Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Topman KLM verdedigt band met Air France
Door
op zondag 13 mei 2018
Views: 2.796
Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate
Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!
KLM air France is een Europees bedrijf .Als de vluchten vermindert word met 200000 per jaar en er 50000 passagiers in Nederland een doel hebben komen ze met ander vervoer als de auto meer uitstoot , langere files ,en over volle steden , een nieuw vliegveld of spreiden binnen Europa. Belasting op kerosine kan niet vliegtuigen tanken in de belasting vrije zone .
Hard ingrijpen, laat maar zien!
Sps uslugi schreef op 13 mei 2018 13:36 :
KLM air France is een Europees bedrijf .Als de vluchten vermindert word met 200000 per jaar en er 50000 passagiers in Nederland een doel hebben komen ze met ander vervoer als de auto meer uitstoot , langere files ,en over volle steden , een nieuw vliegveld of spreiden binnen Europa. Belasting op kerosine kan niet vliegtuigen tanken in de belasting vrije zone .
Snap je zelf wel wat je zegt ?
Sjonnie2: ik in ieder geval niet .....
Ik vertaal het zo: KLM -Air France is een Europees bedrijf. Als het aantal vluchten wordt verminderd waardoor er 200.000 minder passagiers worden vervoerd, van wie er 50.000 Nederland als bestemming hebben, dan komen deze 50.000 met ander vervoer, zoals de auto, met als gevolg meer uitstoot, langere files en overvolle steden, een nieiw vliegveld of spreiding van passagiers binnen Europa. Belasting op kerosine kan niet, want dan gaan vliegtuigen tanken in een belastingvrije zone. Zo te lezen, heeft de schrijver het over de mogelijke gevolgen van het verminderen van het aantal passagiers op de 'hub' Schiphol (zoiets als een overslaghaven voor mensen).
josti5 schreef op 14 mei 2018 09:49 :
Ik vertaal het zo: KLM -Air France is een Europees bedrijf. Als het aantal vluchten wordt verminderd waardoor er 200.000 minder passagiers worden vervoerd, van wie er 50.000 Nederland als bestemming hebben, dan komen deze 50.000 met ander vervoer, zoals de auto, met als gevolg meer uitstoot, langere files en overvolle steden, een nieiw vliegveld of spreiding van passagiers binnen Europa. Belasting op kerosine kan niet, want dan gaan vliegtuigen tanken in een belastingvrije zone.
Zo te lezen, heeft de schrijver het over de mogelijke gevolgen van het verminderen van het aantal passagiers op de 'hub' Schiphol (zoiets als een overslaghaven voor mensen).
Goede vertaling beter dan Google !!!
Een kleine correctie: vliegtuigen tanken ook op Schiphol nu al in de belastingvrije zone. Als dat zou veranderen dan kan dat bijvoorbeeld ook de status van de belastingvrije alcohol op Schiphol veranderen.
Aantal posts per pagina:
20
50
100