Persberichten van maandag 6 april 2020 tot woensdag 8 april 2020

08:37 Rekening houdend met de aanbevelingen van de Nationale Bank van België past Ageas de dividenduitkeri

Gerelateerd:  Ageas 33,700 -0,18%

Ageas kondigt aan dat het zijn intentie om het voorgestelde brutocashdividend van EUR 2,65 per aandeel te betalen, handhaaft. Rekening houdend met de recente aanbevelingen van EIOPA en de Nationale Bank van België in de context van de wereldwijde COVID-19 pandemie, past Ageas wel de uitkering over het boekjaar 2019 aan. Ageas zal een eerste dividenduitbetaling van EUR 0,27 per aandeel voorstellen aan de Algemene Vergadering van Aandeelhouders van 20 mei 2020 en een andere Algemene Vergadering van Aandeelhouders organiseren in de loop van oktober 2020 met als intentie een voorstel tot goedkeuring van de uitbetaling van een tussentijds dividend van EUR 2,38 per aandeel. 125 keer bekeken | 0 reacties

07:00 VGP NV: Oproeping tot de Algemene en de Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders

Gerelateerd:  VGP 95,900 -3,52%

De aandeelhouders worden hierbij uitgenodigd om deel te nemen aan de gewone en de buitengewone algemene vergadering van de Vennootschap die zal plaatsvinden op de zetel van de Vennootschap te Uitbreidingstraat 72, 2600 Antwerpen, België, op vrijdag 8 mei 2020 om 10.00 uur, met de hierna vermelde agenda en voorstellen tot besluit. 55 keer bekeken | 0 reacties

07 apr Persbericht Biocartis Group NV: Oproeping tot de Gewone en Buitengewone Algemene Aandeelhoudersverga

Gerelateerd:  Biocartis 3,900 +3,59%

Mechelen, België, 7 april 2020 – Biocartis Group NV (de ‘Vennootschap’ of ‘Biocartis’), een innovatief bedrijf in de moleculaire diagnostiek (Euronext Brussels: BCART), heeft de eer om zijn aandeelhouders, houders van inschrijvingsrechten, houders van converteerbare obligaties, bestuurders en commissaris uit te nodigen op zijn gewone en buitengewone algemene aandeelhoudersvergaderingen die zullen worden gehouden op vrijdag 8 mei 2020 om 14:00u CEST in de kantoren van de Vennootschap te Generaal de Wittelaan 11B, 2800 Mechelen, België. 117 keer bekeken | 0 reacties

06 apr Openbaarmaking van ontvangen kennisgeving

Gerelateerd:  Fagron 17,710 +0,06%

Overeenkomstig de Belgische Wet van 2 mei 2007 op de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen in beursgenoteerde vennootschappen, heeft Fagron de volgende kennisgeving ontvangen. 106 keer bekeken | 0 reacties

06 apr Ageas rapporteert over de inkoop van eigen aandelen

Gerelateerd:  Ageas 33,700 -0,18%

Naar aanleiding van het aandelen-inkoopprogramma dat op 7 augustus 2019 aangekondigd werd, maakt Ageas bekend dat er 37.500 eigen aandelen ingekocht werden op Euronext Brussel tussen 30-03-2020 en 03-04-2020. 117 keer bekeken | 0 reacties

06 apr Participatiemelding van Blackrock Inc.

Gerelateerd:  Solvay 69,420 -0,83%

Brussel, maandag 6 april 2020 om 08.30 uur (CEST) --- In overeenstemming met de Belgische wetgeving op de openbaring van belangrijke deelnemingen (wet van 2 mei 2007), heeft BlackRock Inc. (55 East 52nd Street, New York, NY, 10055, U.S.A.) een transparantiemelding naar Solvay gestuurd om aan te geven dat de drempel van 3% is overschreden. Hier is een samenvatting van de beweging: 349 keer bekeken | 0 reacties

06 apr ForFarmers N.V.: Voortgang inkoopprogramma eigen aandelen ForFarmers

Gerelateerd:  ForFarmers 5,950 +2,23%