Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Hij kan zomaar vallen...het is allemaal te verdacht....er klopt echt iets niet....whats going on.....:)
hmmm wij denken dat TT gezien de winst die Q op Q wordt gerealiseerd op dit moment veel te hoog staat genoteerd. Beurswaarde wordt bepaald door aandeelhouders (wij allen dus en degene die zich hier op dit forum profileren is slechts een zeer klein deel van de aandeelhouders) en die kijken alleen naar de winst en niet naar speculaties van overnames/afsplitsingen op fora. Meer realistische waarde op dit moment zou rond de 7 euro zijn en bij een overname max 10 a 11 euro. W schreef op 11 juni 2017 09:17 :
@ Hik & BDB
top mannen !
denk dat ik namens ons allen mag spreken - hartelijk dank voor jullie inzicht en het delen van jullie kennis
jullie zijn echt de 2 alarmbellen op dit forum voor wat betreft fundamentele veranderingen die zouden kunnen plaatsvinden waardoor de waarde vd kaarten minder weging zou kunnen krijgen.
gelukkig zijn we de komende jaren nog safe , dus die maps van TT zijn goud waard, of ze er goud meegaan verdienen is nog maar de vraag, maar opbrengen zal het zeker
blijf erbij dat daarom TT aan 9 euro met een totale beurswaarde van 2,1 miljard uiterst kwetsbaar is en rijp om gekaapt te worden
de Koers moet substantieel hoger om dit gevaar te ontlopen, denk dat dit ook staat te gebeuren , zo niet komt men langs voor de kaarten en jatten het van de Beurs.
12 euro einde jaar is zelfs nog een soft-target
succes
De analisten gaan deze week naar TT Wellicht slim om een aantal vragen mee te geven? Ze lezen dit forum vast Vragen waarbij de markt ook wakker wordt..ff simpel: Meneer HG: Als iedere OEM straks op Road DNA en Radar zit was is dan uw potentiele omzet? zoiets...welke vragen zijn er die net de puzzel oplossen..voor de rest van de wereld dan ..
Beperktedijkbewaking schreef op 10 juni 2017 20:03 :
[...]
OK Hik, dank voor de toelichting.
Wel een vraagje: die hoek, oftewel richtingskennis, geldt toch ook voor lidar?
Nog iets over de 1 miljoen voertuigen waar Bosch het over heeft. Die staan meestal stil. Op een gegeven tijdstip bewegen er hoogstens 10%, dus 100.000, op de weg.
Bij ca 20 miljoen km in kaart gebrachte wegen in Europa (landweggetjes buiten beschouwing gelaten) is dat 1 voertuig per 200 km.
Zo'n auto met Bosch radars doet over die 200 km gemiddeld bijna 3 uur. Vergeet dat 'near' realtime dus maar.
Aangaande de 90% stilstaande auto's, zouden ze dan niet bij voorkeur /met incentives eerst leveren aan auto's die continu op de weg zijn? Taxi's, Ubers, huurauto's, (stads)bussen, truck fleets, bezorgbusjes, sommige bedrijfs- of overheidsdiensten? Dat zijn dan extra waardevolle klanten
Ik las dit bericht op twitter: Quote: "@GM, @Ford and @FiatChrysler_NA have digital mapping partnerships with @tomtom" ??? That would be news... BIG news... @TheEconomist Iemand die hier iets meer van weet?
Hik schreef op 11 juni 2017 08:19 :
[...]
Maar dit staat toch haaks op je vorige post waarin je stelt:
" Ja Bosch gebruikt Radar Road Signature maar dit is in samenwerking met TomTom's HD-map waar RoadDNA in verwerkt is . Het is dus een samenvoeging van 3 componenten waardoor het systeem een stuk veiliger is geworden dan ieder product separaat. " HD-Map, RoadDNA, Bosch RRS zijn allen losse componenten. Het patent van Bosch verwijst ook nergens naar RoadDNA. Het kan dan ook echt 100% zeker LOS van RoadDNA gebruikt worden.
