Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
12 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
tradersonly
0
Bouwproductie groeide in het kw2 2019 met 5,1% j-o-j, kw1 was de groei nog 9,7% j-o-j. Na harde groei in april en mei betekent dit een krimp van de bouwproductie in juni. Waarschijnlijk rond de -4,5% j-o-j.

twitter.com/MadelineBuijs/status/1161...

betreft dus slechts een maand op maand effect.
Erny
0
Het grote nieuws is toch de omgekeerde rentecurve op de obligatiemarkt, volgens ingewijden het definitief bewijs voor een recessie dan wel beurscrash in wording ? Black Wednesday dus.
Snugger
0
Die zakt ja… Mijn afscheidstournee had niet toepasselijker kunnen lopen, of verlopen!
Snugger
0
En da's anders dan beleggers aandelen kopen zeker…In een opgaande markt kun je maar beter niets aanraken, gaat een keer neerwaarts, zoals nu.. Zij worden ook de klos, obligaties lopen een zelfde pad.
wiegveld
0
Enige tip is ga in dollars en treasury’s.
Euro en aandelen worden de komende maanden gecruncht.
Weert=No.1
0
Gloeiende genade. Met gespecuteer vandaag heb ik hele 535,64 Euro verdiend, maar ben wel toe aan valium of zo.Wie gaat er mee naar "t Swaentje morgenavond. Linda, waar ben je ??
Bonost
0
In de nabeurs gewoon weer 3 tiende van een procent erbij. Vanavond de Yanks gewoon naar groen.
wiegveld
0
Dow 800 punten in de min. Is het een spel van banken om de Trump FED twist in leven te houden?
Erny
0
Dus morgen nog eens doodleuk 2.1 % eraf, gezien de AEX future? Straks lachen we er om.
12 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Column door: Arend Jan Kamp

Arend Jan Kamp is 24/7 van de vroege uurtjes voorbeurs tot de late uurtjes After Hours uw gastheer op IEX, als hij in geheel eigen stijl (bondig, maar toch uitbundig) de beursdag met u doorneemt. V...

Meer over Arend Jan Kamp

Recente columns van Arend Jan Kamp

  1. 22 sep Vooruitblik: Reversed Seventies 1
  2. 20 sep Slot: Fijne indices, nare aandelen 1
  3. 20 sep Liveblog: KPN, Altice, Unibail e... 13

Gesponsorde links