Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

NEWS : Esperite upgrade Tranquility

257 Posts
Pagina: «« 1 ... 8 9 10 11 12 13 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 10 juni 2015 22:46
    quote:

    flosz schreef op 10 juni 2015 22:10:

    [...]
    Mandarijnennetje-markering.... 10 pijnpunten
    www.radartv.nl/uitzending/artikelen/d...

    Leesvoer:
    When your genome costs less than your iPhone: The beautiful, terrifying future of DNA sequencing
    www.techrepublic.com/article/when-you...

    Hallo

    mis ik hier iets deze hulpmiddelen om te testen zijn toch niet van esperite of zijn deze wel uitgebracht door esperite ?
  2. Vitavita 10 juni 2015 23:22
    quote:

    flosz schreef op 10 juni 2015 22:10:

    [...]
    Mandarijnennetje-markering.... 10 pijnpunten
    www.radartv.nl/uitzending/artikelen/d...

    Leesvoer:
    When your genome costs less than your iPhone: The beautiful, terrifying future of DNA sequencing
    www.techrepublic.com/article/when-you...

    ....kritisch zijn is goed, objectiviteit in brede zin hoort daarbij, zoals het noemen van concurrenten die gebruikmaken van dezelfde certificeringen, bijvoorbeeld het miljardenbedrijf Illumina, die het op z'n eigen site beschrijft:

    "The company also provided an update on its regulatory plan, including a change in focus from a submission of the HiSeq 2500 and an existing NIPT assay to the U.S. Food and Drug Administration (FDA). Instead, it will continue with CE-IVD marking of NIPT software in Europe in early 2015, as well as with CE-IVD marking of the new VeriSeq NIPT assay and associated software in 1H’15. In the U.S., Illumina is working with the FDA to determine the appropriate claims and required datasets for an NIPT assay for use in the high risk and average risk populations. Further announcements on timing of a submission will follow."

    Bron: investor.illumina.com/mobile.view?c=1...
  3. flosz 10 juni 2015 23:44
    quote:

    techforfun111 schreef op 10 juni 2015 22:46:

    [...]

    Hallo

    mis ik hier iets deze hulpmiddelen om te testen zijn toch niet van esperite of zijn deze wel uitgebracht door esperite ?
    Nee, het gaat mij om de zin en met name onzin van bepaalde certificeringen. Opgeklopt en inhoudsloos gedoe imho.
  4. forum rang 8 aextracker 13 juni 2015 09:51
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 9 juni 2015 23:32:

    [...]
    Nu blijkt ook nog dat je niet kunt rekenen....!!
    Ik zie het dus somber in voor jouw 'beleggingen'.

    DZR,

    Wat ik kan berekenen is dat ;

    1.) Kardan ATL op Euro 0.19\aandeel stond de laatste 12 maanden.
    2.) Kardan ATH op Euro 0.36\aandeel stond de laatste 12 maanden.
    3.) Dat "the Lucky bastards who jumped in exactly ATL & exactly ATH laatste 12 maanden maximaal euro 0.17\aandeel hebben kunnen verdienen.
    4.) Dit 89% procent rendement is.

    Hetzelfde bij Esperite levert qua berekening volgende reeks op ;
    1.) Euro 1.42\aandeel
    2.) Euro 3.63\aandeel
    3.) Delta Euro 2.21\aandeel
    4.) 156% rendement

    Uiteraard bestaan deze "Lucky jumpers" bij de gratie van geluk, meer dan inzicht. Het zal een enkeling betreffen die dit overkwam, maar waarschijnlijker geen 1 !

    Los daarvan betekent het, dat je 13.000 aandelen Kardan moest kopen om hetzelfde rendement < 12 maanden aan inbare winst te behalen vs. 1.000 aandelen Esperite.
    Bij enig andere langere termijn wordt de ratio rendement vs. investering t\m 3 jaar alleen maar beter voor Esperite\Cryo vs. Kardan.

    Kardan is een "quite or double " pennyfonds. Net als Pharming. Het waren in een voorgaand leven veelbelovende bedrijven , die het feitelijk niet gehaald hebben, en bestaan bij de gratie van "the greed of investors" die proberen iets goed te maken van hun investering , danwel zijn het aandelen voor de echte gokkers onder de beleggers.