Nee hoor het tegenovergestelde juist. Het zijn 3 verschillende componenten die inderdaad ook los van elkaar gebruikt kunnen worden alleen dan niet dezelfde veiligheid bieden als de complete set. TomTom zelf hield HD-Map & RoadDNA bij elkaar als 1 pakket (zie bijlage). En daar is nu dus de laag Bosch Radar Road Signature bijgekomen. Dat Bosch in het persbericht duidelijk TomTom noemt betekent dat TomTom er wel degelijk iets te maken mee heeft met het produceren van Bosch RRS ook al laat het patent dit niet zien. *Ik denk dus dat het systeem gebaseerd is op RoadDNA*
PHJ schreef op 11 juni 2017 11:36 :
Ik las dit bericht op twitter:
Quote: "@GM, @Ford and @FiatChrysler_NA have digital mapping partnerships with @tomtom" ??? That would be news... BIG news... @TheEconomist
Iemand die hier iets meer van weet?
Kun je de link even geven?
RESEARCH schreef op 11 juni 2017 12:17 :
[...]
Kun je de link even geven?
mobile.twitter.com/JoostEijsink/statu...
Geknipt uit het artikel van the economist: America’s big three car companies, General Motors, Ford and Fiat Chrysler, have also invested heavily in digital mapping through AI startups and in partnerships with ride-hailing firms and with TomTom of the Netherlands, another older mapping firm. Groet uit Grunn.
Meryntje schreef op 11 juni 2017 12:39 :
Geknipt uit het artikel van the economist:
America’s big three car companies, General Motors, Ford and Fiat Chrysler, have also invested heavily in digital mapping through AI startups and in partnerships with ride-hailing firms and with TomTom of the Netherlands, another older mapping firm.
Groet uit Grunn.
DUS: waar zijn die persreleases...? AFM ? Dit is wel bekend bij founders en friends...rest van de aandeelhouders moeten maar gissen....KLOPT NIET is geen level playing field! TT: kom op, geef anders een persbericht dat er enkele mooie VS orders zijn !! Zonder specifieke namen ! Kom op nou, profileer jezelf voor je geldverstrekkers, je aandeelhouders....zet jezelf op de kaart en profiteer daar dan zelf dan ook weer van ! Verdikkeme ! En liever schrijf ik dat andere woord....op zondag zelfs
www.economist.com/news/business/21723... America’s big three car companies, General Motors, Ford and Fiat Chrysler, have also invested heavily in digital mapping through AI startups and in partnerships with ride-hailing firms and with TomTom of the Netherlands, another older mapping firm. Google is hard to avoid, though: Fiat Chrysler has joined Waymo’s self-driving programme in Phoenix, Arizona and will use the search giant’s mapping data. And whoever ends up winning most sway over cartography, Borges’s everything map is no longer imaginary.
eduardo3105 schreef op 11 juni 2017 13:36 :
www.economist.com/news/business/21723... America’s big three car companies, General Motors, Ford and Fiat Chrysler, have also invested heavily in digital mapping through AI startups and in partnerships with ride-hailing firms and with TomTom of the Netherlands, another older mapping firm. Google is hard to avoid, though: Fiat Chrysler has joined Waymo’s self-driving programme in Phoenix, Arizona and will use the search giant’s mapping data. And whoever ends up winning most sway over cartography, Borges’s everything map is no longer imaginary.
Goed je het post alle info is welkom..Maaaarrrr van 08062017...Ik zou nu "morgen" wel iets constructiefs willen horen, zodat de koers wat opgekrikt wordt . T.o.v. bijna ieder ander fonds daalt TT eigenlijk ... Ik ben een be liever maar geen miljonair dus nu alvast een beetje cashen zou leuk zijn Fijne zondag....
