, a Lucid spokesperson told the Silicon Valley Business Journal on Monday.

    The new headquarters will have a larger design studio, more lab space and more office space, the company said. Located just east of the Dumbarton Bridge, the new location is twice the size of the current location. It is also just a few blocks from Lucid’s prototype shop, where its first car, the Lucid Air, was first revealed at a private event last year.

    RELATED CONTENT
    Tesla-killer Lucid Motors now has 3 potential buyers, report says
    The venture-backed company, as of the summertime, was raising money in a Series D round. It is already backed by Venrock, which is the venture capital firm that led Apple’s Series A round in the '70s. Lucid has raised $131 million in total funding, according to Crunchbase.

    “The next two years will be a defining period for Lucid as we prepare the Lucid Air for production and continue development of future products," the company said in its statement. “With the space secured for our expansion, we can now focus our attention on the task at hand.”

    The company has been working for the last several years on the Air, an all-electric luxury sedan that starts at $60,000 — roughly the same price as a base model Tesla Model S. It began taking reservations earlier this year and said it plans to ship the cars by 2019.

    Lucid launched in 2007 under the name Atieva, which first focused on electric batteries.

    Over the summer, the company rebuffed reports that it was struggling to stay afloat. At the same time, the company was reportedly considering a sale to potential buyers that included Ford Motor Co.

    Lucid earlier this year told the Business Journal that it has more than 300 Bay Area employees, mostly based at its current headquarters in Menlo Park and at a prototyping facility in Fremont. As of July, the company had proposed a location for its production factory in Casa Grande, Arizona.

    The company, which aims to compete for Tesla’s market share, has many former Tesla employees. Chief Technology Officer Peter Rawlinson was formerly vice president of vehicle engineering at Tesla and chief engineer of the Model S.
  5. Vici 27 november 2017 22:36
    quote:

    Tomtom25 schreef op 27 november 2017 22:08:

    Startup Tesla rival Lucid Motors moves HQ to Newark as it expands

    Girakian, het is een gewoonte en altijd netjes om de bron te noemen. In dit geval
    kun je dus Jelle Brinkhuis bedanken. Hij tweette het.
    www.bizjournals.com/sanjose/news/2017...

    Jelle Brinkhuis
    @JelleBrinkhuis
    31 min.31 minuten geleden

    Thought TomTom Maps customer Lucid Motors was dead but instead, it's expanding, bringing their Licid Air model to the market.

  6. Nait Soesen 27 november 2017 22:50
    quote:

    holenbeer schreef op 27 november 2017 21:43:

    [...]
    GPS-gestuurde tractoren zijn er nu al. Er zal vast nog een bestuurder/loonwerker in moeten zitten, maar sturen hoeft hij/zij niet. Liever niet zelfs, dan worden de rijtjes mais veel rechter.
    Ja, idd, weet er alles van, oom van mij had een landbouw bedrijf, werkte daar vrijwel iedere vakantie, de John Deere's van die tijd hadden ook al iets, waardoor je in het spoor kon blijven, maar zelf sturen en in rechte lijnen ploegen was leuker.
  7. [verwijderd] 27 november 2017 23:03
    quote:

    Nait Soesen schreef op 27 november 2017 21:28:

    [...]

    Ik denk, dat je daarin vergist Hik, als eenmaal de auto om is en autonoom over onze wegen zoeft, dan komt de rest er achteraan, een boer zit dan gewoon thuis koffie te drinken, terwijl zijn tractor zijn land ploegt. Kijk wat er de afgelopen 50 jaar is gebeurd, de komende 50 jaar gaan de ontwikkelingen in een steeds hogere versnelling en rij jij binnen 10 jaar al slapend op je autonome motor naar het strand. :)

