Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
[quote alias=Mr. Fleming id=15280076 date=202405021253] Pff, zit nog eens naar de cijfers KLM te kijken en idd, wat een slechte cijfers.. Zit ook in KLM, heb ze vanaf de splitsing op 17.5, nu de helft nog maar 6 maanden later.. Ik denk dat het management idd gewisseld moet worden. Gaat al tijden niet goed..! CEO Rinkel in de portemonnee(alleen voor zichzelf) heeft het duidelijk niet in de vingers.. Kan IEX hierom wel mensen bannen. Maar waarom? Maar ben het er wel mee eens.. Met dit Bestuur gaat KLM geen winstgevend bedrijf worden.. Weg ermee! Heel benieuwd hoe het verder gaat, ik vrees het ergste. KLM is dood geld in de porto voorlopig en dat is jammer en hebben de beleggers in KLM niet verdient. En de belastingbetaler ook niet .. Want de Staat is ook grootaandeelhouder in KLM . Elke belastingbetaler is helaas aandeelhouder in de luchtbel, omdat wat bobo´s bij de overheid het ooit een goed idee vonden om er weer eens flink wat kapitaal tegenaan te gooien met wat strategische smoesjes. Elke spontane belegger in KLM heeft dat verlies meer dan verdiend en historisch gezien is er bijna geen slechter aandeel te vinden.
Klinker schreef op 30 april 2024 18:34 :
Wat een waardeloos aandeel dit Airfrance/klm
Gewoon het lachertje van de AMX
Op niks stijgt het de ene dag 3%
Om vervolgens de andere dag op niks 4% te dalen
Dit aandeel is een speeltje geworden van enkele grote hedge fondsen
Heeft niks meer met normaal vraag en aanbod te maken
Wat mij betreft gewoon van de beurs halen
Mensen die dit zullen missen kunnen in het casino terecht
Ik herhaal het nog maar eens 1van de meest waardeloze aandelen op t Damrak In de top 3 kunnen we ook Just Eat takeaway zetten En de 3e mogen jullie zelf invullen
Politici snappen nut van verre routes niet Schiphol kleiner knooppunt maken lastig: ’Vooral KLM ondervindt schade’ Voor meer, zie link:www.telegraaf.nl/financieel/156754868...
Morgen knallen op verwachting staak-het-vuren Midden Oosten + renteverlaging ECB.
Enorm poep-verhaal met alleen maar bliksemafleiders en zelf op de borstklopperij van de afredende KLM- CFO. Maar geen woord over de rampzalig verlopen koersontwikkeling voor KLM-aandeelhouders. helemaal niets niet wordt over de beursentiteit KLM in dit ook zoutloze en kritiekloze interview vermeldt.. Angstvallig erbuiten gehouden.. "je mag me bijna van alles vragen, "zei CFO KLM Erik Swelheim tijdens dit interview. "maar geen woord over KLM-aandeelhouders of de ramzalige koersontwikkeling van de afgelopen 5 jaar v/d KLM-aandelen of de koersontwikkeling hiervan.." Of de ramzalige verlopen reverse split van het aandeel in 2023, daarna als een neerstortende 747 naar beneden met de koers..www.airfranceklm.com/en/newsroom/air-... ,the%20reverse%20share%20split%20operation. Moet je dat uitgestreken gelaat van die CFO eens zien, daar straalt nou niet direct competentie of betrouwbaarheid vanaf.. Eerder iets vies in de trend van, 'Hier ben ik mooi mee weggekomen..' Volgende dik betaalde baantjes staan voor deze prutser alweer klaar hoor, ...' al lonken nieuwe aanbiedingen als commissaris of bestuurder. .. ' in the good old boys network wordt nog steeds niet gekeken hoe competent iemand is.. Dit feodale systeem moet hoognodig snel op de hak Bah! Maar wij hebben als KLM-aandeelhouders helemaal niets maar dan ook niets aan deze "man"gehad.. Ja, de shorters in KLM, die zullen een standbeeld gesneden uit 24K goud voor hem oprichten.. Van € 311 naar 9.5 in 5 jaar.. Niet slecht toch, zegt het shortersgilde.. www.telegraaf.nl/financieel/146571626... AMSTELVEEN - Luchthaven Schiphol, KLM en de overheid moeten weer een ‘gouden driehoek’ vormen om de mondiale concurrentie in de luchtvaart te weerstaan. Dat zegt de vorige week vertrokken financieel directeur Erik Swelheim van KLM. “We zijn te veel met proefballonnen bezig in plaats van met de buitenwereld. Er