Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Esperite 2017

4.302 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 ... 216 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. ch@rter 4 januari 2017 16:27
    quote:

    $euri schreef op 4 januari 2017 16:14:

    [...]

    Wordt hier ff van links naar rechts geschud, aan de ene kant lijkt het een pharming, aan de andere kant lijkt het weer beter dan pharming :(
    Alles is beter dan ppppffffarming, zelfs oud cryo ,) .. maar er kan altijd weer 3 duppies van af (bij pharming niet)

    Wacht nu maar gewoon op de emissiekoers van 1.10 max voor een nwe sjuffle $euri.
  2. forum rang 6 sportliefhebber 4 januari 2017 18:53
    quote:

    ch@rter schreef op 4 januari 2017 18:27:

    klopt.
    U2 sportyspice
    klopt...ik heb alleen geen streefbedrag genoemd.
    Jouw streefbedrag lijkt mij alleen mogelijk bij 'n verwatering van 100%
    Heb die natuurlijk wel.
    Mooie recame, trouwens op NPO1 over ontwikkeling beste medicijn voor elke patiënt via stamceltherapie.
  3. forum rang 10 DeZwarteRidder 4 januari 2017 19:21
    Bedrijfsresultaat Esperite blijft negatief
    Dinsdag 8 november 2016 | Bron: AFN | Reageer als eerste

    ZUTPHEN (AFN) - Stamcelbank Esperite heeft in het derde kwartaal zijn geconsolideerde operationele winst (ebitda) met 20 procent zien verbeteren, maar het resultaat bleef wel negatief. Dat maakte de onderneming dinsdag bekend in een tussentijds handelsbericht, zonder concrete cijfers af te geven.

    Esperite als geheel zag de omzet met 2 procent aandikken, zo gaf het verder aan, terwijl de bruto marge met 1 procentpunt steeg naar 56 procent.

    Bij het onderdeel 'Stem Cell' daalden de opbrengsten met 12 procent ten opzichte van een jaar eerder. Door kostenbesparingen kwam de ebitda bij de divisie op break-evenniveau uit, tegen een ,,aanzienlijk negatief bedrag'' een jaar geleden.

    Bij dochter 'Genoma' zag Esperite de opbrengsten meer dan verdubbelen ten opzichte van een jaar geleden. Ook hier was de ebitda negatief. Maar Esperite benadrukt over de eerste negen maanden van het jaar een relatief stabiel ebitda-resultaat waar te nemen.

    Esperite ging ook kort in op de patentaanklacht van het biotechbedrijf Illumina. Die claimt dat Genoma inbreuk maakt op een patent op technologie over het testen van ongeboren foetussen op afwijkingen zoals downsyndroom. Volgens Esperite is dat niet waar, maar is er nog geen datum voor een zaak vastgesteld.
  4. forum rang 8 aextracker 4 januari 2017 19:39
    quote:

    aextracker schreef op 2 januari 2017 22:10:

    [...]

    Eind H-1 zat er een klein miljoen aan cash in de kas. Een jaar terug in de tijd ruim 2 miljoen.
    Esperite heeft euro 2,7 miljoen aan kostenoptimalisaties gedefinieerd startend H-2 2016. Stond netjes in de persberichten.
    Daarnaast genereert Esperite een groeiende omzet vs. vorig jaar waar ook een stroom cash-in mee binnen komt.

    Het is te vroeg voor paniek en Amar is te laat met het binnenhalen van extra middelen.
    Komt goed uit wanneer de komende weken de koers rustigjes oploopt.

    Met 60.690 aandelen verhandeld en een plus van 3.5% einde dag op euro 1.385 (ntraday high euro 1.14) is er opnieuw een interessante Esperite handelsdag afgerond.

    Tracker

    Just try to look from the bright side of life DZR , or look somewhere else :) !

    www.google.nl/url?sa=t&rct=j&...

    Wat doet de sjekel vs. de Yuan\Renminbi vandaag DZ?
    Bepaald dat of je aktief post op Kardan ?

    1 Chinese yuan = 0.143916 U.S. dollars.

    www.google.nl/url?sa=t&rct=j&...

    Looking for some distraction ?