    Ik maak mij geen zorgen over beleggingen. Ik ga niet voor de "laagst mogelijke waarde\aandeel voor inkoop", maar beleg in bedrijven met lange termijn bewezen waarde voor de aandeelhouder (high yielding), danwel een (in mijn ogen) gezond perspectief vanuit turnarounds.

    Soms is da succesvol. soms niet. Na 28 jaar beleggen ken ik geen zorgen, wel hoogte en dieptepunten. Er bestaat echter geen reden voor een ander over mij te somberen :).
    Ik hoop dat de gedachte je dag glans brengt in een zwartgekleed leven als ridder.

    Een groet zwaai ik je toe vanaf "het witte paard". dat dan wel met een roze bril op , het leven inkijkend,

    Tracker
  5. forum rang 10 DeZwarteRidder 13 juni 2015 10:34
    Een tijdrovend stukje hierboven, Tracker, daarom krijg je een punt van me..!

    Maar zoals gewoonlijk geven resultaten uit het verleden geen enkele indicatie voor de toekomst.

    De gehele stijging bij Esperite berust op een serie waardeloze persberichten en dus op lucht. Ik voorzie bij Esperite een toekomst a la Tie en Sopheon.

    Kardan daarentegen biedt ongekende kansen en staat dicht bij een historisch dieptepunt; kortom een ideale turaround-kandidaat.
  6. forum rang 8 aextracker 13 juni 2015 15:58
    DZR,

    Dank je , ik ben blij met het behaalde rendement op de hierboven gepleegde investering middels een opsomming van feiten.

    Door de feiten op een rij te zetten, komen je eerdere uitspraken en visie\kennis ineens in een ander perspectief te staan.

    dat was voor mij voor nu voldoende. Ik houd van, en zoek graag de nuancering bij onbezonnen discussies. Deze keer lijkt het te werken. Hiephoi.

    Helaas zie ik de "ongekende kansen en motivaties" niet om in Kardan te investeren i.p.v. Esperite.
    Daar het blijkbaar een turnaround behelst (wat mijn interesse heeft) toch een vraag aan je ;
    O.b.v. welke uitgangspunten en doelen, zie je potentie voor Kardan als bedrijf ?
    Welke aandelen koers voorzie je over 12 maanden bij Kardan ?
    Waar hangt dat mee samen qua prestaties van Kardan ?

    Inmiddels is de conclusie en begrijp je , dat je mijn redenatie in het heden o.b.v. inmiddels "gerealiseerd rendement in the pocket" op Esperite geen slechte keuze was.

    Overigens werd het mij duidelijk , dat je niet snapt wat Esperite doet. De persberichten lichten slechts een tip van de sluier op over nieuwe partnerships & netwerken en betreffen daarmee vnl. de nieuwe aktiviteiten van Esperite in "The cell factory"& "GENOMA". De cordblook opslag kent een hoge bruto marge door de relataief lage kosten. De stagnatie in opslag van stalen lijkt over het dipetepunt heen te zijn o.b.v. het laatste kwartaal bericht.

    Woensdag a.s. zullen de bezoekers aan de AvA kennisnmaken met Frederic Amar. Ik kijk uit naar hun waarnemeningen en de uitkomsten van gesprekken op de wandelgang van het Hilton conference centre op Schiphol.

    Tracker
  7. forum rang 10 DeZwarteRidder 13 juni 2015 19:41
    quote:

    aextracker schreef op 13 juni 2015 15:58:

    DZR,

    Dank je , ik ben blij met het behaalde rendement op de hierboven gepleegde investering middels een opsomming van feiten.

    Door de feiten op een rij te zetten, komen je eerdere uitspraken en visie\kennis ineens in een ander perspectief te staan.

    dat was voor mij voor nu voldoende. Ik houd van, en zoek graag de nuancering bij onbezonnen discussies. Deze keer lijkt het te werken. Hiephoi.

