Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel BAM Groep Koninklijke AEX:BAMNB.NL, NL0000337319

  • 3,424 7 mei 2024 12:47
  • +0,016 (+0,47%) Dagrange 3,368 - 3,436
  • 360.222 Gem. (3M) 1,6M

BAM - Augustus 2015

5.496 Posts
Pagina: «« 1 ... 151 152 153 154 155 ... 275 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 manuss 20 augustus 2015 11:47
    quote:

    Lyss schreef op 20 augustus 2015 11:42:

    [...]

    Sorry, ik had zorgvuldiger moeten formuleren!
    Ik ben bang dat een deel van de winst in de algehele malaise van vandaag zal verdampen, maar een slotkoers boven de 4,35 lijkt me best haalbaar.
    Zodra de algemene stemming keert, kan BAM de opmars voortzetten. Ik verwacht dat de 4,50 over een dikke week achter ons ligt.
    Daarna kan het hard omhoog gaan, zeker met de wind van stijgende indices in de rug.
    Je zou eens gelijk kunnen krijgen als Amerika vanmiddag open gaat. Vooral die negatieve futures, die staan mij niet aan. Mocht de DowJ beneden de 17000 punten zakken dan is Leiden in last. (om het zomaar even uit te drukken)
  2. Lyss 20 augustus 2015 11:52
    quote:

    Bammert schreef op 20 augustus 2015 11:43:

    [...]

    Vanwaar denk je dat de indices up gaan Lyss?
    Omdat het aantal punten daling voor een normale correctie bijna verbruikt is. Het kan nu elke dag gaan bodemen en draaien. Op een bepaald moment is alle ellende wel weer ingeprijsd (nu China, een paar weken geleden Griekenland bijvoorbeeld). Vergeet niet dat de economie in Europa nog steeds stevig aantrekt, de LT stijgende trend op de (meeste) Europese beurzen is nog steeds in tact.
    Op zeker moment gaan beleggers weer naar de kansen kijken: goed presterende bedrijven en zwaar afgestrafte fondsen worden dan weer gekocht.

  3. Lyss 20 augustus 2015 12:10
    quote:

    salt schreef op 20 augustus 2015 12:05:

    Doorgerold? Is dat gekocht of verkocht?
    Eerst verkocht (met winst) en daarna turbo long met hogere stoploss gekocht: die is dan per stuk goedkoper maar dat brengt ook een hoger risico met zich mee.

    NB koop geen hefboomproducten zonder je daar eerst grondig in te verdiepen: de risico's zijn van totaal andere aard dan met "gewone" aandelen.
  4. Lyss 20 augustus 2015 12:14
    quote:

    snipper schreef op 20 augustus 2015 12:07:

    [...]
    fout..positive guidance kent geen weerstand, TA kan de prullenbak
    in...:-))
    Fout!
    FA kent het begrip weerstand niet, TA wel.

    Overigens is een weerstand niet gelijk aan een omkeerpunt: weerstanden kunnen heel goed gebroken worden.
    Voorts wil omkeren bij een weerstand niet zeggen dat de koers dan maar meteen 30% gaat zakken. De aanname van Justinb (4,= tot zelfs 3,50) is net zo hol als mijn vaatje bier na een feest.
  5. Big Swinging D 20 augustus 2015 12:14
    quote:

    Lyss schreef op 20 augustus 2015 12:10:

    [...]
    Eerst verkocht (met winst) en daarna turbo long met hogere stoploss gekocht: die is dan per stuk goedkoper maar dat brengt ook een hoger risico met zich mee.

    NB koop geen hefboomproducten zonder je daar eerst grondig in te verdiepen: de risico's zijn van totaal andere aard dan met "gewone" aandelen.
    Doorrollen is eigenlijk het verkopen van een aflopende (optie) positie, en een nieuwe daarvoor terugkopen die een langere looptijd heeft..
  6. [verwijderd] 20 augustus 2015 12:17
    Aanpak knooppunt Hoevelaken: 750 miljoen euro
    HOEVELAKEN - (linksaf)

    Een aannemerscombinatie gaat de dagelijkse fileproblemen bij knooppunt Hoevelaken op de Veluwe aanpakken. Voor het karwei is bijna 750 miljoen euro beschikbaar. Rijkswaterstaat legt de plannen volgende week voor aan de omwonenden. Er zijn nog kleine aanpassingen mogelijk, aldus de dienst donderdag.

    Knooppunt Hoevelaken is een van de zwaarste fileknelpunten van Nederland. Bij Hoevelaken kruisen de drukbereden snelwegen A1 (Amsterdam - Enschede) en A28 (Utrecht - Groningen) elkaar. Het wegennet bij Hoevelaken is te smal en er zijn nauwelijks vluchtstroken. Daardoor staat het verkeer bij het kleinste probleem op de weg al stil.

    Langs het nieuwe knooppunt komen extra lange en brede geluidsschermen en de vluchtstroken worden extra breed. Omdat Hoevelaken ook in een toeristisch gebied ligt, komen er extra veel fietstunnels en natuurpassages onder het nieuwe knooppunt. De afslag Hoevelaken, die in een eerder stadium dreigde te verdwijnen, blijft gehandhaafd. Het is de bedoeling dat het nieuwe knooppunt in 2022 klaar is.
5.496 Posts
Pagina: «« 1 ... 151 152 153 154 155 ... 275 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Tegenvallers drukken resultaten BAM

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links