Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
7 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
ischav2
0
Dit lijkt mij een betere verklaring voor de daling.

China betwijfelt of alomvattende handelsovereenkomst met Trump mogelijk is

Chinese functionarissen twijfelen aan het bereiken van een alomvattende handelsovereenkomst op lange termijn met de VS, zelfs als beide partijen dicht bij het ondertekenen van een deelovereenkomst komen, meldde Bloomberg News.

Chinese functionarissen hebben gewaarschuwd dat China niet wil inbinden op lastigste kwesties, volgens mensen die dicht bij de onderhandelingen zitten. Ze blijven bezorgd over het impulsieve karakter van president Donald Trump en het risico dat hij zich terugtrekt uit de deelovereenkomst.

"Als deze geruchten kloppen, dan kan de dollar zijn rol als veilige haven weer gaan opeisen.", aldus Joost Derks van de Nederlandsche Betaal & Wisselmaatschappij.
Snugger
0
Kortstondig omhoog slechts, ASMI.., en er valt neerwaarts te verwachten dat ook nog. Niet het meest ideale instapmoment inderdaad...
De grote recessie komt eraan
0
Het gaat heel hard omlaag bij ASMI van plus 10% naar plus 1%. Komt er binnenkort een verkoopadvies?

ASMI het kan niet op, vandaar de forse daling vanaf de top?
LLinssen
0
Lockheed Martin, een mooi aandeel om in te beleggen als je naar alles behalve het duurzame model kijkt, toch jammer dat de overheid naar hartelust mag kopen en wij niet eens een aandeeltje aan mogen schaffen.
7 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Column door: Arend Jan Kamp

Arend Jan Kamp is 24/7 van de vroege uurtjes voorbeurs tot de late uurtjes After Hours uw gastheer op IEX, als hij in geheel eigen stijl (bondig, maar toch uitbundig) de beursdag met u doorneemt. V...

Meer over Arend Jan Kamp

Recente columns van Arend Jan Kamp

  1. 15:30 Vooruitblik: Nu wordt het echt s...
  2. 24 jan Liveblog: Coronavirus dus 10
  3. 24 jan Slot: Wat. Een. Jaar. 8

Gerelateerde instrumenten

  1. Alfen N.V. 26,400 +5,18%
  2. Altria Group 50,250 -0,61%
  3. ASM International 123,950 +1,97%
  4. ForFarmers 5,960 -0,17%
    Ga naar: Hefboomproducten
  5. ING Groep 10,220 -0,33%
  6. ING Groep NV 10,192 -0,53%
  7. Peugeot 19,270 +0,78%
  8. Royal Dutch Shell A 25,910 +0,41%

Gesponsorde links