    Helaas zie ik de "ongekende kansen en motivaties" niet om in Kardan te investeren i.p.v. Esperite.
    Daar het blijkbaar een turnaround behelst (wat mijn interesse heeft) toch een vraag aan je ;
    O.b.v. welke uitgangspunten en doelen, zie je potentie voor Kardan als bedrijf ?
    Welke aandelen koers voorzie je over 12 maanden bij Kardan ?
    Waar hangt dat mee samen qua prestaties van Kardan ?

    Inmiddels is de conclusie en begrijp je , dat je mijn redenatie in het heden o.b.v. inmiddels "gerealiseerd rendement in the pocket" op Esperite geen slechte keuze was.

    Overigens werd het mij duidelijk , dat je niet snapt wat Esperite doet. De persberichten lichten slechts een tip van de sluier op over nieuwe partnerships & netwerken en betreffen daarmee vnl. de nieuwe aktiviteiten van Esperite in "The cell factory"& "GENOMA". De cordblook opslag kent een hoge bruto marge door de relataief lage kosten. De stagnatie in opslag van stalen lijkt over het dipetepunt heen te zijn o.b.v. het laatste kwartaal bericht.

    Woensdag a.s. zullen de bezoekers aan de AvA kennisnmaken met Frederic Amar. Ik kijk uit naar hun waarnemeningen en de uitkomsten van gesprekken op de wandelgang van het Hilton conference centre op Schiphol.
    Tracker
    Alle vragen en antwoorden over Kardan kun je vinden op het Kardanforum.

    En Amar is typisch zo'n figuur die allereerst z'n eigen zakken gaat vullen.
  8. forum rang 10 DeZwarteRidder 14 juni 2015 00:27
    Top Elite-gangster Frédéric Amar van Esperite in week €2,8 miljoen erbij, Houzee!

    ( van onze Internationale Elite-gangster redactie)

    AMSTERDAM-NOIR- De Vrije Marktwerking (VVD)- waanzin: Topman ‘Top-Gangster Frédéric Amar vanhongerende kinderen Esperite’ beleeft de week van zijn Graai-leven. In een week tijd is zijn belang in de stamcelbank liefst €2,8 miljoen meer waard geworden, terwijl er iedere seconde een kind van de honger sterft in de wereld. En ‘Jan met de Pet’ in de EU scheel bezuinigd (=berooft) wordt door o.a. de PvdA ‘Gluiperd Jeroen Dijsselbloem’.Amar houdt een belang van 30%, hoofdzakelijk via zijn investeringsmaatschappij miljoenen Witwas Salveo Holding. De duistere koersstijging van Esperite werd eerder deze maand al ingezet. Gisteren steeg de koers duister zelfs 47%, waarbij 2,15 miljoen stuks werden verhandeld. Gemiddeld gaan er per dag slechts enkele duizenden aandelen Esperite in handen over. Gisteren maakte het bedrijf wel bekend dat onderzoek wordt verricht naar een nieuwe behandeling van hersenverlamming. Goed nieuws, maar meer ook niet. Zelfs de Analisten en marktvolgers tasten in het duister over de koersstijging. Een oude beursrot meent dat particuliere beleggers elkaar gek maken op beleggingsfora (kuch). Ook toezichthouder de blinde AMF, die de koersontwikkeling nauwlettend volgt, constateert vooral vraag uit particuliere hoek en kijkt haastig weer de andere kant op.

    stevenbrownsblog.wordpress.com/2015/0...
  9. forum rang 10 DeZwarteRidder 14 juni 2015 00:31
    ma 23 feb 2015, 23:00
    Topman Esperite in week €2,8 miljoen erbij
    Johan Wiering

    Topman Frédéric Amar van Esperite beleeft de week van zijn leven. In een week tijd is zijn belang in de stamcelbank liefst €2,8 miljoen meer waard geworden.
    Naar Esperite detailpagina >

    Amar houdt een belang van 30%, hoofdzakelijk via zijn investeringsmaatschappij Salveo Holding.

    De koersstijging van Esperite werd eerder deze maand al ingezet. Gisteren steeg de koers zelfs 47%, waarbij 2,15 miljoen stuks werden verhandeld. Gemiddeld gaan er per dag slechts enkele duizenden aandelen Esperite in handen over.

