Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Op Chinese aandelenbeurzen breekt de zon door
Categorie: Technische Analyse , Redactioneel , Beurs vandaag
Door
op donderdag 16 mei 2024
Views: 7.675
Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate
Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!
Hij zit nog steeds in het slurfje, verbazingwekkend genoeg. :O) MOPA: Maximale Optie Premie Absorptie.
Doptieman schreef op 16 mei 2024 11:19 :
En dat ga jij proberen recht te praten..... Dat vind ik echt triest van je.... Ciao..
Mij niet de schuld van geven, de Grieken hebben het gedaan! ;O)))
Doptieman schreef op 16 mei 2024 11:19 :
De at de money ax4 calls hebben ongeveer 1 euro per contract ingeleverd bij een daling van
3.5 punten en de at the money Puts niets erbij en zitten nog net onder de slotkoers van gisteren!!
En dat ga jij proberen recht te praten..... Dat vind ik echt triest van je.... Ciao..
Probeer het maar recht te praten ! Je zal er wel een goede reden voor hebben !! Succes...
De verhapstukkende bekokstover schreef op 16 mei 2024 11:21 :
Hij zit nog steeds in het slurfje, verbazingwekkend genoeg. :O)
MOPA: Maximale Optie Premie Absorptie.
Eind van de dag vast weer gewoon op 915 :)
Toerist schreef op 16 mei 2024 11:04 :
[...]
alvast bedankt voor de reactie en dan is de conclusie vlug gemaakt....ROMMEL dus
als ik bv een besi verkoop op 150 en die gaat naar 160 verkoop ik er een bij stijgt het naar 170 verkoop ik er een bij en zo verder,vroeg of laat zakken ze en pak ik mijn winst,dat is tenminste een eerlijke kans krijgen,dus nogmaals die turbos zijn dikke ROMMEL
Klopt, zogenaamd ter bescherming vd beleggers, haha. Je mag instappen bij hefboom maximaal 10, geloof ik, maar als het tegen je ingaat, is hefboom 20 of meer geen probleem :-) Daarom altijd stoploss
Toerist schreef op 16 mei 2024 11:04 :
[...]
alvast bedankt voor de reactie en dan is de conclusie vlug gemaakt....ROMMEL dus
als ik bv een besi verkoop op 150 en die gaat naar 160 verkoop ik er een bij stijgt het naar 170 verkoop ik er een bij en zo verder,vroeg of laat zakken ze en pak ik mijn winst,dat is tenminste een eerlijke kans krijgen,dus nogmaals die turbos zijn dikke ROMMEL
Goedemorgen Toerist, LucaTonie heeft gelijk, die turbo's zijn geen dikke ROMMEL wanneer je maar weet hoe ze werken. Hoe dichter de SL van een short bij de onderliggende koers komt hoe hoger de hefboom wordt en daarmee het moment van uitstoppen dichterbij komt. tot het moment dat er geen biedkoersen worden gegeven en alleen laatkoersen zodat je ze nog kan verkopen. Op bijgevoegd plaatje zie een BNP Booster Long SL 650.700 die dezelfde beweging maakt als een short maar bij de short loopt het dus wel sneller naar de SL (Stoploss ) Je kan ook handelen met een Factor (turbo long of short )waarbij de hefboom vast staat en niet mee verandert met de koers en deze pas uitgestopt wordt wanneer er geen posities meer in de factor zijn .
JIBA schreef op 16 mei 2024 11:48 :
[...]
Eind van de dag vast weer gewoon op 915 :)
Candle van gisteren gezien? Kweet 't nog niet zo net.
Nog een plaatje van een factor long met een vaste hefboom van 5, uiteraard hoe hoger de hefboom hoe hoger het risico natuurlijk bij verlies, 1 t/m 5 is naar mijn idee een redelijke hefboom
De verhapstukkende bekokstover schreef op 16 mei 2024 12:16 :
[...]
Candle van gisteren gezien? Kweet 't nog niet zo net.
Ja, maar vaker gezien laatste maanden. Daarop al (te) vaak verwacht dat het inderdaad zou dalen, maar ik ga nu maar uit van de onlogica die leidend is. Zolang er een paar denken dat er nog wat uit halen is, zal het blijkbaar blijven stijgen. We gaan het wel weer zien..
d' Aandelen ' schreef op 16 mei 2024 12:10 :
[...]
