Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Hoe zal de AEX vandaag sluiten ten opzichte van het vorige slot (542,14)?

Stemmen is niet meer mogelijk, de resultaten zijn:

Hoger 39,27%
Lager 60,73%

Liveblog: Wat. Een. Draai!

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
16 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Longshortercc
0
Even ter informatie; de grafiek van ABN is stiekem de grafiek van ING. De grafiek van ING staat er dus twee keer in.
JJMM
0
De koers van ING is werkelijk belachelijk! Top bank, internationaal en super modern en goed verdien model! Echt oprapen bij deze koers
Red_
0
quote:

JJMM schreef op 13 aug 2019 om 09:55:


De koers van ING is werkelijk belachelijk! Top bank, internationaal en super modern en goed verdien model! Echt oprapen bij deze koers


Ach, dat werd ook geroepen bij een koers van 11, en toen bij 10, en toen bij 9... de economie is al lang over zijn piek heen en Italiaanse banken en Duitse banken gaan het simpelweg niet redden.
Tja dat heeft nu eenmaal invloed op de ING's van deze wereld
tmaster
0
Volgens mij is dat dus minder concurrentie en dus goed voor ING. Of concureren banken niet met elkaar?
Snugger
0
Je ziet het of ziet het niet, in/aan de grafiek, dat ING nog maar aan het begin staat van haar bearmarkt.

Zou niet echt handig zijn om dit aandeel aan te kopen, een short met stoploss rond huidig niveau is een beter idee! Maar dan moet de belegger wel even uit z'n stramien, of comfort zone, die raakt nooit éen short aan terwijl de richting er wel naar vraagt...
FairValue
0
Niet echt snugger op deze niveaus.

Als je dan wilt shorten, doe het dan op aandelen die nog een lange weg naar beneden hebben en niet op ING die al veel kwijt is.
Hard leer S
0
Het gaat lekker met alle banken. Drie in China zijn net een soort van omgevallen.
En dan de val niet van je stoel challenge: google "chase austalian debt" en kijk of het je lukt om te blijven zitten.
Snugger
0
quote:

FairValue schreef op 13 aug 2019 om 12:19:


Niet echt snugger op deze niveaus.

Als je dan wilt shorten, doe het dan op aandelen die nog een lange weg naar beneden hebben en niet op ING die al veel kwijt is.
Hangt net van de stoploss en aantal af…Grootverbruik bij een juiste stoploss, zal jij eens zien wat er opgestreken wordt!
theo1
0
En dan die dotcoms nog. Die hebben we hier niet. Punt. Geldt voor heel Europa. Da's een puntje, EU.

Wij hebben Tie en we hadden Baan.
I need a dollar
0
Whoha, op het moment dat je dit schrijft spuit 30 min later de koers 2% omhoog.

Matig advies ben benieuwd of je daar zelf wel bent ingetuind. Stoploss is alweer uitgestopt?
efreddy
0
€/Y maakt vandaag ook heel wat beweging voorlopig vandaag 119,275 als hoogste en 117,685 als laagste koers.
Gisteren nog yen verkocht aan €/Y 118,01.
Knight V
0

Nou AFM... wat vinden wij van dit soort berichtgeving...

1 tweet, 1 telefoon door China.

Valt dit onder gevoelige informatie ?
En wanneer was dit bekend...
En bij welke groep eerder bekend...

Muisstil bij AFM.
theo1
0
Wat verwacht je? Dat de AFM Xi Jinping en Donald Trump een standje geeft omdat ze hun telefoontje niet onverwijld bekend hebben gemaakt?
ischav2
0
Zo te zien zaten veel partijen short.... shortcovering stuwt de koersen fors omhoog. Resultaten van bedrijven hollen achteruit en dat zonder die extra heffingen...
horscamp
0
We worden met ons allen lekker belazerd door die dikke kl@$$zak uit de VS eerst de boel laten zakken en dik verdienen en nu stijgen en weer bingo ik zeg markt manipuleren.
Snugger
0
Wederom zijn er een aantal verrast door een Fib. ratio, 1,618 in dit geval. Maar dat moet je toch niet willen?…
16 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Column door: Arend Jan Kamp

Arend Jan Kamp is 24/7 van de vroege uurtjes voorbeurs tot de late uurtjes After Hours uw gastheer op IEX, als hij in geheel eigen stijl (bondig, maar toch uitbundig) de beursdag met u doorneemt. V...

Meer over Arend Jan Kamp

Recente columns van Arend Jan Kamp

  1. 15:00 Vooruitblik: Reversed Seventies
  2. 20 sep Slot: Fijne indices, nare aandelen 1
  3. 20 sep Liveblog: KPN, Altice, Unibail e... 13

Gerelateerde instrumenten

  1. ABN AMRO BANK N.V. 18,685 +1,03%
  2. AEX 577,44 -0,28%
  3. Aflac Incorporated 25,230 -0,04%
  4. Alphabet 1.229,840 -0,72%
  5. Amazon.com 1.794,160 -1,50%
    Ga naar: Hefboomproducten
  6. AMX 837,44 -0,36%
    Ga naar: Hefboomproducten
  7. Berkshire Hathaway 208,120 -0,53%
  8. CIGNA Corp 161,380 -2,02%
  9. Facebook 189,930 -0,11%
    Ga naar: Hefboomproducten
  10. Fagron 16,260 -0,73%
  11. ING Groep 9,730 +1,06%
  12. JPMorgan Chase & Co 118,900 -0,40%
  13. Kendrion 18,800 -1,47%
  14. McKesson Corp 146,820 +0,77%
  15. Microsoft Corp 139,440 -1,16%
    Ga naar: Hefboomproducten
  16. Netflix 270,750 -5,53%
    Ga naar: Hefboomproducten
  17. PayPal Holdings 104,640 -1,39%
    Ga naar: Hefboomproducten
  18. VISA 174,060 -1,08%
  19. VolkerWessels 15,920 +1,14%
  20. Walmart 116,980 -0,11%
    Ga naar: Hefboomproducten

Gesponsorde links