    Ik denk dat het economisch niet haalbaar is en dat we langer dan gedacht in een mixed omgeving gaan rijden. Wat anders met je oldtimertje te doen? Of je dure camper die nog lang niet afgeschreven is? En fietsen, die nemen toch ook deel aan het verkeer? Ook die snelle Speedpedelecs die op de weg moéten? Brommers die ook op de weg moéten? Die Piaggio's en scooters in Rome? Ik vind het echt gewoon een oliedomme uitspraak. Die verkeersborden gaan we nog heel lang zien, evenals verkeerslichten, wegbelijning en noem maar op. Met een gescheiden infrastructuur voor snel en langzaam verkeer zou het misschien ooit mogelijk zijn. Maar ook dat is een lange weg en niet overal toepasbaar.
  8. forum rang 6 boem! 28 november 2017 01:06
    Of we die vrijheid van beweging nog lang behouden zal afhangen hoe overheden anticiperen op die nieuwe mogelijkheden.
    Het lijkt erop, dat overheden meer en meer opschuiven richting SD(E)C met als belangrijkste redenen veiligheid en milieu.

    Met name de verslechtering van het milieu in druk bevolkte gebieden is een niet meer te ontkennen verschijnsel waarop overheden nu al anticiperen door bv slechts de helft van het autopark toe te staan zich te mengen in het verkeer( even en oneven kentekens).
    Indien overheden de ernst van de situatie erkennen kan het hard gaan.
    Wie had 20 jaar geleden gedacht dat de vrijheid om te roken zo zou worden beperkt in de openbare buitenruimte.

    Uiteraard zijn de economische belangen voor traditionele OEM'S groot en daardoor voor de landen waar die OEM'S zijn gevestigd echter de toename van het verkeer zal die overheden op termijn geen andere keuze bieden door af te stappen van de traditionele verbrandingsmotor.
    Het veiligheidsvraagstuk waartoe de SDC een gedeelte van de oplossing biedt zal ertoe leiden dat dit proces wordt versneld.
    Mogelijk dat we over twintig jaar nog enkel van onze old-timer mogen genieten op daarvoor speciaal bestemde wegen binnen beperkte tijdvakken.

  9. forum rang 6 boem! 28 november 2017 02:04
    quote:

    harrysnel schreef op 27 november 2017 18:01:

    [...]

    Hier ben ik het volledig mee oneens.

    Er hoeft juist niets CONCREETS te gebeuren. Als ik iets heb opgestoken van de beurs dan is dat een koers op zijn best op de lange termijn bepaald zal worden door de bedrijfsmatige ontwikkeling van de onderneming zelf. Maar dan heb je het over tientallen jaren. De dagkoers is een compleet ander verhaal dat in een groter kader valt.

    Het gaat bij dat kader om de beweging van grote geldstromen. De rentestand die de aantrekkelijkheid van alternatieven bepaalt. De algehele economie. Politieke (on)rust. Risico bereidheid/aversie bij beleggers....etc.

    Dat veranderende kader zorgt ervoor dat beleggers nu 40x de winst voor een Big Cap betalen ipv 20X de winst. Dat NVIDIA vertienvoudigd is in korte tijd. Dat Unilever nu aan E50 noteert ipv E25. Dat UPC ooit E120 stond en Getronics E60 deed. Dat kader zal bepalen of Altice een 2e UPC wordt....

    Dat heeft maar heel weinig met de bedrijven zelf te maken.

    Vaak is de koersbeweging zelf ook een aanleiding om maar door te stijgen. Neem een ASML. Bank heeft koopadvies E110. Koers beweegt naar E125.Bank verhoogt onlangs koersdoel naar E180 omdat analist “de taxaties bijstelt”. Maar: die bijstelling gaat nergens over en dikwijls is zo’n bijstelling louter kwalitatief en hoor je iets als “dat de markt het verdienpotentieel van ASML op lange termijn onderschat bla bla bla”. Maar: van mij op een briefje dat als de koers van ASML gezakt zou zijn naar E50 omdat de beurs in elkaar gedonderd was en AEX 300 zou doen ....... dan zou de analist wellicht buy advies houden maar wel het koersdoel naar bv E80 doen.