    Gisteren maakte het bedrijf wel bekend dat onderzoek wordt verricht naar een nieuwe behandeling van hersenverlamming. Goed nieuws, maar meer ook niet.

    Analisten en marktvolgers tasten ook in het duister over de koersstijging, net als het bedrijf zelf. Een oude beursrot meent dat particuliere beleggers elkaar gek maken op beleggingsfora.

    Ook toezichthouder AFM, die de koersontwikkeling nauwlettend volgt, constateert vooral vraag uit particuliere hoek.
  10. forum rang 8 aextracker 14 juni 2015 10:26
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 13 juni 2015 19:41:

    [...]

    Alle vragen en antwoorden over Kardan kun je vinden op het Kardanforum.

    En Amar is typisch zo'n figuur die allereerst z'n eigen zakken gaat vullen.
    Waar is die conclusie dan op gebaseerd ? Ik zie een CEO , die een investering deed in enkele stappen in een "noodlijdend en naar de afgrond afglijdend bedrijf" (Cryo save), wiens businessmodel niet meer werkte.
    vervolgens z\ie ik op een AvA een transparant en SMART verhaal, wat < 12 maanden na dato voor > 80% is gerealiseerd (biedt vertrouwen). Daarbij deed hij investeringen in personeel en technologien en bouwde de portfolio voortvarend uit. Doet een uitspraak over omzetgroei en zal daar deze week inj de AvA op terug komen.

    Kortom; De verrassingen die de bloggers noteren zie ik ook, doch het is slechts 1 kant van het verhaal. Daar vind ik het mijn van en is voldoend op gezegd.

    De reactie van DZR op het Kardan forum ( en die van mij daarop), raad ik iedereen aan even te lezen.
    De DZR reactie bevat nl. een keiharde op de "Tracker persoon" gerichte aanval door DZR. Ik lees hieruit dat blijkbaar niemand anders dan DZR iets mag vinden van een ander aandeel.

    Jammer en helaas voor de kwaliteit op fora, maar het was te verwachten. Immers "c'ést l'histore qui ce repete" !
    Begon het niet met Don Quichotte ?

    Ik stel vast dat de IEX-forum Moderator ook reeds het zijne van dat gedrag vond.

    Tracker
  11. forum rang 8 aextracker 14 juni 2015 16:23
    DZR,

    Helaas voor jou ; Je zit er met dit vermoeden alweer naast.

    Vermoedens suggereren en als waarheid verkondigen, zonder de waarheid te kennen , sluit aan bij je beleggingsvisie en gedrag op fora ; Rijp voor regelmatige correcties door de IEX-Moderator.

    Dat zegt de lezers dezens meer dan genoeg.

    We wachten de halfjaarcijfers netjes af en spreken dan verder. Idem Kardan als de chiense real estate buble langzaam wordt afgekoeld door de chinese overheid. Daar kan de Tel Aviv lobby weinig tegen inbrengen vrees ik , dan hun water naar de zee dragen.

    Tracker
  12. forum rang 10 DeZwarteRidder 14 juni 2015 17:37
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 14 juni 2015 10:58:

    Tracker, jij bent ingestapt in Esperite tijdens de Franse bio-shuffle/hype en nu beweer je dat Esperite zo'n geweldig bedrijf is.
    In werkelijkheid maakt Esperite grote verliezen en dat zal blijken bij de halfjaarcijfers.
    Ik heb begrepen dat je al heel lang in CryoSave zit en dus ligt je kostprijs flink boven de huidige koers. Die mooie verhalen over een theoretische winst bij instappen op de laagste koers en uitstappen op de hoogste koers hebben dus geen betekenis.

    Je vertrouwen in Amar is volkomen misplaatst, want hij heeft alleen maar bewezen dat hij gek is op geld uitgeven.

    Heb je al gecheckt wat zijn salaris en emolumenten zijn....?? Ik vrees van niet.

