Persberichten van maandag 20 november 2017 tot vrijdag 24 november 2017

23 nov Galapagos verhoogt kapitaal door uitoefening van warrants

Gerelateerd:  Galapagos 77,530 -0,05%

Mechelen, België; 23 november 2017, 22.01 CET; gereglementeerde informatie - Galapagos NV (Euronext NASDAQ: GLPG) kondigt een kapitaalverhoging aan als gevolg van de uitoefening van warrants. 78 keer bekeken | 0 reacties

22 nov Ackermans & van Haaren: Trading update derde kwartaal 2017

Gerelateerd:  Ackermans & v.H 149,400 +0,67%

"Het derde kwartaal bevestigt de goede vooruitzichten voor het groepsresultaat over het gehele jaar 2017. De verkoop van NMP illustreert onze strategische focus op een beperkter aantal deelnemingen en zal 21 miljoen euro meerwaarde opleveren." 148 keer bekeken | 0 reacties

21 nov AkzoNobel en Axalta beëindigen fusiegesprekken

Op 30 oktober 2017 heeft AkzoNobel als reactie op speculatie in de markt aangegeven dat het constructieve gesprekken voerde over een potentiële fusie van AkzoNobel Paints en Coatings met Axalta. 107 keer bekeken | 0 reacties

21 nov Galapagos start Fase 1 studie met nieuwe CF corrector GLPG3221

Gerelateerd:  Galapagos 77,530 -0,05%

Mijlpaalbetaling van $10 miljoen van AbbVieZesde klinisch kandidaatmedicijn in cystic fibrosis portfolioMechelen, België; 21 november 2017; 22.01 CET - Galapagos NV (Euronext NASDAQ: GLPG) kondigt de start aan van een Fase 1 studie met haar nieuwe C2 corrector GLPG3221 voor cystic fibrosis (CF). Galapagos ontvangt hiervoor een betaling van $10 miljoen van haar samenwerkingspartner AbbVie. 224 keer bekeken | 0 reacties

20 nov Ageas rapporteert over de inkoop van eigen aandelen

Gerelateerd:  Ageas 40,470 +0,16%

Naar aanleiding van het aandelen-inkoopprogramma dat op 9 augustus 2017 aangekondigd werd, maakt Ageas bekend dat er 84.000 eigen aandelen ingekocht werden op Euronext Brussel tussen 13-11-2017 en 17-11-2017. 165 keer bekeken | 0 reacties

20 nov Presentatie van TiGenix van week 52 fase III Cx601 gegevens op de wetenschappelijke EHA-SWEG-bijeenk

Gerelateerd:  Tigenix 0,952 +0,74%

Presentatie van TiGenix van week 52 fase III Cx601 gegevens op de wetenschappelijke EHA-SWEG-bijeenkomst 494 keer bekeken | 0 reacties

20 nov Dexia: Oproeping tot een buitengewone algemene vergadering van Dexia NV

Gerelateerd:  Dexia 10,355 -0,91%

Op de eerste zitting op 17 november kon de buitengewone algemene vergadering niet geldig beraadslagen bij gebrek aan een quorum dat tenminste de helft van het kapitaal vertegenwoordigde van elke categorie van aandelen. Een nieuwe buitengewone algemene vergadering van Dexia NV, met dezelfde dagorde, zal dus worden bijeengeroepen om zich uit te spreken over een voorstel tot omzetting van zijn preferente aandelen, waarop de Belgische en Franse Staat in 2012 hebben ingetekend[1]. Deze vergadering zal geldig kunnen delibereren en besluiten, ongeacht het vertegenwoordigde aandeel van het kapitaal. 88 keer bekeken | 0 reacties

20 nov ForFarmers N.V.: Voortgang inkoopprogramma eigen aandelen ForFarmers

Gerelateerd:  ForFarmers 9,935 +0,56%

ForFarmers N.V. (hierna "ForFarmers") heeft in de periode van 13 november 2017 tot en met 17 november 2017 117.804 aandelen ingekocht. 142 keer bekeken | 0 reacties

20 nov MDxHealth stelt farmaceut Ferrer aan als distributeur in Spanje van prostaatkankertest SelectMDx

Gerelateerd:  MDxHealth 3,911 +0,05%

19 nov ALBATROSS met GLPG2222 laat positieve klinische resultaten zien bij CF-patiënten

Gerelateerd:  Galapagos 77,530 -0,05%

Evaluatie van C1 corrector GLPG2222 als toevoeging op ivafactor (Kalydeco®[1]) in heterozygote Klasse III/F508del CFTR patiëntenPatiëntenstudie binnen vijf maanden gerekruteerd in Europa en AustraliëGLPG2222 werd goed verdragen bij dagelijkse doseringen gedurende 28 dagenDoseringsgerelateerde stijging in FEV1Statistisch significante daling waargenomen van chlorideconcentratie in zweetKlinische validatie van in vitro voorspellend platformMechelen, België; 19 november 2017, 22.01 CET - Galapagos NV (Euronext NASDAQ: GLPG) rapporteert positieve resultaten uit de ALBATROSS Fase 2 studie in patiënten met cystic fibrosis (CF) met C1 corrector GLPG2222. 222 keer bekeken | 0 reacties