    Wat ik wil zeggen hiermee is dat ook al onderbouwen analisten een koersdoel met een cijfermatige analyse die gebaseerd is op de bedrijfsmatige gang van zaken bij onderneming X ..... de huidige koers altijd leidend is. En die huidige koers valt in dat bredere kader waar ik het eerder over had. En door een andere manier van kijken naar een bedrijf (bv assets VS verdienmodel), een andere k/w verhouding acceptabel te vinden, er geen alternatieven zijn voor aandelen etc. ..... kan de korte termijn koers volledig los staan van de bedrijfsmatige gang van zaken.

    Daarom loopt een Tesla op ondanks verliezen. Zit er soms wel en dan weer niet fantasie in de koers van biotechbedrijven. Zet Apple wel/niet een record neer qua marketcap,

    Alleen bij TomTom ligt dit anders.

    Daar lijkt wel ieder eventuele koerssprong gebaseerd te moeten worden op een bedrijfsmatige verklaring. Dus bij TomTom is wel een hogere WPA vereist om nu eens echt boven de E10 te gaan. Moet er CONCREET iets gebeuren. Wordt de eerdere stijging afgedaan als “gevolg van de HERE hype”. Lulkoek natuurlijk. Als AMG naar E40 “mag” waarom TomTom dan niet naar E15 in dit klimaat. Er zijn tig aandelen die hoger staan “zonder aanwijsbare bedrijfsmatige reden”. Althans, ik kan die niet bij alle fondsen die gestegen zijn vinden.

    En het meest frustrerende wat mij betreft: TomTom zelf doet er alles aan om de waardering van haar aandeel volledig te baseren op bedrijfsmatige getalletjes die ook nog deels een keuze zijn. Het management en IR doen er alles aan om iedere fantasie die er per ongeluk in het aandeel sluipt eruit te rammen met opmerkingen als “deal heeft geen invloed op resultaten van dit jaar”. Met het downplayen van de assetwaarde Maps/Telematics door CFO. Met een zuchtende CEO die E8 een “faire” koers vindt. Door persberichten achte r te houden. Consumer aan te houden en dat als anker voor de koers te gebruiken. Vrij spel te geven aan shortpartijen door lekken....

    Dit heeft als resultaat dat TomTom het enige aandeel op de beurs is dat totaal niet profiteert van wat ik het “positieve beurskader” zou willen noemen. TomTom mag alleen stijgen als WPA outlook omhoog gaat. Waanzinnig maar de Founders/TomTom/analisten vinden het prima. Dus bij TomTom geen uitbraak boven E10 waardoor ABN naar E18 kan wat weer een volgende trigger is voor nog hogere koersen. Geen waardering obv assets zelfs niet na de verkoop van Here, Fleetmatics,Waze, Autonavi etc.

    Koers laag houden tot het gejat kan worden. Zo zie ik het.

    AB @Harry

    Het is inderdaad een gegeven dat Tom2 slechts gedeeltelijk profiteert van het "positieve beurskader".
    Dat de koers het best wordt vertaald op de lange termijn door de bedrijfsmatige resultaten van het bedrijf zelf onderschrijf ik volledig.

    Jij geeft aan, dat Tom2 niet volledig los gaat omdat het management bij Tom2 zelf iedere fantasie uit het aandeel sloopt door verdergaande fantasieen af te zwakken door Consumer en met name Sports als anker te gebruiken voor de koers.
    Te benadrukken dat nieuwe samenwerkingsverbanden geen zichtbaar resultaat hebben op de cijfers voor dit jaar. Dat 8 euro een faire prijs is voor het aandeel etc.

    Indien die opmerkingen moeten worden bezien in het licht dat het aandeel gejat kan worden geef ik je gelijk maar je kan er ook anders naar kijken.