[quowlias=eduardo3105 id=10091547 date=201706111336]www.economist.com/news/business/21723... America’s big three car companies, General Motors, Ford and Fiat Chrysler, have also invested heavily in digital mapping through AI startups and in partnerships with ride-hailing firms and with TomTom of the Netherlands, another older mapping firm. Google is hard to avoid, though: Fiat Chrysler has joined Waymo’s self-driving programme in Phoenix, Arizona and will use the search giant’s mapping data. And whoever ends up winning most sway over cartography, Borges’s everything map is no longer imaginary. [/quote] Dit wordt upperdepup
Omdat het toch te warm is om buiten te zitten maar even wat inlezen en checken. Er viel me iets op namelijk.. In California heb je een vergunning nodig om met een SDC te testen. Volgens de DMV is dit het lijstje van wie testen: As of June 2, 2017, DMV has issued Autonomous Vehicle Testing Permits to the following entities:(Permit holders are listed by the date the permit was issued) Volkswagen Group of America Mercedes Benz Waymo Delphi Automotive Tesla Motors Bosch Nissan GM Cruise LLC BMW Honda Ford Zoox, Inc. Drive.ai, Inc. Faraday & Future Inc. Baidu USA LLC Wheego Electric Cars Inc. Valeo North America, Inc. NextEV USA, Inc. Telenav, Inc. NVIDIA Corporation AutoX Technologies Inc Subaru Udacity, Inc Navya Inc. Renovo.auto UATC LLC (Uber) PlusAi Inc Nuro, Inc CarOne LLC Apple Inc. Bauer’s Intelligent Transportation bron: www.dmv.ca.gov/portal/dmv/detail/vr/a... Tomtom is dus sowieso niet zelf aan het testen (wat ook niet zo vreemd is), dus ik neem even aan dat Bosch hier samen met TomTom test. Tesla en Bosch hebben na elkaar een aanvraag gedaan, toeval? misschien.. Iedereen met zo'n vergunning moet ook een Disengagement Report inleveren. Een soort samenvatting van hoe veel er is gereden. Dit zijn de reports van 2015www.dmv.ca.gov/portal/dmv/detail/vr/a... Wat opvalt is dat Tesla in heel 2015 helemaal geen miles heeft gereden (zero staat er in het rapport). Als ik de getallen van Bosch even bij elkaar optel kom ik boven de 900 miles uit. Dan de rapporten over 2016:www.dmv.ca.gov/portal/dmv/detail/vr/a... Hier heeft tesla wel wat getest (550 miles) maar ook niet extreem veel. Bosch daarentegen zit wel weer boven de 900 miles (983). Dit vind ik dus wel opvallend, California is waar het hoofdkwartier van Tesla zit. Het zou dus logisch zijn dat ze daar zelf veel testen. Tenzij ze met een andere partij werken die een deel van het ontwikkelen en testen voor ze uitvoeren... ;-) Of zou het gaan om tests met de oude tesla's (HW1 auto's)? Als je autopilot 2 van de grond af aan ontwikkeld lijkt het me weinig namelijk... Nog wat andere getallen over 2016: Aantal miles getest in California: BMW 638 GM 9472 Delphi 2658 Ford 590 Google 635868 Honda 0 Nissan 3056 Mercedes 673 VW 0 Wat goed te zien is, is dat Google enorm veel test in CA. Ze hebben een factor 1000 meer miles gereden dan de rest. Nog een toevoeging volgens deze reactie gaat het bij Tesla inderdaad om HW1 (mobileye) auto'swww.reddit.com/r/teslamotors/comments...
Beperktedijkbewaking schreef op 10 juni 2017 06:28 :
[...]
Een bijkomende (voor positieve lezers: 'aanvullende') lokalisatielaag dus. Wel wat vaag. Is het een verfijning van RoadDNA? Of een parallel alternatief? Of is dat 'additional' alleen commercieel bedoeld? Ik laat in het midden of het met opzet zo vaag geformuleerd is, of dat het gewoon slordig opgeschreven is.
....
Bosch heeft bij hun 'RadarRS' ongetwijfeld kennis (en mogelijk patenten) van TT gebruikt. Daarom beschouw ik deze berichten als positief voor TT. Linksom of rechtsom zal TT er aan gaan verdienen. Als het puur en alleen een Bosch-product zou zijn geweest, zou hun persbericht anders geweest zijn.
