Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

• Geen account? Registreren

Van Lanschot Kempen: voortgang inkoopprogramma van eigen aandelen van 27 april tot en met 3 mei 2021

Amsterdam/’s-Hertogenbosch, 4 mei 2021

In de periode van 27 april tot en met 3 mei 2021 heeft Van Lanschot Kempen 53.800 eigen aandelen (certificaten van gewone aandelen A) ingekocht. De aandelen zijn ingekocht tegen een gemiddelde prijs van € 24,19 per aandeel voor een totaalbedrag van € 1.301.603.

Deze inkopen zijn onderdeel van het inkoopprogramma om maximaal 400.000 eigen aandelen in te kopen, dat op 25 februari 2021 is aangekondigd. Inmiddels zijn in totaal 382.300 eigen aandelen ingekocht.

Meer informatie, waaronder het gedetailleerde overzicht van de inkooptransacties verricht onder dit inkoopprogramma, is beschikbaar op www.vanlanschotkempen.com/inkoopaandelen.

Media Relations: 020 354 45 85; mediarelations@vanlanschotkempen.com
Investor Relations: 020 354 45 90; investorrelations@vanlanschotkempen.com

Over Van Lanschot Kempen
Als wealth manager is Van Lanschot Kempen, met haar merknamen Van Lanschot, Kempen en Evi, actief in Private Banking, Asset Management en Merchant Banking, met als doel het behoud en de opbouw van vermogen, op een duurzame manier, zowel voor onze klanten als voor de samenleving waar we deel van uitmaken. Van Lanschot Kempen is beursgenoteerd aan Euronext Amsterdam en is de oudste onafhankelijke financiële instelling van Nederland met een geschiedenis die teruggaat tot 1737.

Zie voor meer informatie: vanlanschotkempen.com

Disclaimer
Dit persbericht is geen (uitnodiging tot het doen van een) aanbod tot het (ver)kopen of anderszins verkrijgen van of inschrijven op financiële instrumenten en is geen advies of aanbeveling om enige handeling te verrichten of na te laten.

Bijlage

Van Lanschot Kempen NV