Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

VS schrappen groot deel bestelling beademingsapparaten Philips

Reacties

30 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Huppeldepepup 31 augustus 2020 11:10
    quote:

    Arie40 schreef op 31 augustus 2020 09:34:


    Wie zegt dat die apparaten nog nodig zijn? Daar gaan jullie klakkeloos vanuit omdat het Coronavirus nog flink tekeergaat.

    Echter, als je de cytokinen storm van Covid-19 tegen weet te gaan heb je amper nog beademingsapparatuur nodig in een land.

    En die medicijnen zijn er. Relief therapeutics heeft de beste resultaten( Avaptadil heet het, en die stof bestaat al tientallen jaren. Geen noemenswaardige bijwerkingen!). Geen reproductie van het virus meer en geen cytokinen storm van Covid-19 en nog enkele voordelen.

    Daar gaat het toch niet om. Je kunt niet zomaar bestellingen annuleren. Tenzij je marktmacht hebt natuurlijk. Dan lukt het je wel. Is niet minder onfris natuurlijk. En maakt dat je nog onbetrouwbaarder wordt dan je al was. Net een nieuwe Ford besteld. Denk dat ik hem volgende week maar weer eens annuleer.
  2. bdj 31 augustus 2020 11:31
    quote:

    D_invest schreef op 31 augustus 2020 08:20:


    Gewoon omdat het geen Amerikaanse bedrijf is. Corona heerst nog steeds, maar ach die paar levens van ouderen is niet belangrijk.

    Waarschijnlijk gaat Kodak nu maken. Of een ander dood rot bedrijf van VS, zoals Lehmann medical brothers ofzo.


    Typisch de standaard angst reactie die je ook in reacties bij de andere media leest.
    Corona heerst; klopt. Opnames minimaal, doden ook.
    Allemaal dezelfde trent.

  3. D_invest 31 augustus 2020 12:08
    quote:

    bdj schreef op 31 augustus 2020 11:31:


    [...]

    Typisch de standaard angst reactie die je ook in reacties bij de andere media leest.
    Corona heerst; klopt. Opnames minimaal, doden ook.
    Allemaal dezelfde trent.




    Waar is the ANGST? Het is sarcasme...

    Ook dit:

    Nou met een kans van 5% volgens de CDC cijfers van Amerika kan je als belegger de berekeningen zelf maken toch?


    Meer hoeft ik niet te vertellen.
  4. forum rang 4 Mr sponge 31 augustus 2020 12:42
    quote:

    Arie40 schreef op 31 augustus 2020 09:34:


    Wie zegt dat die apparaten nog nodig zijn? Daar gaan jullie klakkeloos vanuit omdat het Coronavirus nog flink tekeergaat.

    Echter, als je de cytokinen storm van Covid-19 tegen weet te gaan heb je amper nog beademingsapparatuur nodig in een land.

    En die medicijnen zijn er. Relief therapeutics heeft de beste resultaten( Avaptadil heet het, en die stof bestaat al tientallen jaren. Geen noemenswaardige bijwerkingen!). Geen reproductie van het virus meer en geen cytokinen storm van Covid-19 en nog enkele voordelen.


    Laten wij het hopen. Die apparaten heb je liever niet nodig.
    Maar ook dit medicijn is nog maar heel beperkt getest. Om op basis van zo'n beperkte test al orders te cancelen?
    Pharming hoopt/denkt ook een vergelijkbaar medicijn te hebben.

    Maar feit blijft dat Trump heeft geëist dat bedrijven alles zouden doen om de productie op te schroeven. Vervolgens hebben ze enorme hoeveelheden besteld. En nu domweg cancelen? Daar zal toch een flinke vergoeding voor Philips aanvast zitten denk ik zo.... Dat mogen ze niet melden, maar dat zal ongetwijfeld gecompenseerd gaan worden.
  5. Joenie 31 augustus 2020 15:14
    De VS schaar ik onder dezelfde noemer als een China of Rusland; het zijn allemaal boeven. Beter is om met de EU dit soort dingen en ook mondkapjes zelf te produceren. Wij hebben in de EU zoveel technologie, dan heb je VS en consorten niet nodig. De VS gewoon net zo onbetrouwbaar als Rusland.
  6. forum rang 4 Arie40 3 september 2020 16:37
    quote:

    Mr sponge schreef op 31 augustus 2020 12:42:


    [...]

    Laten wij het hopen. Die apparaten heb je liever niet nodig.
    Maar ook dit medicijn is nog maar heel beperkt getest. Om op basis van zo'n beperkte test al orders te cancelen?
    Pharming hoopt/denkt ook een vergelijkbaar medicijn te hebben.

    Maar feit blijft dat Trump heeft geëist dat bedrijven alles zouden doen om de productie op te schroeven. Vervolgens hebben ze enorme hoeveelheden besteld. En nu domweg cancelen? Daar zal toch een flinke vergoeding voor Philips aanvast zitten denk ik zo.... Dat mogen ze niet melden, maar dat zal ongetwijfeld gecompenseerd gaan worden.


    Niet fris van de USA maar waarschijnlijk ook niet fris van Philips. Ze vroegen veel meer geld dan de marktwaarde terwijl kwantumkorting eerder voor de hand lag. Philips had goede sier kunnen maken bij de Amerikanen. Maar ze gooiden weer eens hun eigen glazen in. Veel egotrippers werkzaam in de top?

    Avaptadil bestaat al sinds 1970. De resultaten tegen Covid-19 zijn reeds bekend. Ze zijn veel verder dan Pharming. Daarbij is de Ruconest productie bij Pharming een probleem om veel mensen te helpen tegen Covid-19. Ze hebben slechts 2 konijnen farms voor productie. Jammergenoeg zijn ze laat begonnen met het herinvoeren van het koeien-Ruconest- traject.
30 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?