    Indien de wpa op middellange termijn de bepalende factor behoort te zijn voor koersvorming is een huidige koers van 5, 10 of 15 euro een faire prijs als je het afzet tegen de te verwachten wpa's de komende jaren afhankelijk van de mate waarin Tom2 succesvol zal zijn in het SDC strijdperk.
    Ik zie niet dat Tom2 doelbewust Consumer en met name Sports gebruikt als anker voor de koers.
    Zonder Consumer was er geen Tom2 meer geweest en de poging van Tom2 om via Sports in de BTC-market te blijven was er een met een zeer beperkte tijdsduur van 3 jaar waarvan 2 uiterst succesvol.

    Tom2 verstrekt veel info over hoe de wpa te lezen.
    In haar uitingen publiceren ze zelfs wpa'a incl deferred.

    Beleggers behoren een afweging te maken over de te verwachten wpa's.
    Dat nieuwe samenwerkingsverbanden geen significante invloed hebben op de wpa van het lopend jaar is gewoon een juiste constatering; de toevoeging dat het belangrijke deals zijn in het kader van de gevolgde strategie zegt veel over de potentie.

    Dat Tom2 uiterst prudent is in het schetsen van die toekomstige wpa's is volstrekt duidelijk, dat men het aandeel daarom tracht te jatten gaat mij vooralsnog te ver.

    Een andere reden zou besloten kunnen liggen in de beursnotering van Tom2 zelf.
    De AMX is een podium dat volstrekt onbekend is bij global investors.
    De free-float is daarnaast uiterst beperkt waardoor er moeilijk een positie valt in te nemen.
    Maar bovenal is de toekomst van Tom2 als speler op het SDC strijdperk nog altijd ongewis.
    Ik ben op basis van de afgegeven informatie omtrent orderboek, samenwerkingsverbanden, toepassing deferred en de door specialisten geschatte marktomvang uiterst positief.
    Het huidige anker is mi veeleer de AMX en de volstrekte onbekendheid bij global beleggers dat Tom2 een speler is in het segment SDC.



  10. forum rang 4 holenbeer 28 november 2017 08:03
    Martin, aannemelijk verhaal. De freefloat gaat pas significant toenemen als grootaandeelhouders verkopen. De zichtbaarheid als TT een andere beursnotering krijgt. Wat dat betreft is die roadshow in de US misschien een goed teken.
    Ik zie in elk geval geen scenario waarin dat nadelig is, elke zichtbaarheid in de US is direct of indirect (prestatiedruk) voordelig.
    Vraag is ook hoelang grootaandeelhouders nog gaan wachten met cashen. Geld moet rollen, anders is het een dood cijfer in je administratie. Hoelang ben je nog mens sana in corpora sana om daarvan te genieten?
  11. Navigatix 28 november 2017 08:31
    [quote alias=Hik id=10447847 date=201711272303]
    [...]

    Ik denk dat het economisch niet haalbaar is en dat we langer dan gedacht in een mixed omgeving gaan rijden. Wat anders met je oldtimertje te doen? Of je dure camper die nog lang niet afgeschreven is? En fietsen, die nemen toch ook deel aan het verkeer? Ook die snelle Speedpedelecs die op de weg moéten? Brommers die ook op de weg moéten? Die Piaggio's en scooters in Rome? Ik vind het echt gewoon een oliedomme uitspraak. Die verkeersborden gaan we nog heel lang zien, evenals verkeerslichten, wegbelijning en noem maar op. Met een gescheiden infrastructuur voor snel en langzaam verkeer zou het misschien ooit mogelijk zijn. Maar ook dat is een lange weg en niet overal toepasbaar.

