Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Esperite 2017

4.302 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 216 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 aextracker 3 januari 2017 10:26
    Ik voorspel de komende dagen een hoop middeleeuwse zwartgallige negativiteit op dit forum.
    Altijd lastig verwerken als je een trein mist en te paard verder moet.

    Blijkbaar willen enkele investeerders een plekje aan tafel bij Amar\Esperite en moet men zich inkopen i.p.v. dat "de poort voor vrienden wagenwijd wordt open gezet".

    Om de stemming er in te houden een "gouden ouwe".

    www.google.nl/url?sa=t&rct=j&...

    Esperite en 10 cc doen een shuffle.
    Wanneer deze shuffle uit een schoongemaakt rietje komt en niet zoals in UMC Utrecht verwisseld wordt met "oud spamra", gaat het de goede kant uit met het versterken van de vermogensstructuur.

    Wellicht heeft Amar zich verder gecommit \ uitgerekt qua persoonlijke bijdrage en hiermee enkele investeerders bver de streep getrokken.

    Een ondernemend typje die Frederic Amar, maar dat wisten we al.

    Nog een "wollige wetmatigheid" ; IJzer en azijn geeft roest , dat is al eeuwen bekend.
    Rust roest ook.
    Frederic Amar rust niet en weet goed waarheen hij Esperite wil leiden.

    We'll see !

    Tracker
  2. machmit 3 januari 2017 11:23
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 3 januari 2017 10:37:

    Altijd weer een grappig verschijnsel: als de koers van een aandeel geheel zonder reden gaat stijgen, dan wordt plotseling iedereen weer positief over dat bedrijf ook als er nog helemaal niks veranderd is.
    Ik weet het, ons vertrouwen in Esperite wakkert bij jou het vuur van bestrijding aan. Een ijver die m.i. zelotische of hyperreligiotisch trekken heeft.
  3. forum rang 10 DeZwarteRidder 3 januari 2017 11:24
    quote:

    lloret de amar schreef op 3 januari 2017 11:05:

    THIS TRAIN HAS NO BRAKES ! ! ! ! !
    Een trein zonder remmen heeft geen happy end.....

    De slimste aandeelhouders van ESP krijgen totaal onverwacht een unieke kans om zonder verlies of met een kleine winst uit te stappen, maar ik vermoed dat dat er maar heel weinig zijn.
  4. forum rang 8 aextracker 3 januari 2017 11:51
    ....of je als ridder op een versteend paard (Kardan) vastgeroest zit ....
    danwel je geen rijke jonge freule hebt weten te veroveren.. die je af en toe wat liefs influisterdom verzuring tegen te gaan...

    Jouw valse shuffle zet Esperite inmiddels op euro 1.60.
    Het is een drama \ slagveld vandaag.

    Tracker
  5. machmit 3 januari 2017 12:29
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 3 januari 2017 10:37:

    Altijd weer een grappig verschijnsel: als de koers van een aandeel geheel zonder reden gaat stijgen, dan wordt plotseling iedereen weer positief over dat bedrijf ook als er nog helemaal niks veranderd is.
    Blij dat jij geen onderzoeker bij Esperite bent. Hier is een aantal mensen op dit forum die zich altijd positief heeft getoond m.b.t. de toekomst van Esperite. Ik noem maar Nel, Fleurie, Sportfanaat, Tracker, Machmit.Vanwaar dan plotseling? En iedereen? En waarom grappig? En geheel zonder reden? Weet je meer dan ik? En nog niks veranderd is? Heb je voorkennis? Met zulke pseudo-wetenschappers zou het zeker niet goed gaan met het bedrijf. Wat ik wel weet is dat door een dergelijke posting het vuur bij jou nog meer wordt opgestookt.
  6. forum rang 10 DeZwarteRidder 3 januari 2017 12:30
    Effe serieus: als er sprake is van voorkennis, dan is hier sprake van criminele activiteiten en kunnen deze figuren de bak in gaan.

    Als Amar de koers omhoog manipuleert, dan maakt hij zich schuldig aan verboden koersmanipulatie.

    De 3e mogelijkheid is een shuffle al dan niet uit Frankrijk.
    En iedereen weet dat shuffles geen happy end hebben.

    In ieder geval zullen alleen de slimmerikken van deze shuffle profiteren.
  7. machmit 3 januari 2017 12:33
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 3 januari 2017 12:30:

    Effe serieus: als er sprake is van voorkennis, dan is hier sprake van criminele activiteiten en kunnen deze figuren de bak in gaan.

    Als Amar de koers omhoog manipuleert, dan maakt hij zich schuldig aan verboden koersmanipulatie.

    De 3e mogelijkheid is een shuffle al dan niet uit Frankrijk.
    En iedereen weet dat shuffles geen happy end hebben.

    Effe serieus: Heb je die Franse shuffle al niet eerder van stal gehaald? En wat schreef je daar toen bij?
  8. forum rang 10 DeZwarteRidder 3 januari 2017 12:36
    quote:

    machmit schreef op 3 januari 2017 12:33:

    [...]Effe serieus: Heb je die Franse shuffle al niet eerder van stal gehaald? En wat schreef je daar toen bij?
    Ik weet wat je bedoeld, maar ik vermoed nu dat die Franzozen denken dat ze die domme Hollanders nog best een keer een poot kunnen uitdraaien, de eerste keer was tenslotte een doorslaand succes en dat smaakt naar meer.
  9. forum rang 6 sportliefhebber 3 januari 2017 13:28
    quote:

    Vitavita schreef op 2 januari 2017 12:24:

    De beste wensen voor 2017!

    Ik heb in december een flink deel van mijn positie in Esperite afgebouwd. Dit op basis van een paar niet tevreden stellende berichten.

    Uiteraard biedt de door mij geroemde “exosomes”-behandeling nog steeds een uitstekend perspectief. Wanneer is deze exploitabel?

    Daarom heb ik Esperite tot nader berichtgeving van het management in de wacht gezet.

    Voor jou echt jammer, dat je te vroeg hebt afgebouwd.
    Altijd positief en dan net bij de turn-around...
    Hopenlijk nog voldoende in voorraad.
4.302 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 216 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 882,63 +1,42%
EUR/USD 1,0693 -0,34%
FTSE 100 8.139,83 +0,75%
Germany40^ 18.177,90 +1,45%
Gold spot 2.337,95 0,00%
NY-Nasdaq Composite 15.927,90 +2,03%

Stijgers

EBUSCO...
+9,33%
NX FIL...
+8,77%
ASMI
+7,26%
Alfen ...
+5,89%
PostNL
+3,82%

Dalers

SIGNIF...
-11,28%
Wereld...
-7,62%
AMG Cr...
-5,77%
IMCD
-4,90%
ABN AM...
-4,19%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links