Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Wat is de echte inflatie?

165 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 9 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 9 objectief 20 september 2017 11:42
    Ja, de groep gepensioneerden hebben het grootste vermogen..is ook logisch dat je elk levensjaar wat geld bij elkaar harkt.
    en politiek niet zo belangrijk..ze hebben minder toekomst.
    Enkele politici gisteren:
    Segers van CU: we moeten wat doen aan de middengroepen.
    Buma van CDA: we gaan van alles veranderen..dat belooft weinig goeds.
  2. down 20 september 2017 11:50
    quote:

    fred12345 schreef op 20 september 2017 11:09:

    [...]

    Voor enkel euro's ga ik niet naar een andere winkel..laat staan naar Duitsland.
    Je zult nog 4 jaar in de wacht moeten voor een ander beleid (weinig kans) maar geduld is een goede zaak.
    Ja jij misschien niet maar honderduizenden anderen wel.Als je naar duitsland gaat dan ben je niet alleen goedkoper met je inkoop van veel artikelen maar ook de benzine is een stuk goedkoper dus dat alleen maakt een uitstapje richting Duitsland eens per maand al de moeite waard Tenzij je natuurlijk flink boven Jan modaal zit!? ja dan hoef je om een paar euo's hier en daar niet te kijken.....
    Ik heb dan ook het vermoeden dat deze regering haar beleid afstemd op de rijkere nederlanders en niet omkijkt naar de meeste Jan modaal inwoners..... En waarom 4 jaar wachten op een ander beleid als ze nu al geen meerderheid kunnen vormen,,,, zij het dan dat de tegenstrevers van Rutte die de meerderheid moeten gaan vormen plotseling toch meegaan in zijn partij beleid,maar dat is dan weer verkiezing volksverlakkerij me dunkt Dus ook deze meelopers moeten ook op een onbewoond eiland gedeporteerd worden om nooit meer de kans te krijgen om met hun huichel praatjes aan de macht te komen!
  3. forum rang 10 rationeel 20 september 2017 12:03
    Iedereen is de klos. Door het ingrijpen van hogerhand is nu de vermogende de klos, maar ook de zgn zielige hand ophouders komen aan de beurt. Op een gegeven moment houdt de bedeling op. Dan gaat er een andere wind waaien, en blijven zij berooid en zonder weerstand achter.
  4. forum rang 9 objectief 20 september 2017 12:12
    quote:

    kid carson schreef op 20 september 2017 11:50:

    [...] Ja jij misschien niet maar honderduizenden anderen wel.Als je naar duitsland gaat dan ben je niet alleen goedkoper met je inkoop van veel artikelen maar ook de benzine is een stuk goedkoper dus dat alleen maakt een uitstapje richting Duitsland eens per maand al de moeite waard Tenzij je natuurlijk flink boven Jan modaal zit!? ja dan hoef je om een paar euo's hier en daar niet te kijken.....
    Ja, Jan Modaal op een beleggerssite dat verwacht je niet meteen.
  5. forum rang 4 ONN 20 september 2017 13:47
    quote:

    josti5 schreef op 20 september 2017 13:45:

    Haha Onno: jij en wedden...
    Daar weet Peter alles van!
    Mij niet gezien.
    En nee: gezien de rode draad van jouw forumgedrag geloof ik niets van jouw forumpraatjes, en is mijn inschatting die van 13.36.
    Dat was natuurlijk met een vette knipoog. Maar...Leiden ligt niet zo ver weg van Hoofddorp.

    Hier heb je vast een klein bewijs:
  6. [verwijderd] 20 september 2017 14:59
    quote:

    fred12345 schreef op 20 september 2017 07:56:

    [...]

    Nou..nou.nou..is dit niet spijkers op laag water zoeken....wat is jouw jaarlijkse uitgave aan insectenspray of tandpasta. Het gaat om niks en de btw is dan ook helemaal niks. Heb je niets anders te melden.
    Uit alles blijkt dat het leven in de afgelopen jaren een stuk duurder is geworden en veel duurder dan de opgegeven infaltie. De gemiddelde salarissen zijn niet met de reële inflatie meegestegen dus theoretisch gezien zijn we er allemaal op achteruitgegaan.

165 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 9 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 881,05 -0,14%
EUR/USD 1,0727 +0,05%
FTSE 100 8.179,35 +0,40%
Germany40^ 18.048,80 -0,38%
Gold spot 2.317,23 -0,80%
NY-Nasdaq Composite 15.983,08 +0,35%

Stijgers

Corbion
+2,90%
SIGNIF...
+1,49%
Accsys
+1,09%
OCI
+0,88%
Ahold ...
+0,85%

Dalers

VIVORY...
-16,33%
Arcadis
-4,13%
ACOMO
-3,49%
Air Fr...
-3,34%
BAM
-2,65%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links