    Tracker
  5. forum rang 10 DeZwarteRidder 4 januari 2017 20:14
    quote:

    aextracker schreef op 4 januari 2017 19:39:

    [...]Just try to look from the bright side of life DZR , or look somewhere else :) !
    Wat doet de sjekel vs. de Yuan\Renminbi vandaag DZ?
    Bepaald dat of je aktief post op Kardan ?

    1 Chinese yuan = 0.143916 U.S. dollars.
    Looking for some distraction ?Tracker
  6. ch@rter 4 januari 2017 20:35
    quote:

    sportfanaat schreef op 4 januari 2017 18:53:

    [...]
    klopt...ik heb alleen geen streefbedrag genoemd.
    Jouw streefbedrag lijkt mij alleen mogelijk bij 'n verwatering van 100%
    Heb die natuurlijk wel.
    Mooie recame, trouwens op NPO1 over ontwikkeling beste medicijn voor elke patiënt via stamceltherapie.
    Haha
    Ik had het over blijven hopen.
    (Ik heb jou weleens 2€ zien roepen)

    Any way
    Bij een verwatering van 100% ga je naar de 2 heitjes, voor mij maakt dat geen moer uit. (Hoe kleiner de penny des te groter de marges)
    Bij de beloofde 20% verwatering van Fredje A, door aankomende emissie en benodigde korting zal je richting de 1.10 dwarrelen, zoniet lager.

    Tijd zal t leren.
  7. forum rang 8 aextracker 4 januari 2017 21:24
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 4 januari 2017 20:14:

    [...]

    Ik zie idd. de gelijkenis met je favo aandeel Kardan ;
    => Chinese luchtfietserij o.b.v. zakken vol vederlichte sjekels vastgeroest in veel te zwaar opgewaardeerde steentjes.
    Misschien een stamceltherapietje uitproberen ?

    Je weet inmiddels waar je preventieve voorspellende tests van een behoorlijke kwaliteit tegen een redelijke prijs kan kopen !

    Een vrijblijvend wollig advies.

    Tracker
  8. forum rang 6 sportliefhebber 4 januari 2017 21:28
    quote:

    ch@rter schreef op 4 januari 2017 20:35:

    [...]

    Haha
    Ik had het over blijven hopen.
    (Ik heb jou weleens 2€ zien roepen)

    Any way
    Bij een verwatering van 100% ga je naar de 2 heitjes, voor mij maakt dat geen moer uit. (Hoe kleiner de penny des te groter de marges)
    Bij de beloofde 20% verwatering van Fredje A, door aankomende emissie en benodigde korting zal je richting de 1.10 dwarrelen, zoniet lager.

    Tijd zal t leren.
    goh....heb ik mijn streefbedrag ooit genoemd?
    ik word oud. hoewel....als jij het over heitjes hebt.
    en nogmaals....die 20% verwatering betekent nog altijd maar 2kk aandelen erbij.
    Die gaan echt niet voor die 1,10...zijn allang ingecalculeerd.
  9. ch@rter 4 januari 2017 21:45
    Stel er is een bodempje (van nat karton) gelegd rond de 1.28 en je zou deze in verhoudig verdelen in 10 mio en 12 mio aandeeltjes.

    komt mijn streefbedrag aardig in de buurt, en hoeveel korting willen de tot nu toe onbekende investeerders (als deze uberhaupt al bestaan) volgens mij dienen deze zich pas aan als ik echt niet meer zonder mijn leesbril kan.

    We gaan het vanzelf meemaken ..

    Laat Fredje eerst maar eens met de aanbieding van de maand komen en dan zien wij wel wie er op het beste spoor zit.
4.302 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 ... 216 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 882,63 +1,42%
EUR/USD 1,0693 -0,34%
FTSE 100 8.139,83 +0,75%
Germany40^ 18.177,90 +1,45%
Gold spot 2.337,95 0,00%
NY-Nasdaq Composite 15.927,90 +2,03%

Stijgers

EBUSCO...
+9,33%
NX FIL...
+8,77%
ASMI
+7,26%
Alfen ...
+5,89%
PostNL
+3,82%

Dalers

SIGNIF...
-11,28%
Wereld...
-7,62%
AMG Cr...
-5,77%
IMCD
-4,90%
ABN AM...
-4,19%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links