Persberichten van maandag 15 oktober 2018 tot woensdag 17 oktober 2018

16 okt Nyrstar kondigt de datum aan van de bekendmaking van de tweede tussentijdse managementverslag 2018 e

Gerelateerd:  Nyrstar 2,208 +2,41%

Nyrstar zal op dinsdag 30 oktober 2018 om 7u de tweede tussentijdse managementverslag 2018  bekendmaken. 32 keer bekeken | 0 reacties

15 okt Ageas rapporteert over de inkoop van eigen aandelen

Gerelateerd:  Ageas 44,270 +1,93%

Naar aanleiding van het aandelen-inkoopprogramma dat op 8 augustus 2018 aangekondigd werd, maakt Ageas bekend dat er 135.000 eigen aandelen ingekocht werden op Euronext Brussel tussen 08-10-2018 en 12-10-2018. 78 keer bekeken | 0 reacties

15 okt Nyrstar: Buitengewone Algemene Aandeelhoudersvergadering van Nyrstar NV te houden op 16 november 201

Gerelateerd:  Nyrstar 2,208 +2,41%

Nyrstar nodigde vandaag de houders van effecten uitgegeven door Nyrstar NV uit om op 16 november 2018 een buitengewone algemene aandeelhoudersvergadering bij te wonen. De buitengewone algemene aandeelhoudersvergadering zal starten om 10u30, te Brussel. 151 keer bekeken | 0 reacties

15 okt Bekaert herschikt en herfinanciert schuld Bridon-Bekaert Ropes Group

Gerelateerd:  Bekaert 19,760 +1,39%

Bekaert heeft de herfinanciering van de uitstaande schuld van Bridon-Bekaert Ropes Group (BBRG) afgerond. Deze behelst:(1) De tijdelijke herfinanciering via een brugfinanciering - vrij van financiële convenanten - met een groep van banken voor een maximale looptijd van twee jaar, voorafgaand aan een definitieve beslissing over de lange-termijn financiering; (2) De terugbetaling van € 294 miljoen aan het BBRG bankensyndicaat;(3) De opheffing van alle daarbij horende garanties;(4) De opheffing van de afgeschermde (ring-fenced) schuldstructuur; en(5) Aanzienlijk lagere intrestlasten op de geherfinancierde BBRG schuld. 68 keer bekeken | 0 reacties