zijn grote uitdagingen.” Financieel directeur Erik Swelheim (m) presenteert in oktober 2021 het zogeheten ’KLM-huisje’ © FOTO KLM Financieel directeur Erik Swelheim (m) presenteert in oktober 2021 het zogeheten ’KLM-huisje’ Hij gaat een paar maanden niets doen, al lonken nieuwe aanbiedingen als commissaris of bestuurder. De financieel directeur kwam vlak na het samengaan van Air France KLM bij de Nederlandse divisie aan boord. ‘Ik had zes jaar voor Unilever in Parijs gezeten. Dat was een pré, omdat ik de taal spreek en van de Franse cultuur had geproefd.” Later zou Swelheim in zijn rol als financieel directeur van KLM met de Franse cultuur in botsing komen. Hij raakte stevig in conflict over de zogeheten ‘greep in de kas’ van €1 miljard die de holding in Parijs wilde doen om de liquide middelen anders in te zetten voor het concern. ADVERTENTIE BEKIJK OOK: Kassa voor KLM-personeel: winstdeling van €52 miljoen ondanks dure annuleringen KLM raakt in een diep dal tijdens corona. Dat volgde op het recordjaar 2019, toen KLM honderd jaar bestond. In maart 2020 moest de financieel directeur aan de slag met overheid en banken om KLM overeind te houden. „Natuurlijk lag ik toen wakker, maar ik wilde niet KLM’s laatste financieel directeur zijn. Het was zwaar, want iedereen kijkt naar je vanuit het bedrijf. Uiteraard werd ik geholpen door mijn team. We hebben in die dagen meteen onze kredietfaciliteit opgetrokken, omdat we dat op de rekening wilden hebben. Geld op de bank was belangrijk, naast een stop op investeringen en andere uitgaven.” Leningenpakket Uiteindelijk volgde er na een paar maanden onderhandelen een leningenpakket van de overheid en banken van €3,4 miljard. Hoe heeft Swelheim de elf banken overtuigd van het nut van het verstrekken aan een krediet aan KLM, in plaats van deze ten onder te laten gaan zoals ooit vliegtuigbouwer Fokker? De vooruitzichten waren niet best op dat moment, want de omzet was gehalveerd. „De banken wilden eigenlijk niet helpen, want die waren totaal risico-avers. We hebben hen kunnen overtuigen op basis van de relatie die we met onze financiers hebben. De luchtvaart is interessant voor banken vanwege financiering van vliegtuigen, de betalingen via creditcards en afdekken van prijsrisico’s. In goede tijden zijn we er voor elkaar, maar in slechte tijden zijn ze ook gebleven. De banken zagen wel in dat deze crisis voorbij zou gaan”, zegt de afgetreden financieel directeur. Voordat het uiteindelijk zo ver was moest KLM scenario’s voor vijf jaar aanleveren, een bezuinigingsplan opstellen en de garanties bij de overheid regelen. KLM wist de leningen in twee jaar inclusief de rente van 7% af te lossen. Er is nu kritiek op het feit dat KLM personeel tekort heeft, ook omdat er bijvoorbeeld technici met een vertrekregeling de deur uit zijn gegaan. Swelheim zegt nog steeds achter die beslissingen van toen te staan. Maar hij ziet de kosten ook oplopen. KLM draaide een verlies van bijna €300 miljoen in het eerste kwartaal. De zogeheten staatsagent Jeroen Kremers stelde herhaaldelijk dat KLM structureel €500 miljoen moest bezuinigen. Een muur van kosten dreigt echter: het groene mobiliteitspakket van toenmalig eurocommissaris Frans Timmermans zou de luchtvaartmaatschappij alleen al op jaarbasis € 600 miljoen gaan kosten, een jaarwinst. Hoe kan KLM in de toekomst overleven met de miljardeninvesteringen die voor de boeg staan? „Door ons netwerk in stand te houden, meer mensen aan te trekken, de kosten te verlagen en te investeren in duurzaamheid. Nachtsluiting maakt KLM niet duurzamer. Het is in ieder geval belangrijk dat als er gegrepen wordt naar belastingen of duurdere uitstootrechten, dat dit op Europees of mondiaal niveau wordt ingevoerd. Maar als ik het vergelijk met een paar jaar geleden tijdens corona, dan staan we er echt beter voor. De marges waren vorig jaar en in 2022 met vijf tot zes procent weer positief.”