Na een soortgelijke vraag aan IR (in de trant van "wordt de Bosch ‘Radar RS lokalisatielaag’ tezamen met de RoadDNA lokalisatielaag in TomTom’s HD map geïntegreerd, of is wellicht door gebruik van RRS het gebruik van RoadDNA overbodig geworden?") ben ik recent teruggebeld, en het wordt als ik het goed begrepen heb tezamen geïntegreerd. (Voor mij geen materie waarmee ik me dagelijks bezighoud, en dat was het vermoedelijk ook niet voor mijn contact persoon die op dit punt niet geheel zeker en niet volledig overtuigend overkwam); heb dus gevraagd om bevestiging van de inhoud van de door mij toegestuurde samenvatting van het gesprek. TT kennis/patentgebruik door Bosch: bij IR staat nog een vraag open betreffende mogelijk gebruik door Bosch van een TT patent of delen daarvan. Een Bosch persbericht voor een puur Bosch produkt was waarschijnlijk inderdaad anders geweest en ik beschouw dit ook als positief voor TT. Bosch RRS heeft geen reden van bestaan zonder integratie in een HD map dus in die zin logisch dat ook TT wordt genoemd. (Tevens in afwachting van bevestiging van IR van mijn samenvatting met daarin de opmerking door IR dat TT met Bosch geen exclusieve overeenkomst heeft betreffende betrokkenheid t.a.v. integratie van RRS ongeacht de eigenaar van de betreffende HD map (en Bosch dus vrij is om RRS ook aan andere HD map leveranciers ter integratie aan te bieden, wat ze van plan zijn bijvoorbeeld in China). Andere punten die ik me afvraag: In zijn (gewaardeerde) reactie aan Tatje mbt werking van HD mapping in combinatie met lokalisatie, geeft @Hik aan dat RoadDNA wordt gemaakt met lidar. @Hik, het RoadDNA patent heeft het vwb de range-finder sensor naast een laser scanner toch ook over een radar scanner en een set stereo camera's? (Had Autonomous trouwens niet nog ergens zo'n testsetje stereo camera's liggen?) Mocht het uiteindelijk gaan om een gezamenlijke integratie van RRS en RoadDNA in de HD map, en het betreft twee verschillende lokalisatie systemen met verschillende algoritmen/logica die in principe echter beide kunnen werken met radarsignalen, zou het dan niet logisch zijn als de (door straks massaal geïnstalleerde nieuwe Bosch sensoren) gegenereerde radarsignalen gebruikt om RRS te genereren of te updaten ook niet op een of andere manier gelijktijdig worden gebruikt tbv crowdsourced updaten van RoadDNA? Een ander punt is gerelateerd aan wat @BDB aanhaalde betreffende het aantal voertuigen waarmee Bosch denkt heel Europa in hun RRS-kaart te brengen, en hoe 'near' realtime dat zal zijn. Straks worden op diverse continenten van miljoenen voertuigen radarsignalen ontvangen en verwerkt door Bosch, en aangeboden voor integratie/updaten van de RRS lokalisatielaag in de lokale HD map. Om dan tot een zinvolle (realtime of zo goed als realtime) verwerking van die lokalisatiegegevens te komen, zou een batchverwerkingsmechanisme mogelijk niet volstaan cq is een transactioneel verwerkingsmechanisme zoals TT dat heeft wellicht een vereiste. Ik had nog een andere onbeantwoorde vraag in dezelfde samenvatting aan IR: of het gezien TT's ervaring met zowel batch- als transactionele verwerkingsmechanismen volgens TT mogelijk is om de voortdurende stroom van ‘radar road signatures’ (realtime of near-realtime) in de HD map te verwerken en zorg te dragen voor (realtime of near-realtime) distributie ervan, zónder gebruik te maken van een transactional verwerkingsmechanisme zoals TomTom dat bezit. Als dat namelijk niet mogelijk is, kan zo goed als worden uitgesloten dat "vorige generatie" batch verwerkingsmechanismes zoals momenteel bijvoorbeeld in gebruik bij HERE hiervoor gaan worden gebruikt. Met in dat geval tov HERE een betere onderhandelings/concurrentiepositie van TomTom (richting Bosch of OEM).
Stille vennoot schreef op 11 juni 2017 13:24 :
[...]
DUS: waar zijn die persreleases...? AFM ? Dit is wel bekend bij founders en friends...rest van de aandeelhouders moeten maar gissen....KLOPT NIET is geen level playing field!
