Persberichten van maandag 18 februari 2019 tot donderdag 21 februari 2019

20 feb Ageas rapporteert resultaten over 2018

Gerelateerd:  Ageas 43,000 +2,48%

Sterk operationeel resultaat Nettoresultaat beïnvloed door ontwikkelingen op de aandelenmarktenVoorgesteld brutocashdividend van EUR 2,202018            NettoresultaatNettoresultaat GroepEUR 809 miljoen tegenover EUR 623 miljoen. Brutocashdividend 5% 197 keer bekeken | 0 reacties

19 feb Van Lanschot Kempen verkoopt belang in Van Lanschot Chabot | Mandema & Partners

Gerelateerd:  Van Lanschot Kempen NV 20,750 -0,72%

Vandaag maakt Van Lanschot Kempen bekend dat overeenstemming is bereikt over de verkoop van haar 49%-belang in Van Lanschot Chabot | Mandema Partners (VLCMP) aan De Goudse Verzekeringen. Deze verkooptransactie is in lijn met Van Lanschot Kempens strategische focus op wealth management. De transactie zal naar verwachting in de eerste helft van 2019 worden afgerond en de verwachte boekwinst zal circa € 15 miljoen bedragen, met mogelijk een beperkte earn-out in de eerste helft van 2020. 215 keer bekeken | 0 reacties

18 feb Ageas rapporteert over de inkoop van eigen aandelen

Gerelateerd:  Ageas 43,000 +2,48%

Naar aanleiding van het aandelen-inkoopprogramma dat op 8 augustus 2018 aangekondigd werd, maakt Ageas bekend dat er 39.500 eigen aandelen ingekocht werden op Euronext Brussel tussen 11-02-2019 en 15-02-2019. 125 keer bekeken | 0 reacties

18 feb Marcel Zuidam CEO Nationale-Nederlanden Bank

Gerelateerd:  NN Group 37,980 -0,03%

NN Group heeft Marcel Zuidam (48) benoemd als CEO van Nationale-Nederlanden Bank (NN Bank). Hij is bij de bank op dit moment werkzaam als Chief Transition Officer. Zuidam volgt per 15 maart 2019 Erik Muetstege (58) op, die op dat moment start als directeur Customer Commerce Nationale-Nederlanden.Beiden maken deel uit van het managementteam van CEO Nationale-Nederlanden David Knibbe.  160 keer bekeken | 0 reacties