Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

D66-stemmers weten plusje te behalen

Auteur: Redactie

Het redactieteam van IEX bestaat uit content managers, journalisten en analisten, met opgeteld meer dan 100 jaar ervaring in het produceren en publiceren van beleggingsinformatie en -opinies. De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse inhoud op de diverse beleggersplatforms van IEX Media, zoals IEX.nl, Belegger.nl, B...

Meer over Redactie

Recente artikelen van Redactie

  1. 06 mei Volvo-rijders bungelen onderaan in Turbocompetitie
  2. 05 mei Leer in zes weken traden als een professional 2
  3. 04 mei Experts: mei wordt dubbeltje op zijn kant, alle ballen op Shell 8

Reacties

4 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 9 objectief 2 april 2021 10:28
    quote:

    Plein777 schreef op 2 april 2021 09:04:


    En ondertussen maken de D66 kippen zonder kop vrouwen Kaag en Ollongren er schaamloze vertoning van in Den Haag.


    Vrouwen zijn al lang niet meer ondergeschikt aan mannen, enkel nog bij de SGP.
    Mw. Kaag maakt een zeer sterke indruk en is duidelijk toonaangevend in de kamer. Ollongren verdient alle respect, dat zij door de positieve coronatest even niet aan het verbergen van die notitie dacht. Dat lijkt me heel menselijk.
    D66 is de partij voor de toekomst!!!
  2. forum rang 7 Plein777 2 april 2021 10:33
    quote:

    objectief schreef op 2 april 2021 10:28:


    [...]

    Vrouwen zijn al lang niet meer ondergeschikt aan mannen, enkel nog bij de SGP.
    Mw. Kaag maakt een zeer sterke indruk en is duidelijk toonaangevend in de kamer. Ollongren verdient alle respect, dat zij door de positieve coronatest even niet aan het verbergen van die notitie dacht. Dat lijkt me heel menselijk.
    D66 is de partij voor de toekomst!!!





    Kaag als een studentikoze puber op de tafel springen en daarna de hoogdravende schooljuf uithangen, terwijl haar eigen incomplete Zweedse LGBHT Ollengren de veroorzaker is van deze tenen krommende wanvertoning.
  3. forum rang 5 Kees1 2 april 2021 11:23
    quote:

    objectief schreef op 2 april 2021 10:28:


    [...]

    Vrouwen zijn al lang niet meer ondergeschikt aan mannen, enkel nog bij de SGP.
    Mw. Kaag maakt een zeer sterke indruk en is duidelijk toonaangevend in de kamer. Ollongren verdient alle respect, dat zij door de positieve coronatest even niet aan het verbergen van die notitie dacht. Dat lijkt me heel menselijk.
    D66 is de partij voor de toekomst!!!


    Welnee, de Nederlandse kiezer houdt niet van dit gedrag. Dit draagt namelijk niets bij aan een goed bestuur van dit land.
4 Posts
|Omhoog ↑