Persberichten van maandag 20 februari 2017 tot vrijdag 24 februari 2017

19:00 Update Aandeleninkoopprogramma 2017

Gerelateerd:  Telenet Group 52,760 -0,85%

De bijgevoegde informatie betreft gereglementeerde informatie zoals gedefinieerd in het Koninklijk Besluit van 14 november 2007 betreffende de verplichtingen van emittenten van financiële instrumenten die zijn toegelaten tot de verhandeling op een gereglementeerde markt. Brussel, 24 februari 2017 - Telenet Group Holding NV ("Telenet" of "de Vennootschap") (Euronext Brussel: TNET) maakt hierbij bepaalde informatie bekend in verband met haar inkoop van eigen aandelen, zoals voorgeschreven door artikel 207 van het Koninklijk Besluit van 30 januari 2001 tot uitvoering van het Wetboek van vennootschappen. In het kader van het Aandeleninkoopprogramma 2017, zoals bekendgemaakt op 16 februari 2017, bericht de Vennootschap vandaag dat tijdens de periode van 16 februari tot en met 24 februari 2017 volgende verrichtingen werden uitgevoerd via het centrale orderboek van de gereglementeerde markt van Euronext Brussel: Persbericht 8 keer bekeken | 0 reacties

18:00 Solvac NV: Nettoresultaat stijgt met 27 % tegenover 2015

Gerelateerd:  Solvac 118,000 -2,88%

Het statutaire nettoresultaat van Solvac nv is voor 2016 met 27% gestegen tegenover voor 2015 (zie punt 3 pagina 2). De kasopbrengsten [1] , gevoed door de dividenden uit de participatie in Solvay, bedragen 107,3 miljoen EUR tegenover 87,0 miljoen EUR in 2015. Dit vertegenwoordigt een stijging van 23,3%, voornamelijk door de toename van de participatie in Solvay zoals opgenomen in de volgende tabel: 3 keer bekeken | 0 reacties

17:02 CAMPINE NV: Jaarresultaten 2016

Gerelateerd:  Campine 11,700 +4,00%

This announcement is distributed by Nasdaq Corporate Solutions on behalf of Nasdaq Corporate Solutions clients. 3 keer bekeken | 0 reacties

08:01 Texaf :JAARLIJKSE RESULTATEN

Gerelateerd:  Texaf 33,550 -0,30%

07:16 Heijmans publiceert jaarverslag 2016

Gerelateerd:  Heijmans 6,900 -2,54%

Heijmans N.V. maakt bekend dat het integrale jaarverslag inclusief jaarrekening vandaag, 24 februari 2017, wordt gepubliceerd op de Heijmans website: www.heijmans.nl. 110 keer bekeken | 0 reacties

07:01 VGP NV :Jaarresultaten 2016

Gerelateerd:  VGP 82,640 +1,19%

·           Nettowinst van het boekjaar van € 91,3 miljoen (+ € 4,7 miljoen in vergelijking met 2015). 13 keer bekeken | 0 reacties

07:01 Solvay Groep Financieel Verslag - Vierde Kwartaal & Jaar 2016 - Hoogtepunten

Gerelateerd:  Solvay 111,950 -2,40%

recordmarge van 21% en vrije kasstroom van € 876 miljoenDividend(1) voor het jaar verhoogd met 4,5% tot € 3,45 bruto per aandeel               19 keer bekeken | 0 reacties

23 feb Galapagos rapporteert sterke jaarcijfers en een veelbelovende pijplijn

Gerelateerd:  Galapagos 64,860 -1,28%

Live audio webcast presentatie morgen 24 februari 2017 om 14.00 CET/8 AM ET, +32 2 400 6926, www.glpg.com 237 keer bekeken | 0 reacties

23 feb Galapagos doseert eerste gezonde vrijwilligers met cystic fibrosis combinatie medicijnen GLPG2222 en

