Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

IEX presenteert jaarcijfers en kondigt nieuwe site aan

Reacties

52 Posts
Pagina: «« 1 2 3 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Sjonnie2 4 mei 2021 15:49
    Ik kan maar 1 voordeel ontdekken van de vernieuwde site en dat is dat ik geen leesbril meer nodig heb om de tekst te kunnen lezen, het nadeel is dat ik me wezenloos scroll en dat het totaal onoverzichtelijk is geworden met heel veel witte lege ruimte overal tussen. Kortom compleet WAARDELOOS !!
    Ik hoop dat deze versie weer snel verdwijnt
  2. KevinG 4 mei 2021 17:40
    Mooie verbetering! Koersen niet direct zichtbaar op mobiel maar gelukkig is de footer menu er ook. Snap de negativiteit niet, voorheen was er niet eens een mobiele weergave.

    Als ik dan toch feedback mag geven, fix ajb de navigatie bij een aandeel. De ruimte die die nu inneemt op mobiel is echt niet leuk meer
  3. Stephanus1987 4 mei 2021 18:12
    Wat mij gewoon stoort is dat ze niet even hun achterban raadplegen. Dit ervaar ik overigens met meer zaken. E-mails worden niet altijd beantwoord, toezeggingen worden niet nagekomen. Persoonlijk vindt ik de nieuwe site gewoon niet goed genoeg, terwijl ik dit typ op mijn mobiel lopen boven in het menu regels door elkaar heen. Uiteindelijk ben ik gewoon niet meer bereid om te betalen voor een premium lidmaatschap, en dat moment komt wel erg dichtbij nu.
  4. forum rang 7 drooglegging 4 mei 2021 18:27
    Niemand is groter dan een bedrijf, instelling of in dit geval een website, wij zijn gasten hier en klagen dat de gordijnen een verkeerd motief en kleur hebben, de wijn niet te zuipen is , de hapjes over datum zijn, dat de WC niet schoon is.....daar is de uitgang en tot ziens!

    Gefeliciteerd IEX-team met de nieuwe website, waar kan ik de bloemen heen sturen?




    "Hoera"(3x)



















    *Alleen mobiel tussen 18.00-22.00 uur de AEX futures checken is onzichtbaar tot niet te vinden.
    Je kent dat wel elk kwartier ff kijken of er actie ondernomen moet worden:)
  5. forum rang 9 ff_relativeren 4 mei 2021 22:58
    Het was precies 1 jaar geleden. Op 3 mei nabeurs in het jaar 2020 kwam IEX ook met een nieuwe layout. Ook toen liep het storm in de comments. Weet u het nog ? De oude kadertjes en tekstvensters waren ineens foetsie, en de aliassen op de fora kregen icoontjes.

    3 mei 2020 : www.iex.nl/Column/498905/Nieuw-op-IEX... .

    De reacties van 3 mei 2020, en de reacties van 4 mei 2021. Heel leerzaam. Voor sommigen.
    En ja, het oude vertrouwde los laten is altijd even moeilijk. Zeker als je er aan gehecht bent.
    Het pluspunt ? Die gehechtheid toont de betrokkenheid van de meelezende en de schrijvende leden van de IEX fora.

    Een korte boodschap aan het management van IEX van mijn kant :

    Geachte staf, U ziet de reacties. Die reacties komen voornamelijk van onze mobiele IEX-leden. Ik weet, omdat ik het hoofdartikel (ja dat artikel waar geen comments geplaatst konden worden) heb gelezen, dat er navigeer-knoppen zijn. Is het een idee, om een demo-wegwijzer op de homesite van IEX te zetten ? 1x klikken en je krijgt een virtuele tour hoe je als mobiele gebruiker bij alle gegevens kunt komen ? Ennuhhh, vergeet niet om een beta-groep samen te stellen, zodat je ook in een rustige omgeving (en niet publiekelijk) je feedback kunt krijgen van de IEX-gebruikers.

    Wie weet hoeveel handige feedback je ervoor terug krijgt die je kunt omzetten in praktische aanpassingen.
  6. Belegger1974 5 mei 2021 05:26
    Ik had degene MET ONMIDDELLIJKE INGANG ONTSLAGEN die met deze lay out van deze nieuwe site is gekomen! Wat een onvriendelijke site is dit geworden zeg. Het hele overzicht is helemaal weg, als belegger wil je in een oogopslag zien wat de markten wereldwijd laten zien. NU IS DAT ONMOGELIJK GEWORDEN!!!

    Ik ben nu gedwongen om een andere site te bezoeken. JAMMER!
  7. forum rang 5 Chessplayer1992 5 mei 2021 10:44
    Inmiddels een dagje verder. Volgens mij kreeg ik ergens een survey request - het kwam mij alleen op dat moment niet uit. Nu kan ik hem niet terugvinden.

    Ik lees veel mensen die graag de koersen zagen op het 1e scherm. Dat begrijp ik, maar ik moet zeggen dat de knop rechtsboven met IEX One - en de weergave daar, eigenlijk best mooi werkt. Ook fijn dat je zelf % en absoluut kan kiezen, links kan je meteen kiezen tussen je eigen watchlist (maak ik mijn portfolio van), en de beurzen. Ook de andere weergaves zijn niet slecht. Dus daar moet ik aan wennen, maar ben ik niet ontevreden over.

    Op de mobiel ben ik wel wat teleurgesteld inderdaad, ik zou persoonlijk graag de nieuwsartikelen zien. Vind het iedere keer net een handeling extra om op binck of degiro in te loggen.
  8. Stephanus1987 5 mei 2021 12:56
    Als je IEX opent op een niet mobiel apparaat dan kun je rechtsboven het blauwe knopje feedback vinden. Soms is die er niet dan kun je IEX openen in privevenster van je browser en dan komt die er wel. Tip aan ieder om daar aan te geen wat anders moet of wat top is. Ik heb het idee dat op dit stukje niemand meeleest die er wat mee gaat doen dus dat zou zonde zijn :)
52 Posts
Pagina: «« 1 2 3 | Laatste |Omhoog ↑