    Probleem begint volgens mij al eerder, want jij gaat ervan uit dat je deze spullen al in bezit hebt. Stel dat ik in 2019 mijn auto moet/wil vervangen door een nieuwe benzine slurper. Op dit moment vind ik hybride's en/of geheel electrische auto's nog te duur voor de 15.000 km per jaar die ik er mee rijdt.
    Koop ik dus maar weer een benzine auto van zeg 25.000 tot 30.000 euro en kom dan tot de conclusie dat de waarde van mijn auto over 10 jaar (2029) gereduceerd is tot nul, omdat men geen benzine meer mag rijden? Kortom ik stel de aankoop uit tot ik electrisch kan betalen of koop ik vanaf dat moment geheel geen auto meer, omdat ik een deel auto kan bestellen met mijn app.
  12. Dokus 28 november 2017 09:09
    quote:

    Nait Soesen schreef op 27 november 2017 21:28:

    [...]

    Ik denk, dat je daarin vergist Hik, als eenmaal de auto om is en autonoom over onze wegen zoeft, dan komt de rest er achteraan, een boer zit dan gewoon thuis koffie te drinken, terwijl zijn tractor zijn land ploegt. Kijk wat er de afgelopen 50 jaar is gebeurd, de komende 50 jaar gaan de ontwikkelingen in een steeds hogere versnelling en rij jij binnen 10 jaar al slapend op je autonome motor naar het strand. :)

    Die tractors bestaan al!! Ook in productie al!
  13. [verwijderd] 28 november 2017 09:10
    quote:

    martinmartin schreef op 28 november 2017 02:04:

    [...]

    AB @Harry

    Het is inderdaad een gegeven dat Tom2 slechts gedeeltelijk profiteert van het "positieve beurskader".
    Dat de koers het best wordt vertaald op de lange termijn door de bedrijfsmatige resultaten van het bedrijf zelf onderschrijf ik volledig.

    Jij geeft aan, dat Tom2 niet volledig los gaat omdat het management bij Tom2 zelf iedere fantasie uit het aandeel sloopt door verdergaande fantasieen af te zwakken door Consumer en met name Sports als anker te gebruiken voor de koers.
    Te benadrukken dat nieuwe samenwerkingsverbanden geen zichtbaar resultaat hebben op de cijfers voor dit jaar. Dat 8 euro een faire prijs is voor het aandeel etc.

    Indien die opmerkingen moeten worden bezien in het licht dat het aandeel gejat kan worden geef ik je gelijk maar je kan er ook anders naar kijken.

    Indien de wpa op middellange termijn de bepalende factor behoort te zijn voor koersvorming is een huidige koers van 5, 10 of 15 euro een faire prijs als je het afzet tegen de te verwachten wpa's de komende jaren afhankelijk van de mate waarin Tom2 succesvol zal zijn in het SDC strijdperk.
    Ik zie niet dat Tom2 doelbewust Consumer en met name Sports gebruikt als anker voor de koers.
    Zonder Consumer was er geen Tom2 meer geweest en de poging van Tom2 om via Sports in de BTC-market te blijven was er een met een zeer beperkte tijdsduur van 3 jaar waarvan 2 uiterst succesvol.

    Tom2 verstrekt veel info over hoe de wpa te lezen.
    In haar uitingen publiceren ze zelfs wpa'a incl deferred.

    Beleggers behoren een afweging te maken over de te verwachten wpa's.
    Dat nieuwe samenwerkingsverbanden geen significante invloed hebben op de wpa van het lopend jaar is gewoon een juiste constatering; de toevoeging dat het belangrijke deals zijn in het kader van de gevolgde strategie zegt veel over de potentie.

    Dat Tom2 uiterst prudent is in het schetsen van die toekomstige wpa's is volstrekt duidelijk, dat men het aandeel daarom tracht te jatten gaat mij vooralsnog te ver.

    Een andere reden zou besloten kunnen liggen in de beursnotering van Tom2 zelf.
    De AMX is een podium dat volstrekt onbekend is bij global investors.
    De free-float is daarnaast uiterst beperkt waardoor er moeilijk een positie valt in te nemen.
    Maar bovenal is de toekomst van Tom2 als speler op het SDC strijdperk nog altijd ongewis.
    Ik ben op basis van de afgegeven informatie omtrent orderboek, samenwerkingsverbanden, toepassing deferred en de door specialisten geschatte marktomvang uiterst positief.
    Het huidige anker is mi veeleer de AMX en de volstrekte onbekendheid bij global beleggers dat Tom2 een speler is in het segment SDC.