` Als je verandering wilt zou je natuurlijk ook een juridisch "dreigende" vraag naar ir@tomtom.com kunnen sturen over deze niet gelijke informatievoorziening, in strijd met de wet (met kopieën naar AFM en VEB). Naarmate we via zoveel mogelijk kanalen steeds duideijker "aantonen" dat TomTom in strijd met de wet handelt en dat we de AFM daarvan telkens op de hoogte houden wordt de kans groter dat we zinvolle vervolgacties kunnen ondernemen. Naar TomTom zelf of naar de AFM die zijn taak als waakhond niet op een juiste wijze invult na overduidelijke signalen uit de markt. Nog liever zou ik zien dat TomTom gaat inzien dat doorgaan op deze weg geen optie meer is. Maar ik krijg de indruk dat de meeste forumleden hier liever het belang van dat soort concrete acties relativeren. Uit luiheid? Uit de behoefte om zichzelf "genuanceerd" te vinden? Door een apathische grondhouding? Om lekker het mislukken van initiatieven van anderen te voorspellen? Ik weet het niet. Maar ik denk dat het verstandiger is om stap voor stap gezamenlijk (GEDOCUMENTEERD!) een "CASE" op te bouwen die bruikbaar kan zijn wanneer de boardroom van TomTom ons ergens in nabije toekomst een smerige streek wil leveren. Het communicatiegedrag tot dusver lijkt er op te wijzen dat die kans behoorlijk groot is. Edit: zie zojuist de post van Alpen hierboven. Complimenten (+AB) voor het initiatief en je commentaar. Hoe zie jij de rol van de TomTom boardroom in deze? Het is toch evident dat dit "gecombineerde" persbericht van Bosch en TomTom vragen oproept t.a.v. de rolverdeling tussen RRS en RoadDNA en de rol van de RoadDNA-patenten. De antwoorden op deze vragen zijn bij de inner circle bekend. De grote groep kleinere beleggers worden zoals gebruikelijk in het ongewisse gelaten. Met alle mogelijkheden tot / gevaren van koersspelletjes. Mijns inziens suggereert dit gedrag betrokkenheid bij de merkwaardige koersontwikkeling die we al tijden bij het fonds zien. Overigens nog iets anders. Ik heb nog niet volledig kunnen bijlezen. Maar het zou mij niet verbazen dat de Bosch RRS aankondiging te maken heeft met aanstaande ontwikkelingen bij Tesla rond de Model 3 productiestart en op korte termijn te verwachten updates van de Autopilot software. Zie ook:seekingalpha.com/article/4071192-tesl...
Las dat TT vooruitgang boekte met Bosch over de tijd van updaten van kaarten. Kwam gisteren tegen op een Amerikaanse site, dat de huidige kaarten(GPS apparatuur en applicaties van Garmin,TT en Waze) niet al te nauwkeurig zijn voor de self riding car. Het realtime updaten zal vermoedelijk essentieel zijn voor de self riding car.
Er is een wedloop gaande waar een paar kleine startups het voortouw hebben o.a Civil Maps gevestigd in San Francisco. Hun techniek wordt al getest door enkele grote autobouwers. Of hun product onderdeel gaat uitmaken van de selfdriving car, is nog niet te zeggen. De concurrentie is groot.
11-6-2017 14:05:46Topman Uber mogelijk tijdelijk met verlof - media Grote wijzingen op de agenda. (ABM FN-Dow Jones) CEO Travis Kalanick van Uber Technologies zal vandaag met de rest van de board van de onderneming spreken over een eventueel verlof van hemzelf. Dit meldde Dow Jones Newswires zondag op basis van een bron bekend met de kwestie. Kalanick staat onder druk vanwege aanklachten van discriminatie en seksuele intimidatie binnen de onderneming. Ook wordt Uber aangeklaagd door Google vanwege het mogelijk stelen van geheime informatie over zelfrijdende auto's en spelen er nog een aantal andere schandalen bij de online taxibemiddelaar. Niet alleen het eventuele verlof van Kalanick staat gepland voor de bijeenkomst van de board vandaag, maar ook een aantal ingrijpende beleidswijzigingen worden besproken. In de board zitten naast Kalanick ook bekende namen als media-magnaat Arianna Huffington en private-equity miljardair David Bonderman. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999 Copyright ABM Financial News. All rights reserved (END) Dow Jones Newswires June 11, 2017 08:05 ET (12:05 GMT) Alex is niet aansprakelijk voor informatie verschaft door derden.
Rabo. schreef op 11 juni 2017 10:47 :
hmmm wij denken dat TT gezien de winst die Q op Q wordt gerealiseerd op dit moment veel te hoog staat genoteerd. Beurswaarde wordt bepaald door aandeelhouders (wij allen dus en degene die zich hier op dit forum profileren is slechts een zeer klein deel van de aandeelhouders) en die kijken alleen naar de winst en niet naar speculaties van overnames/afsplitsingen op fora. Meer realistische waarde op dit moment zou rond de 7 euro zijn en bij een overname max 10 a 11 euro. [...]
" wij denken" Vind het nog steeds vreemd, dat Henk dit tollereert.....ten eerste onder de naam Rabo, en dan ook nog in de wij vorm.....jammer dit...
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)