---vervolg waardeloze interview--- Een doorstart tegen lagere kosten na een faillissement is nooit aan de orde geweest, zegt de financieel directeur. Het Zweedse SAS is daar nu mee bezig. Ook de staatsagent hintte daarop in zijn veelbekritiseerde rapportages. „KLM was voor corona een bloeiend bedrijf. Er was geen aanleiding voor een faillissement. We hadden de overbrugging nodig totdat de grenzen weer open zouden gaan en we weer konden vliegen. De reden dat de staat ons hielp, is ons netwerk van bestemmingen, waardoor Nederland als internationaal handelsland goed verbonden is gebleven met de rest van de wereld.” Verontwaardigd Swelheim is in al die jaren slechts één keer publiekelijk verontwaardigd geweest, toen hij in 2023 een brief stuurde naar de minister van Financiën naar aanleiding van de rapportages van Kremers. „Ik sta nog altijd achter die brief. De omstandigheden waren door de inflatie en de krappe arbeidsmarkt veranderd, daar moeten partijen ook begrip voor hebben. Er komt nog een evaluatie, daarom wil ik er niet al te veel over zeggen. Maar achteraf is het makkelijk praten. De toekomst laat zich niet voorspellen, soms lopen dingen anders.” Opvallend is dat de politiek KLM na de redding negatief bejegende, terwijl de politici veelvuldig vliegen. Een deel van de Tweede Kamer wil Schiphol laten krimpen, terwijl dit vanuit de redding tijdens corona kapitaalvernietiging is. Hoe verklaart Swelheim deze omslag? „Het maatschappelijk sentiment is dat mensen zich zorgen maken over de overlast van Schiphol en het klimaat. Ik begrijp dat. Tegelijkertijd is de vraag naar luchtvaart ontzettend groot en snapt iedereen het belang van luchtvaart. Daar moeten we een balans in vinden. We moeten ook reëel zijn, de geluidsoverlast is niet morgen weg, we investeren miljarden om dat in de komende jaren te verminderen.” BEKIJK OOK: Kassa voor KLM-personeel: winstdeling van €52 miljoen ondanks dure annuleringen Een deel van de politiek misbruikte gedurende 2021 corona om KLM langer aan de grond te houden en daardoor langer aan het staatsinfuus te houden. Swelheim herkent dit beeld niet. „Ik ben dankbaar dat we de steun hebben gehad. Zonder zou het nog veel zwaarder zijn geworden. En laten we niet vergeten dat het een succes is geweest. Het doel is bereikt: het netwerk van KLM is er gebleven als pijler van het vestigingsklimaat en als grote werkgever.” Opvallend hierbij is de rol van Schiphol, die zich afscheidde van de rest van de sector door met plannen te komen voor nachtsluiting en de krimp steunde. Ook werden de havengelden met 37% omhoog gegooid en een verdere verhoging valt niet uit te sluiten onder meer door bouwblunders. Moet KLM niet in het geweer komen tegen die verhoging? Swelheim wijst erop dat er niet voor niets een rechtszaak over de havengelden is gekomen, maar Schiphol past volgens hem de regels toe. Eerder stelde de sector dat deze zouden worden moeten aangepast. „De afspraak bij het leningenpakket was dat we vijftien procent op de kosten moesten besparen en dat de medewerkers en de ketenpartners, zoals Schiphol, ook zouden bijdragen. Dan is het toch gek dat onze belangrijkste ketenpartner die in handen is van de overheid, er niet aan bijdraagt”, aldus de financieel directeur. BEKIJK OOK: Topvrouw KLM pakt €1,2 miljoen aan beloningen Ooit was sprake van een ‘gouden driehoek’ tussen overheid, Schiphol en KLM. Swelheim noemt het zorgelijk dat de meningen zo uiteenlopen over hoe minder geluid en minder CO2 bereikt moeten worden. “Door goed samen te werken hebben we als land een prachtig luchtvaartknooppunt opgebouwd. Nu zijn we met elkaar bezig in plaats van de concurrentie buiten, denk aan Istanboel en Dubai. Dat is zorgelijk. We hebben eenzelfde visie nodig in plaats van dat iedereen met eigen proefballonnen bezig is. Wij investeren langjarig, dan moeten we ook de zekerheid hebben dat we ook ons geld kunnen blijven verdienen. De uitdagingen zijn groot.”
