Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Topman KLM verdedigt band met Air France

Lees over dit aandeel ook

  1. 05 jun AEX krabbelt op, rumoer op AvA Air France-KLM en wat brengt banencijfer VS? 1
  2. 08 mei Air France-KLM heeft een serieus kostenprobleem, en dat is niet voor het eerst

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

7 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 13 mei 2018 13:36
    KLM air France is een Europees bedrijf .Als de vluchten vermindert word met 200000 per jaar en er 50000 passagiers in Nederland een doel hebben komen ze met ander vervoer als de auto meer uitstoot , langere files ,en over volle steden , een nieuw vliegveld of spreiden binnen Europa. Belasting op kerosine kan niet vliegtuigen tanken in de belasting vrije zone .
  2. Sjonnie2 13 mei 2018 20:01
    quote:

    Sps uslugi schreef op 13 mei 2018 13:36:

    KLM air France is een Europees bedrijf .Als de vluchten vermindert word met 200000 per jaar en er 50000 passagiers in Nederland een doel hebben komen ze met ander vervoer als de auto meer uitstoot , langere files ,en over volle steden , een nieuw vliegveld of spreiden binnen Europa. Belasting op kerosine kan niet vliegtuigen tanken in de belasting vrije zone .
    Snap je zelf wel wat je zegt ?
  3. forum rang 9 josti5 14 mei 2018 09:49
    Ik vertaal het zo: KLM -Air France is een Europees bedrijf. Als het aantal vluchten wordt verminderd waardoor er 200.000 minder passagiers worden vervoerd, van wie er 50.000 Nederland als bestemming hebben, dan komen deze 50.000 met ander vervoer, zoals de auto, met als gevolg meer uitstoot, langere files en overvolle steden, een nieiw vliegveld of spreiding van passagiers binnen Europa. Belasting op kerosine kan niet, want dan gaan vliegtuigen tanken in een belastingvrije zone.

    Zo te lezen, heeft de schrijver het over de mogelijke gevolgen van het verminderen van het aantal passagiers op de 'hub' Schiphol (zoiets als een overslaghaven voor mensen).
  4. [verwijderd] 15 mei 2018 04:16
    quote:

    josti5 schreef op 14 mei 2018 09:49:

    Ik vertaal het zo: KLM -Air France is een Europees bedrijf. Als het aantal vluchten wordt verminderd waardoor er 200.000 minder passagiers worden vervoerd, van wie er 50.000 Nederland als bestemming hebben, dan komen deze 50.000 met ander vervoer, zoals de auto, met als gevolg meer uitstoot, langere files en overvolle steden, een nieiw vliegveld of spreiding van passagiers binnen Europa. Belasting op kerosine kan niet, want dan gaan vliegtuigen tanken in een belastingvrije zone.

    Zo te lezen, heeft de schrijver het over de mogelijke gevolgen van het verminderen van het aantal passagiers op de 'hub' Schiphol (zoiets als een overslaghaven voor mensen).
    Goede vertaling beter dan Google !!!
7 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Air France-KLM

9,692 14 jun
-0,343 -3,42%
Premium

Air France-KLM heeft een serieus kostenprobleem, en dat is niet voor het eerst

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links