Persberichten van maandag 23 april 2018 tot donderdag 26 april 2018

25 apr Galapagos rapporteert resultaten eerste kwartaal 2018

Gerelateerd:  Galapagos 76,100 -1,55%

Mechelen, België; 25 april 2018, 22.01 CET; gereglementeerde informatie - Galapagos NV (Euronext NASDAQ: GLPG) maakt haar financiële resultaten over het eerste kwartaal van 2018 bekend en zet daarbij de belangrijkste ontwikkelingen op een rij. 232 keer bekeken | 0 reacties

25 apr Vastned Retail Belgium: Verslag van de gewone algemene vergadering van 25 april 2018

Gerelateerd:  Vastned 41,300 +0,24%, Vastned Retail Belgium 57,000 +0,35%

De algemene vergadering van Vastned Retail Belgium, gehouden op 25 april 2018, heeft alle agendapunten goedgekeurd. 37 keer bekeken | 0 reacties

25 apr Alle agendapunten werden goedgekeurd tijdens de Gewone Algemene Vergadering van 25 april 2018 waaron

Gerelateerd:  Compagnie du Bois Sauvage 393,000 0,00%

Gereglementeerde informatie       Compagnie du Bois Sauvage hield op 25 april 2018 haar Gewone Algemene Vergadering van aandeelhouders in haar hoofdzetel. De aandeelhouders keurden alle agendapunten goed. De details van de resoluties kunnen op de website geraadpleegd worden (in het Frans). 31 keer bekeken | 0 reacties

25 apr Boskalis laat Amsterdam groeien met uitbreiding IJburg

Gerelateerd:  Boskalis 24,240 +0,66%

Koninklijke Boskalis Westminster N.V. (Boskalis) is als beste inschrijver naar voren gekomen op de aanbesteding voor de aanleg van een kunstmatig eiland in het IJmeer, gelegen naast de bestaande IJburg-eilanden in Amsterdam. De gemeente Amsterdam heeft Boskalis hierover geïnformeerd. Op basis van de thans uitgewerkte plannen bedraagt de aanneemsom circa EUR 85 miljoen. 143 keer bekeken | 0 reacties

25 apr KBC Groep: Openbaarmaking van transparantiekennisgeving ontvangen door KBC Groep NV

Gerelateerd:  KBC Groep 72,940 -1,14%

(artikel 14, eerste lid van de wet van 2 mei 2007 op de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen)    60 keer bekeken | 0 reacties

25 apr Van Lanschot Kempen trading update: eerste kwartaal 2018

Gerelateerd:  Van Lanschot Kempen NV 26,200 +1,95%

Kwartaalresultaat in lijn met laatste twee kwartalen vorig jaar € 0,4 miljard netto-instroom bij Private Banking, Evi en Asset Management: klanten houden focus op de lange termijn ondanks volatiliteit op aandelenmarktenNegatieve koerseffecten hebben per saldo geleid tot een daling van de client assets naar € 82,7 miljardFully loaded Common Equity Tier I-ratio bedraagt 20,2% 89 keer bekeken | 0 reacties

24 apr Algemene vergadering BinckBank besluit conform agendering

Gerelateerd:  Binck 5,090 +0,20%

AMSTERDAM, 24 april 2018 - Tijdens de jaarlijkse algemene vergadering van BinckBank N.V. van 24 april 2018 heeft de algemene vergadering besloten conform agendering. Dit betekent dat onder meer de volgende besluiten zijn genomen: 123 keer bekeken | 0 reacties

24 apr Galapagos kondigt start aan van eerste patiëntenstudie in CF

Gerelateerd:  Galapagos 76,100 -1,55%

24 apr Van Lanschot Kempen: voortgang inkoopprogramma van eigen aandelen van 17 tot en met 23 april 2018

Gerelateerd:  Van Lanschot Kempen NV 26,200 +1,95%

In de periode van 17 april tot en met 23 april 2018 heeft Van Lanschot Kempen 17.747 eigen aandelen (certificaten van gewone aandelen A) ingekocht. De aandelen zijn ingekocht tegen een gemiddelde prijs van € 25,79 per aandeel voor een totaalbedrag van € 457.759. 147 keer bekeken | 0 reacties

24 apr AkzoNobel boekt vooruitgang in transformatie naar doelgerichte Paints en Coatings onderneming bij aa

"Met de overeenkomst om Specialty Chemicals aan de Carlyle Group en GIC te verkopen voor €10,1 miljard werd een belangrijke mijlpaal bereikt in het creëren van twee doelgerichte en goed presterende ondernemingen. 145 keer bekeken | 0 reacties

24 apr MDxHealth publiceert update over het eerste kwartaal van 2018

Gerelateerd:  MDxHealth 3,685 -1,86%

PERSBERICHT                                                                                         GEREGULEERDE INFORMATIE 171 keer bekeken | 0 reacties

23 apr Update met betrekking tot het inkoopprogramma eigen aandelen (23 april 2018)

Gerelateerd:  Kinepolis 55,300 +0,55%

Kinepolis Group NV meldt dat in het kader van het inkoopprogramma eigen aandelen zoals bekendgemaakt per 22 december 2017, voor een maximum van 360 000 aandelen, de volgende verrichtingen zijn uitgevoerd in de periode van 16 april 2018 tot en met 20 april 2018 op de gereglementeerde markt NYSE Euronext Brussel en dit in overeenstemming met het mandaat gegeven door de Buitengewone Algemene Vergadering van 11 mei 2016 : 106 keer bekeken | 0 reacties

23 apr Ageas rapporteert over de inkoop van eigen aandelen

Gerelateerd:  Ageas 44,030 -0,50%

Naar aanleiding van het aandelen-inkoopprogramma dat op 9 augustus 2017 aangekondigd werd, maakt Ageas bekend dat er 40.000 eigen aandelen ingekocht werden op Euronext Brussel tussen 16-04-2018 en 20-04-2018. 115 keer bekeken | 0 reacties

23 apr BinckBank N.V. start 2018 met sterk Q1 resultaat

Gerelateerd:  Binck 5,090 +0,20%

This announcement is distributed by Nasdaq Corporate Solutions on behalf of Nasdaq Corporate Solutions clients. 214 keer bekeken | 0 reacties