    Ik voorzie een Pharming-Sopheon-Tie-scenario en een bijbehorende pennystockstatus.
  13. [verwijderd] 14 juni 2015 20:36
    Wat betreft de ZWR. Ik heb ook eens gereageerd op een van de fora van een van zijn veelbelovende aandelen en kreeg ook gelijk een persoonlijke aanval hierop terug. Ik zou een oud persoon zijn, die geen verstand/gevoel heb van nieuwe technologie etc. etc. Ik geloof gerust dat hij meent wat hij zegt, hij zit elke ddag op diverse fora en leest veel nieuwsstukken. Ik geloof er niet in dat hij echt belang heeft om diverde aandelen te bashen. Denk eerder aan een type veel inzet, weinig kunde. Hij is elke dag actief, heeft interesse in diverse aandelen en leest zich elke dag goed in. Als je ziet hoe hij artikels worden uitgelegd, dan gaat het volgens mij mis, Dat zie je hierboven ook. Als je dergelijke artikels serieus neemt, dan ben je niet in staat de serieuze artikels van de bull shit artikels te onderscheiden. Vermoedelijk heeft DZR wel serieuze interesse. Ik denk dat het echter geen zin heeft om steeds op hem te reageren. De laatste weken heeft het alleen geresulteerd in weinig interessante info op dit forum. Helaas.....
  14. forum rang 8 aextracker 14 juni 2015 22:26
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 14 juni 2015 17:37:

    [...]

    Ik heb begrepen dat je al heel lang in CryoSave zit en dus ligt je kostprijs flink boven de huidige koers. Die mooie verhalen over een theoretische winst bij instappen op de laagste koers en uitstappen op de hoogste koers hebben dus geen betekenis.

    Je vertrouwen in Amar is volkomen misplaatst, want hij heeft alleen maar bewezen dat hij gek is op geld uitgeven.

    Heb je al gecheckt wat zijn salaris en emolumenten zijn....?? Ik vrees van niet.

    Ik voorzie een Pharming-Sopheon-Tie-scenario en een bijbehorende pennystockstatus.
    DZR,

    Alweer een serie aannames op niet bestaande feiten , danwel niet op realiteit gestoeld.
    Je probeert mij gewoon "monddood te maken" op een misplaatste wijze en tegelijkertijd een CEO \ ondernemer te fileren om een aandeel te crushen.
    Het vergelijk wat ik maakte tussen Esperite & Cryo is juist bedoeld om "weerlegging te voorkomen" en een simpel objektief optimaal plaatje voor zowel Kardan alsmede Esperite te maken.

    Zou ik het vergelijk op een 5 jaarsbasis maken, dan is het evident welk aandeel de bagger vormt ; kardan.
    Kijk het zelf na op de "IEX Äll overzichts analayse grafiek".
    Het spreekt voor zichzelf en nog simpeler voor diegenen die van iets simpels een probleem willem maken om de aandacht af te leiden.
    Kardan kwam van Euo 14,- daalde in 2010 naar Euro 4,80 en staat weer 5 jaar later op Euro 0.2840. Een succes verhaal zonder grenzen. De trend doortrekkend staan ze over 5 jaar op Euro 0.0000000000000001\aandeel.
    Tegen die tijd waarschijnlijk bij een 4-voudig uitstaand aantal aandelen.
    Kardan komt op mij over als de een na grootste gok qua investering. het staatslot staat op Nr. 1.

    management fees van CEO''s kan je uit jaarverslagen afleiden. Kijk het even na en meld ons wat je vind in de jaarverslagen. Zoek het na en kom met de feiten.

    Ik voorzie dat Kardan meer tijd nodig heeft om "penny af"te raken ,d an Esperite "penny-in" wordt.

    Pick your choices & do not keep sitting on blisters.

    Tracker
  15. forum rang 8 aextracker 14 juni 2015 22:32
    quote:

    Foppie schreef op 14 juni 2015 20:36:

