Persberichten van maandag 18 januari 2021 tot woensdag 20 januari 2021

19 jan Umicore - Vervreemding van eigen aandelen

Artikel 8:6 van het Koninklijk Besluit van 29 april 2019 tot uitvoering van het nieuwe Wetboek van vennootschappen en verenigingen, bepaalt dat elke vervreemding van eigen aandelen publiek gemaakt dient te worden sinds 01/01/2020. 103 keer bekeken | 0 reacties

19 jan Participatiemelding van Blackrock Inc.

Gerelateerd:  Solvay 100,000 +0,91%

Brussel, 19 januari 2021, 8u30 CET - In overeenstemming met de Belgische wetgeving op de openbaring van belangrijke deelnemingen (wet van 2 mei 2007), heeft BlackRock Inc. (55 East 52nd Street, New York, NY, 10055, U.S.A.) een transparantiemelding naar Solvay gestuurd om aan te geven dat de drempel van 3% is overschreden. Hier is een samenvatting van de beweging: 240 keer bekeken | 0 reacties

18 jan Umicore - Transparantieverklaringen van BlackRock, Inc.

In overeenstemming met artikel 14, § 1 van de wet van 2 mei 2007 op de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen, heeft BlackRock, Inc. onlangs Umicore te kennen gegeven dat zij de statutaire drempel van 5% heeft onderschreden voor het totaal (directe stemrechten + gelijkgestelde financiële instrumenten). 107 keer bekeken | 0 reacties

18 jan Befimmo NV: Update met betrekking tot het liquiditeitscontract

Gerelateerd:  Befimmo 35,600 -0,56%

In het kader van haar liquiditeitsprogramma maakt Befimmo bekend hoeveel aandelen ingekocht en verkocht werden op Euronext Brussels tijdens de periode van 11 januari 2021 tot 15 januari 2021. 96 keer bekeken | 0 reacties