Goedemorgen Toerist,
LucaTonie heeft gelijk, die turbo's zijn geen dikke ROMMEL wanneer je maar weet hoe ze werken.
Hoe dichter de SL van een short bij de onderliggende koers komt hoe hoger de hefboom wordt en daarmee het moment van uitstoppen dichterbij komt. tot het moment dat er geen biedkoersen worden gegeven en alleen laatkoersen zodat je ze nog kan verkopen.
Op bijgevoegd plaatje zie een BNP Booster Long SL 650.700 die dezelfde beweging maakt als een short maar bij de short loopt het dus wel sneller naar de SL (Stoploss )
Je kan ook handelen met een Factor (turbo long of short )waarbij de hefboom vast staat en niet mee verandert met de koers en deze pas uitgestopt wordt wanneer er geen posities meer in de factor zijn .
bedankt voor de uitleg en Luca heeft dus wel gelijk dat weet ik intussen maar is dus niks voor mij met mijn systeem van handelen,mvg
d' Aandelen ' schreef op 16 mei 2024 12:25 :
Nog een plaatje van een factor long met een vaste hefboom van 5, uiteraard hoe hoger de hefboom hoe hoger het risico natuurlijk bij verlies, 1 t/m 5 is naar mijn idee een redelijke hefboom
dan heb ik de verkeerde turbo gekocht,aan wat kan ik zien dat het een vaste hefboom is?
Toerist schreef op 16 mei 2024 12:49 :
[...]
dan heb ik de verkeerde turbo gekocht,aan wat kan ik zien dat het een vaste hefboom is?
SG AEX Factor Long HB 5 = Hefboom 5 en long en dat het een Factor is die hebben vaste hefbomen die tussentijds dus niet veranderen.
commodity imdex ook......
d' Aandelen ' schreef op 16 mei 2024 12:52 :
[...]
SG AEX Factor Long HB 5 = Hefboom 5 en long en dat het een Factor is die hebben vaste hefbomen die tussentijds dus niet veranderen.
ok bedankt
JIBA schreef op 16 mei 2024 12:28 :
[...]
Ja, maar vaker gezien laatste maanden. Daarop al (te) vaak verwacht dat het inderdaad zou dalen, maar ik ga nu maar uit van de onlogica die leidend is.
Zolang er een paar denken dat er nog wat uit halen is, zal het blijkbaar blijven stijgen.
We gaan het wel weer zien..
Ja hoor, daar gaat ie al haha
Calimero schreef op 15 mei 2024 15:01 :
[...]
Aha ... Ad is aan het luieren .. :)
AEX AEX:AEX.NL, NL0000000107
Laatste koers ()
911,65
15-mei-2024 15:00:00
Verschil
+1,02 (+0,11%)
Dagrange
909,63 - 914,06
909,82 + 4,32 = 914,14 ... hmmm .. ze nemen ons in de maling .... :)
Ad is nog steeds aan het luieren ... :) AEX AEX:AEX.NL, NL0000000107 Laatste koers () 911,48 16-mei-2024 13:07:15 Verschil -1,91 (-0,21%) Dagrange 909,60 - 913,91 909,60 + 4,32 = 913,92 ... hmmm .. ze nemen ons in de maling .... :)
Toerist schreef op 16 mei 2024 12:49 :
[...]
dan heb ik de verkeerde turbo gekocht,aan wat kan ik zien dat het een vaste hefboom is?
In dit geval ja, de SL 990 ligt veel te dicht bij de koers en nu kom je er achter dat er geen biedprijzen worden gegeven, je kan wel goedkope turbo's kopen maar ze zijn zo goedkoop omdat de SL er te dicht bij ligt
De verhapstukkende bekokstover schreef op 16 mei 2024 11:02 :
[...]
Nee, dat is opnieuw onkunde en gebrek aan theoretische kennis, de opties worden op de future geprijsd en die staat maar 1 punt lager.
Nou ja Goed.. Over een Tijdje hebbe 'we' Sowieso géén Future meer..;))
Aantal posts per pagina:
20
50
100