Persberichten van maandag 17 juli 2017 tot donderdag 20 juli 2017

18:00 Intervest Offices & Warehouses - Halfjaarlijks financieel verslag van de raad van bestuur over de p

Gerelateerd:  Vastned 37,930 +0,09%, Intervest Offices & Warehouses 22,800 +0,66%

Groei in de portefeuille in lijn met strategisch groeiplan dat gestoeld is op de heroriëntering van de kantorenportefeuille en de uitbreiding van het logistiek vastgoed in België, Nederland en Duitsland.  12 keer bekeken | 0 reacties

08:00 Wereldhave Belgium : Halfjaarlijks financieel bericht 2017

Gerelateerd:  Wereldhave 43,720 -0,17%, Wereldhave Belgium 99,650 +0,16%

This announcement is distributed by Nasdaq Corporate Solutions on behalf of Nasdaq Corporate Solutions clients. 123 keer bekeken | 0 reacties

19 jul Befimmo NV - Halfjaarlijks Financieel Verslag 2017 - Embargo 19.07.2017 17u40

Gerelateerd:  Befimmo 53,060 +0,74%

"EEN VEELBELOVEND EERSTE HALFJAAR" MARKANTE FEITENQuatuor: Verwerving van de bouwvergunning en Beobank eerste grote huurderWaardekristallisatie van het Brederode-complexStijging van de reële waarde van de portefeuille bij gelijke perimeter (+0,7%)Halfjaarlijkse EPRA earnings van 1,92 € per aandeel, in lijn met de vooruitzichtenHalfjaarlijks nettoresultaat van 3,69 € per aandeelIntrinsieke waarde van 57,58 € per aandeelBevestiging van de dividendprognose (3,45 € bruto per aandeel) voor het boekjaar 2017 Gelieve op onderstaande link te klikken om het volledig Verslag te raadplegen:Befimmo–Halfjaarlijks Financieel Verslag 2017–Embargo 19072017 17u40 37 keer bekeken | 0 reacties

19 jul Boskalis verwerft EUR 60 miljoen contract voor Stockholm Norvik Port

Gerelateerd:  Boskalis 30,045 +0,43%

Koninklijke Boskalis Westminster N.V. (Boskalis) heeft een contract verworven van opdrachtgever Ports of Stockholm voor de bouw van een kademuur voor de nieuwe haven Stockholm Norvik Port in Zweden. Het contract heeft een waarde van circa EUR 60 miljoen. Het project gaat in het najaar van 2017 van start en zal naar verwachting in het voorjaar van 2020 worden afgerond. 86 keer bekeken | 0 reacties

19 jul AkzoNobel CEO Ton Büchner legt per direct zijn functie neer

AkzoNobel kondigt vandaag aan dat Chief Executive Officer Ton Büchner per direct zijn functie neerlegt wegens gezondheidsredenen. Het bedrijf heeft Thierry Vanlancker aangekondigd als nieuwe CEO. 174 keer bekeken | 0 reacties

18 jul KBC Groep: Openbaarmaking van een transparantiekennisgeving ontvangen door KBC Groep NV

Gerelateerd:  KBC Groep 67,660 +0,58%

(artikel 14, eerste lid van de wet van 2 mei 2007 op de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen)    45 keer bekeken | 0 reacties

18 jul Van Lanschot Kempen: voortgang inkoopprogramma van eigen aandelen 11 juli 2017 - 17 juli 2017

Gerelateerd:  Van Lanschot Kempen NV 26,000 +3,61%

In de periode van 11 juli 2017 tot en met 17 juli 2017 heeft Van Lanschot Kempen 5.102 eigen aandelen ingekocht. De aandelen zijn ingekocht tegen een gemiddelde prijs van € 25,00 per aandeel voor een totaalbedrag van € 127.553. 103 keer bekeken | 0 reacties

17 jul Gereglementeerde informatie - Ageas rapporteert over de inkoop van eigen aandelen

Gerelateerd:  Ageas 37,635 +0,35%

Naar aanleiding van het aandelen-inkoopprogramma dat op 10 augustus 2016 aangekondigd werd, maakt Ageas bekend dat er 95.086 eigen aandelen ingekocht werden op Euronext Brussel tussen 10-07-2017 en 14-07-2017. 81 keer bekeken | 0 reacties

17 jul ForFarmers N.V.: Voortgang inkoopprogramma eigen aandelen ForFarmers

Gerelateerd:  ForFarmers 10,040 -0,40%

De aandelen zijn ingekocht met een gemiddelde prijs van €10,09 per aandeel, voor een totaalbedrag van €1.533.570. Deze inkopen zijn gedaan in overeenstemming met de machtiging verleend door de Algemene Vergadering van Aandeelhouders van ForFarmers N.V. op 26 april 2017 als onderdeel van het inkoopprogramma zoals aangekondigd op 2 mei 2017. 127 keer bekeken | 0 reacties

17 jul Corbion meldt transacties uitgevoerd in het kader van het huidige aandeleninkoopprogramma

Gerelateerd:  Corbion 27,355 -0,87%

Corbion heeft in de periode van 10 juli 2017 tot en met 14 juli 2017 23500 eigen gewone aandelen ingekocht voor een gemiddelde prijs van € 26,93 per aandeel. Het bedrag waarvoor de aandelen zijn ingekocht, is € 0,63 miljoen. 93 keer bekeken | 0 reacties

Meer »

Junior Designer (Amsterdam)

Oy is looking for a design intern who, next to working on our clients briefs, manages and creatively expands our social media exposure. 05 jul - Oy Communications

05 jul Bedrijfsleider Horeca (Amsterdam)
04 jul Financial Controller (Tilburg)
04 jul Charting/GIS Expert (Amsterdam)