Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

En nu iedereen terug in z'n hok

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 
Arend Jan Kamp

Auteur:

Arend Jan Kamp is 24/7 van de vroege uurtjes voorbeurs tot de late uurtjes after hours uw gastheer op IEX, als hij in geheel eigen stijl (bondig, maar toch uitbundig) de beursdag met u doorneemt. Van aandelen en indices, via commodities, langs de rentemarkten, naar haute finance tot politiek en centrale banken. Arend Jan is ...

Reacties

5 Posts
| Omlaag ↓
  1. MarkRRR 10 april 2014 15:46
    De rotatie van advertentie-inkomsten van print naar digitaal is al een kleine tien jaar aan de gang en heeft met de definitieve doorbraak van mobiel en "social" een versnelling meegemaakt. Uitgevers zonder forse digitale tak (en de bijbehorende advertentie-inkomsten) hebben al lang het loodje gelegd...
  2. forum rang 5 theo1 10 april 2014 16:00
    Ooit paste de Intermediair (bestaat die nog?) amper door de brievenbus. Het waren 2 dikke kranten omdat hij anders te dik was om te nieten. Toen ik hem voor het laatst kreeg, was hij flinterdun. Toch zijn er nog steeds banen.

    Het is een verschuiving van de advertentiemarkt. Bedenk eens hoeveel bedrijfstakken puur of hoofdzakelijk op advertenties drijven. Voetbal, TV, radio, kranten, tijdschriften, internet. Er wordt zat geadverteerd, het is alleen anders verdeeld.
5 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.