    Vaak 'indien' en 'behoort' als feit gebracht in een redenatie van de typische controller/boekhouder die volledig voorbij gaat aan de dynamiek van de beurs in 'snelle' sectoren. Een muffig cijferverhaal met gehoopte wpa's over 5 of 10 jaar, terwijl in de sector startups met alleen verlies en schulden worden overgenomen 1 a 2 jaar na hun start. De hele dynamiek van de beurs, de schuivende panelen in de sector zijn niet interressant. Droge cijfertjes met de illusie dat die alleen zaligmakend voor een (toekomstige) beurskoers zouden zijn.
    Te hopen is dat deze incompetente CEO op enig moment zelf vertrekt.
  14. [verwijderd] 28 november 2017 09:17
    quote:

    TT AVA schreef op 28 november 2017 09:10:

    [...]

    Vaak 'indien' en 'behoort' als feit gebracht in een redenatie van de typische controller/boekhouder die volledig voorbij gaat aan de dynamiek van de beurs in 'snelle' sectoren. Een muffig cijferverhaal met gehoopte wpa's over 5 of 10 jaar, terwijl in de sector startups met alleen verlies en schulden worden overgenomen 1 a 2 jaar na hun start. De hele dynamiek van de beurs, de schuivende panelen in de sector zijn niet interressant. Droge cijfertjes met de illusie dat die alleen zaligmakend voor een (toekomstige) beurskoers zouden zijn.
    Te hopen is dat deze incompetente CEO op enig moment zelf vertrekt.
    zo is dat en niet anders !
    probleem is wel als deze CEO opstapt neemt hij de toko mee, dus dan toch nog maar even wachten op een beter niveau en bidden dat er een stappenplan is, dan krijgen we toch hopelijk iets dichter tegen fair-value aan , anders kan Harry nog wel eens gelijk krijgen.

    Barcelona was een non-event for info wat betreft de quality-time die de aanwezigen kregen
    laten we hopen dat er wat uit de US te delen valt.
  15. [verwijderd] 28 november 2017 09:22
    quote:

    cave canem schreef op 28 november 2017 09:17:

    [...]

    zo is dat en niet anders !
    probleem is wel als deze CEO opstapt neemt hij de toko mee, dus dan toch nog maar even wachten op een beter niveau en bidden dat er een stappenplan is, dan krijgen we toch hopelijk iets dichter tegen fair-value aan , anders kan Harry nog wel eens gelijk krijgen.

    Barcelona was een non-event for info wat betreft de quality-time die de aanwezigen kregen
    laten we hopen dat er wat uit de US te delen valt.
    Je mag toch hopen, dat de juiste mensen om hem heen, hem hier goed in adviseren??
  16. [verwijderd] 28 november 2017 09:30
    quote:

    cave canem schreef op 28 november 2017 09:17:

    [...]
    zo is dat en niet anders !
    probleem is wel als deze CEO opstapt neemt hij de toko mee, dus dan toch nog maar even wachten op een beter niveau en bidden dat er een stappenplan is, dan krijgen we toch hopelijk iets dichter tegen fair-value aan , anders kan Harry nog wel eens gelijk krijgen.

    Barcelona was een non-event for info wat betreft de quality-time die de aanwezigen kregen
    laten we hopen dat er wat uit de US te delen valt.
    Ik heb nog nooit meegemaakt dat die roadshows ook maar een rimpeltje in de koers veroorzaken. Eén van de vele TomTom-teleurstellingen.
2.503 Posts
Pagina: «« 1 ... 101 102 103 104 105 ... 126 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links