Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Slotcall: Rode beurs en cijfers ASMI!

Auteur: Coen Grutters

Coen Grutters is redacteur van IEX.

Meer over Coen Grutters

Recente artikelen van Coen Grutters

  1. 22 jun Slotcall: GrandVision grootste verliezer van het Damrak 3
  2. 17 jun Slotcall: AEX weet nog net in het groen te klimmen 2
  3. 15 jun Slotcall: Just Eat Takeaway en Shell tillen de AEX nipt over de streep 3

Reacties

14 Posts
| Omlaag ↓
  1. LLinssen 20 april 2021 19:13
    URW is niet alleen een mall uitbater maar ook een ontwikkelaar. Daarnaast mogen distribueert distributie centra en postorder bedrijven wel op deze lucratieve plaatsen gaan bouwen.

    Daarnaast, wat gebeurt er met de huidige centra? Vergunningen aanvragen, verdeling herzien? Minder winkels meer lifestyle? We hebben gezien wat dat idee met de koers van Werreldhave deed.
  2. pulp fiction 20 april 2021 19:58
    quote:

    SirStrandman schreef op 20 april 2021 19:37:


    Hoi Coen Grutters,
    Dank voor de individuele aandelen analyse, maar duiding over de markt als totaal ontbreekt. Waarom gaan we vandaag omlaag? Echt een gemis in dit artikel, jammer.
    Gr.


    Wat een onzin. Coen kan ook alleen maar speculeren waarom we vandaag omlaag gaan. Verkopers hoeven geen motivatiebriefje in te vullen als ze op SELL klikken.
  3. JoeSixpack 20 april 2021 19:59
    "Dat het een dag is om snel te vergeten, geldt overigens niet alleen voor Nederland. Vrijwel alle Europese indices sloten diep in het rood."
    Jouw aanname , beste Coen , is dus dat elke belegger long (in aandelen) zit.
    Er zijn ook beleggers die short zitten en , na een hele lange tijd, een fijne dag hebben.
    Beetje neutraler mag wel, leermoment?
  4. pulp fiction 20 april 2021 20:16
    quote:

    JoeSixpack schreef op 20 april 2021 20:04:


    IEX was en blijft een soort Prive voor kleine beleggers; weinig diepgang , tenzij je betaald, maar ook dan is het niveau niet echt goed.
    Geldt , voor alle duidelijkheid ,ook voor De Aandeelhouder. Weinig zinvolle info, papegaaien werk.


    Tenzij je betaalD, over niveau gesproken
  5. Jons 21 april 2021 06:22
    quote:

    Erny schreef op 20 april 2021 20:30:


    Maandag is het sentiment gekeerd en koerst de AEX weer naar waarden diep onder de 700. Ik lees dat grote institutionele beleggers aan het voorsorteren zijn op een daling van de koersen en massaal in obligaties stappen. Waarom lees ik hierover niets op IEX ?


    Dat is onzin. Ik heb een rekening bij Robeco en die draaien nu juist terug naar aandelen.
14 Posts
|Omhoog ↑