Dit ook.. zo kansloos. Ja hoor, toe maar, tuurlijk accepteren we een kleine 40% verhoging havengelden, kan ons het bommen, anders drukken we toch gewoon een paar aandeeltjes KLM bij over de ruggen van de KLM-aandeelhouders.. En als dan de koers weer van € 10 naar 0.10 is geshort door dit wanbeleid, dan doen we toch gewoon weer een reverse split om het aandeel toch weer wat te laten lijken en body te geven.. Manmanman, wat een instelling, met deze CFO win je zeer overduidelijk de oorlog niet.. Is maar goed dat ie snel afnokt.. Ook werden de havengelden met 37% omhoog gegooid en een verdere verhoging valt niet uit te sluiten onder meer door bouwblunders. Moet KLM niet in het geweer komen tegen die verhoging? Swelheim wijst erop dat er niet voor niets een rechtszaak over de havengelden is gekomen, maar Schiphol past volgens hem de regels toe .. Dom en een kwestie van achterhaald denken is verder ook te benoemen in het interview dat opgezwollen Swelheim het de overheid kwalijk neemt dat KLM wil laten krimpen.. Zelfs de NL-Overheid kreeg door dat om de kosten beheersbaar te maken er een groot aantal (verre) onrendabele bestemmingen uit moesten.. Dit was ook nog eens zeer goed voor het milieu, Swelheim heeft zich hier tegen verzet.. Hoe dom kun je zijn.. KLM was voor corona een bloeiend bedrijf. Er was geen aanleiding voor een faillissement. We hadden de overbrugging nodig totdat de grenzen weer open zouden gaan en we weer konden vliegen. De reden dat de staat ons hielp, is ons netwerk van bestemmingen, waardoor Nederland als internationaal handelsland goed verbonden is gebleven met de rest van de wereld.” Verontwaardigd Swelheim is in al die jaren slechts één keer publiekelijk verontwaardigd geweest, toen hij in 2023 een brief stuurde naar de minister van Financiën naar aanleiding van de rapportages van Kremers. „Ik sta nog altijd achter die brief. De omstandigheden waren door de inflatie en de krappe arbeidsmarkt veranderd, daar moeten partijen ook begrip voor hebben. Er komt nog een evaluatie, daarom wil ik er niet al te veel over zeggen. Maar achteraf is het makkelijk praten. De toekomst laat zich niet voorspellen, soms lopen dingen anders.” Opvallend is dat de politiek KLM na de redding negatief bejegende, terwijl de politici veelvuldig vliegen. Een deel van de Tweede Kamer wil Schiphol laten krimpen, terwijl dit vanuit de redding tijdens corona kapitaalvernietiging is. Hoe verklaart Swelheim deze omslag? „Het maatschappelijk sentiment is dat mensen zich zorgen maken over de overlast van Schiphol en het klimaat.
hahaha wat een kansloos aandeel in een mum van tijd laten ze de lucht er ff uit lopen en staat het aandeel 40 tot 50 cent lager Zulke aandelen horen niet thuis op de beurs voor gokkers zijn er casinos direct van de beurs halen dit aandeel
En hoppa Alle ellende van gisteren is als sneeuw voor de zon verdwenen,. Iedereen heeft t licht weer gezien Bijna weer 5% erbij haha T zal eerdaags wel weer eens een 4% in de min staan Waardeloos aandeel Waardeloze handel
26 feb. 2019 een koers van €64,95 ....
Koers van Air France-KLM vliegt op en neer!
Hernia schreef op 9 mei 2024 15:53 :
Koers van Air France-KLM vliegt op en neer!
Dit is ook de bedoeling bij een vliegmaatschappij. Geef het de tijd en dan minimaal 20
jan6307 schreef op 9 mei 2024 16:06 :
[...]
Dit is ook de bedoeling bij een vliegmaatschappij.
Geef het de tijd en dan minimaal 20
20cent zien we idd dit jaar nog
Goedemiddag allemaal :), De glijvlucht over de afgelopen jaren in maan-cijfertjes... Vandaag: SMA020 13,43730 SMA050 27,67392 SMA100 57,79286 SMA200 77,02918 Succes ! mvrgr, John
Maak warempel vette winst! En dat aan de vooravond van een lange hete zomer die is opgestart.
gaat de toko over genomen worden??
torro schreef op 14 mei 2024 10:08 :
gaat de toko over genomen worden??
Nee natuurlijk niet. Er staat >€30miljard schuld op de balans...
Cacla schreef op 14 mei 2024 12:20 :
[...]
Nee natuurlijk niet. Er staat >€30miljard schuld op de balans...
...dan heb je het over de assets & liabilities aan de andere kant. De "schuld" wat rest is minder dan 5... mvrgr, John
prince john schreef op 16 mei 2024 13:07 :
[...]
...dan heb je het over de assets & liabilities aan de andere kant. De "schuld" wat rest is minder dan 5...
mvrgr,
John
Juist. Dus als ze vandaag het hele bedrijf zouden liquideren blijft er €3,5miljard aan schuld over. Een negatief eigen vermogen heet dat...
...ja...en als je op dat criterium alles en iedereen zou moeten liquideren dan blijft er niet veel over op onze mooie planeet... Dus...zo lang dit spelletje gespeeld wordt met wereldwijd een steeds grotere schuld(...het begon ooit met nul en nu op dit moment bijna een miljoen miljard...zeggu zu)dan hoef je niet bang te zijn hoor :) mvrgr, John
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
AIRBUS
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
Nextensa
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia Oyj
Nokia OYJ
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)