Gerelateerd:  Galapagos 64,860 -1,28%

Mechelen, België; 23 februari 2017 - Galapagos NV (Euronext NASDAQ: GLPG) kondigt de eerste dosering aan van een combinatie van de nieuwe corrector GLPG2222 en nieuwe potentiator GLPG2451 voor cystic fibrosis (CF) in een Fase 1 studie. 147 keer bekeken | 0 reacties

23 feb Ascencio CVA : Tussentijdse verklaring van de Statutaire Zaakvoerder - Eerste kwartaal van het boekj

Gerelateerd:  Ascencio SCA 59,200 +0,02%

Gelieve hierna ons persbericht te vinden met betrekking tot de tussentijdse verklaring van de Statutaire Zaakvoerder voor het eerste kwartaal van het boekjaar 2016/2017. 11 keer bekeken | 0 reacties

23 feb Solvay introduceert met "Solvay Cares" een minimumstandaard voor sociale voorzieningen voor al zijn

Gerelateerd:  Solvay 111,950 -2,40%

Brussel, 23 februari 2017 --- Solvay heeft een overeenkomst ondertekend met zijn werknemersvertegenwoordigers om voor de hele groep wereldwijd een minimumstandaard van sociale voorzieningen door te voeren. 31 keer bekeken | 0 reacties

23 feb Bekaert: Oproeping tot de Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders

Gerelateerd:  Bekaert 41,800 +1,54%

De aandeelhouders, de houders van warrants, de houders van obligaties en de houders van converteerbare obligaties worden verzocht de Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders bij te wonen die gehouden wordt op woensdag 29 maart 2017 om 11.30 uur in de kantoren van de vennootschap, Otegemstraat 83, 8550 Zwevegem. 23 keer bekeken | 0 reacties

23 feb Dexia : Geconsolideerde resultaten 2016 van de groep Dexia

This announcement is distributed by Nasdaq Corporate Solutions on behalf of Nasdaq Corporate Solutions clients. 29 keer bekeken | 0 reacties

23 feb Heijmans; jaarresultaat 2016, aanpassing strategie en nieuwe afspraken financiering

Gerelateerd:  Heijmans 6,900 -2,54%

"Met een verlies van € 110 miljoen rapporteren we een dramatisch resultaat over 2016. Settlements die we hebben getroffen en voorzieningen die we hebben genomen op een aantal probleemprojecten, zijn daar met name debet aan. Tegelijkertijd betekenen de afspraken die we met de betrokken opdrachtgevers over deze projecten hebben gemaakt ook dat het risicoprofiel van de onderneming duidelijk is verbeterd. Daarnaast hebben we afspraken kunnen maken met onze bankengroep over een verlenging van de financieringsafspraken tot 1 juli 2019. Daarmee is de financiering zeker gesteld en is de continuïteit van de onderneming gewaarborgd. Ook hebben we onze strategie aangepast, waardoor we ons nu volledig richten op de Nederlandse markt met een verscherpte focus op onze kerncompetenties in de segmenten Wonen, Werken en Verbinden. De desinvestering van onze buitenlandse activiteiten sluit aan bij deze strategie en draagt in belangrijke mate bij aan het terugbrengen van onze schuld. We zullen ons de komende jaren richten op herstel van winstgevendheid, schuldreductie en structurele verbetering van onze vermogensverhoudingen, met een commerciële focus op marktsegmenten waarin we sterk zijn en gezonde marges kunnen realiseren. Daarbij kunnen we bouwen op een solide positie in de Nederlandse woningmarkt met enorme groeikansen en een goed gevulde orderportefeuille die aansluit bij onze strategie. Op deze manier werken we aan een duurzaam herstel van onze onderneming." 170 keer bekeken | 0 reacties

23 feb Biocartis Group NV: Biocartis kondigt 2016 financiële resultaten aan via webcast op 2 maart 2017

