Persberichten van maandag 3 augustus 2020 tot donderdag 6 augustus 2020

07:00 Omzetstijging van 9,1%; REBITDA steeg 13,2% naar € 62,9 miljoen

Gerelateerd:  Fagron 19,130 +3,29%

Rafael Padilla, CEO van Fagron: “Het eerste semester van 2020 werd ook voor Fagron getekend door de COVID-19 pandemie. Onze sterke resultaten laten de kracht van onze diversificatie zien, zowel wat betreft regio’s als producten. Wij zijn trots op ons team en hun maximale inzet in deze voor iedereen uitdagende tijden. Onze veerkracht en het ondernemerschap dat binnen de gehele onderneming aanwezig is, stellen ons in staat goed op de situatie in te spelen. 228 keer bekeken | 0 reacties

07:00 KBC Groep: Resultaat tweede kwartaal van 210 miljoen euro

Gerelateerd:  KBC Groep 49,330 -2,82%

Het tweede kwartaal begon met de lockdown van de samenleving als gevolg van de coronacrisis. Naast het menselijke leed dat de pandemie zelf heeft veroorzaakt, bracht dat ook ongekende economische gevolgen met zich mee. Hoewel de samenleving nu geleidelijk aan weer opent, is het duidelijk dat de impact van de coronacrisis significant zal zijn, zeker in bepaalde sectoren. De verschillende steunmaatregelen die werden genomen in onze thuismarkten, kunnen evenwel helpen om de totale impact te beperken. Het is duidelijk dat de langetermijngevolgen voor de economie ook afhangen van nieuwe uitbraken van het virus en de intensiteit ervan, nu en in de komende maanden. 110 keer bekeken | 0 reacties

05 aug VGP NV: Zal naar Verwachting een Aanzienlijk Hogere Nettowinst Boeken voor het Eerste Halfjaar 2020

Gerelateerd:  VGP 130,000 +7,08%

5 augustus 2020 (18.00 uur CET), Antwerpen (België): VGP NV ('VGP' of 'de Groep'), een toonaangevende Europese aanbieder van hoogwaardig logistiek en semi-industrieel vastgoed, heeft vandaag aangekondigd dat de Groep, op basis van de huidige voorlopige verkorte geconsolideerde financiële staten, die nog onderworpen dienen te worden aan het beperkt nazicht door haar commissaris, de Groep een nettowinst verwacht voor het eerste halfjaar 2020 van tussen de €180 miljoen en €200 miljoen.  Dit staat tegenover een nettowinst van € 75 miljoen voor het halfjaar eindigend op 30 juni 2019. 74 keer bekeken | 0 reacties

04 aug ForFarmers N.V.: Voortgang en einde inkoopprogramma eigen aandelen ForFarmers

Gerelateerd:  ForFarmers 5,490 -0,72%

De aandelen zijn ingekocht met een gemiddelde prijs van €5,50 per aandeel, voor een totaalbedrag van €57.915. Deze inkopen zijn gedaan in overeenstemming met de machtiging verleend door de Algemene Vergadering van Aandeelhouders (AvA) van ForFarmers op 24 april 2020 om het lopende inkoopprogramma van eigen aandelen voor in totaal €30 miljoen, zoals aangekondigd op 3 mei 2019, af te ronden en om eigen aandelen in te kopen voor de medewerkersparticipatieplannen voor 2020. 187 keer bekeken | 0 reacties

03 aug Ageas rapporteert over de inkoop van eigen aandelen

Gerelateerd:  Ageas 33,260 -2,03%

Naar aanleiding van het aandelen-inkoopprogramma dat op 7 augustus 2019 aangekondigd werd, maakt Ageas bekend dat er 18.500 eigen aandelen ingekocht werden op Euronext Brussel tussen 27-07-2020 en 31-07-2020. 142 keer bekeken | 0 reacties

03 aug ForFarmers N.V.: Voortgang inkoopprogramma eigen aandelen ForFarmers

Gerelateerd:  ForFarmers 5,490 -0,72%

ForFarmers N.V. (ForFarmers) heeft in de periode van 27 juli 2020 tot en met 31 juli 2020 68.738 aandelen ingekocht. 169 keer bekeken | 0 reacties

#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by VWD Group Crypto data by Crypto Compare