    Wat betreft de ZWR. Ik heb ook eens gereageerd op een van de fora van een van zijn veelbelovende aandelen en kreeg ook gelijk een persoonlijke aanval hierop terug. Ik zou een oud persoon zijn, die geen verstand/gevoel heb van nieuwe technologie etc. etc. Ik geloof gerust dat hij meent wat hij zegt, hij zit elke ddag op diverse fora en leest veel nieuwsstukken. Ik geloof er niet in dat hij echt belang heeft om diverde aandelen te bashen. Denk eerder aan een type veel inzet, weinig kunde. Hij is elke dag actief, heeft interesse in diverse aandelen en leest zich elke dag goed in. Als je ziet hoe hij artikels worden uitgelegd, dan gaat het volgens mij mis, Dat zie je hierboven ook. Als je dergelijke artikels serieus neemt, dan ben je niet in staat de serieuze artikels van de bull shit artikels te onderscheiden. Vermoedelijk heeft DZR wel serieuze interesse. Ik denk dat het echter geen zin heeft om steeds op hem te reageren. De laatste weken heeft het alleen geresulteerd in weinig interessante info op dit forum. Helaas.....
    Thx Foppie.
    Een wijs advies.
    Echter , wanneer we "altijd de andere kant uitkijken", wordt de wereld er niet beter van !
    Bovendien heb ik hier taltijke inhoudelijke posts geplaatst, zonder adviezen te gven.

    DZR voert daarentegen een hetze en misplaatste \ onjuist gefundeerde discussie op diverse fora.
    Speelt vervolgens op de persoon".
    Dat blijkt doorgaans een teken van beperkte kennis en diepe onvrede , danwel een karaktertrek van "niet tegengesproken willen worden".
    Maar tja , wat doe je dan op een forum. Een platform voor discussie toch ?
    De Moderator heeft hem diverse keren gecorrigeerd\ geblancheerd.

    Mijn belofte hierbij; Ik laat het er voorlopig bij.

    Tracker
  16. forum rang 10 DeZwarteRidder 14 juni 2015 23:02
    quote:

    aextracker schreef op 14 juni 2015 22:26:

    [...]DZR,

    Alweer een serie aannames op niet bestaande feiten , danwel niet op realiteit gestoeld.
    Je probeert mij gewoon "monddood te maken" op een misplaatste wijze en tegelijkertijd een CEO \ ondernemer te fileren om een aandeel te crushen.
    Het vergelijk wat ik maakte tussen Esperite & Cryo is juist bedoeld om "weerlegging te voorkomen" en een simpel objektief optimaal plaatje voor zowel Kardan alsmede Esperite te maken.
    Zou ik het vergelijk op een 5 jaarsbasis maken, dan is het evident welk aandeel de bagger vormt ; kardan.
    Kijk het zelf na op de "IEX Äll overzichts analayse grafiek".
    Het spreekt voor zichzelf en nog simpeler voor diegenen die van iets simpels een probleem willem maken om de aandacht af te leiden.
    Kardan kwam van Euo 14,- daalde in 2010 naar Euro 4,80 en staat weer 5 jaar later op Euro 0.2840. Een succes verhaal zonder grenzen. De trend doortrekkend staan ze over 5 jaar op Euro 0.0000000000000001\aandeel.
    Tegen die tijd waarschijnlijk bij een 4-voudig uitstaand aantal aandelen.
    Kardan komt op mij over als de een na grootste gok qua investering. het staatslot staat op Nr. 1.
    management fees van CEO''s kan je uit jaarverslagen afleiden. Kijk het even na en meld ons wat je vind in de jaarverslagen. Zoek het na en kom met de feiten.
    Ik voorzie dat Kardan meer tijd nodig heeft om "penny af"te raken ,d an Esperite "penny-in" wordt.
    Pick your choices & do not keep sitting on blisters.Tracker
    Beste Tracker,

    je bent vast een groenteboer geweest, want je vergelijkt appels en peren.

    We spreken elkaar nog wel als Esperite weer eens als een plumpudding in elkaar gezakt is.
257 Posts
Pagina: «« 1 ... 8 9 10 11 12 13 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 923,71 +0,04%
EUR/USD 1,0818 -0,67%
FTSE 100 8.245,37 -0,48%
Germany40^ 18.547,30 -0,05%
Gold spot 2.293,78 0,00%
NY-Nasdaq Composite 17.133,13 -0,23%

Stijgers

BESI
+2,85%
Nedap ...
+2,60%
Alfen ...
+2,55%
Sligro
+2,36%
HEIJMA...
+1,83%

Dalers

Arcadis
-5,00%
CTP
-2,50%
WDP
-2,48%
SIGNIF...
-2,07%
NX FIL...
-2,05%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links