Gerelateerd:  Biocartis 10,680 +0,61%

Mechelen, België, 23 februari 2017 - Biocartis Group NV (de 'Vennootschap' of 'Biocartis'), een innovatief bedrijf in de moleculaire diagnostiek, kondigt vandaag aan dat het een live webcastconferentie zal opzetten op donderdag 2 maart 2017 om 14:00 CET / 13:00 BST (VK) / 08:00 EDT (VS) om zijn 2016 resultaten en 2017 vooruitzichten aan te kondigen. 41 keer bekeken | 0 reacties

23 feb Solvay rondt de verkoop af van zijn aandeel in Vinythai aan AGC Asahi Glass

Gerelateerd:  Solvay 111,950 -2,40%

Brussel, 23 februari 2017 --- Solvay heeft de verkoop van zijn 58,77 procent aandeel in zijn Thaise dochteronderneming Vinythai PCL aan het Japanse bedrijf AGC Asahi Glass afgerond. De transactie was gebaseerd op een totale ondernemingswaarde van 16,5 miljard Thaise Bath (€ 435 miljoen). 17 keer bekeken | 0 reacties

22 feb Nyrstar: Jaarresultaten 2016

Gerelateerd:  Nyrstar 5,851 +1,76%

"De activiteiten hebben in de loop van 2016 aanzienlijke vooruitgang gemaakt met de duidelijke strategische prioriteiten die werden aangekondigd in november 2015. 315 keer bekeken | 0 reacties

21 feb Kinepolis Group: Openbaarmaking van een transparantiekennisgeving

Gerelateerd:  Kinepolis 49,285 +1,83%

(artikel 14, eerste lid, van de wet van 2 mei 2007 op de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen) 38 keer bekeken | 0 reacties

21 feb Kinepolis Group: Openbaarmaking van een transparantiekennisgeving

Gerelateerd:  Kinepolis 49,285 +1,83%

(artikel 14, eerste lid, van de wet van 2 mei 2007 op de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen) 31 keer bekeken | 0 reacties

21 feb Ascencio CVA : Openbaarmaking over een transparantiekennisgeving

Gerelateerd:  Ascencio SCA 59,200 +0,02%

Gelieve hierna ons persbericht te vinden met betrekking tot de openbaarmaking over de transparantiekennisgeving ontvangen van Capfi Delen Asset Management NV. 30 keer bekeken | 0 reacties

21 feb Aedifica NV: Halfjaarlijks persbericht - Halfjaarlijkse resultaten 2016/2017

Gerelateerd:  Aedifica 71,700 +0,62%

Gelieve hieronder een persbericht van de openbare gereglementeerde vastgoedvennootschap naar Belgisch recht Aedifica te vinden, die op Euronext Brussels genoteerd is, met betrekking tot de halfjaarlijkse resultaten 2016/2017. De hoofdpunten zijn de volgende: 41 keer bekeken | 0 reacties

20 feb Agfa-Gevaert : Openbaarmaking over een transparantie-kennisgeving Norges Bank - Gereglementeerde inf

Gerelateerd:  Agfa-Gevaert 3,791 -1,74%

Overeenkomstig Agfa-Gevaert NV's statuten werd de drempel, vanaf dewelke een deelneming moet worden bekendgemaakt, vastgesteld op 3%, 5% en elk veelvoud van 5%. 70 keer bekeken | 0 reacties

20 feb Gereglementeerde informatie - Ageas rapporteert over de inkoop van eigen aandelen

Gerelateerd:  Ageas 36,300 -1,33%

Naar aanleiding van het aandelen-inkoopprogramma dat op 10 augustus 2016 aangekondigd werd, maakt Ageas bekend dat er 214.775 eigen aandelen ingekocht werden op Euronext Brussel tussen 13-02-2017 en 17-02-2017. 153 keer bekeken | 0 reacties

Meer »

Vergunningverlener

Vergunningverlener bij DCMR Milieudienst Rijnmond 14:04 - DCMR Milieudienst Rijnmond

14:04 Officier ICT (HBO/WO)
14:04 Ervaren Projectmanager Kwaliteit (HBO/WO)
11:05 Opleider/Kwaliteitsmanager Levensmiddelen (H...