Persberichten van maandag 23 november 2020 tot vrijdag 27 november 2020

17:51 Banimmo Nv Heeft Een Private Obligatie Afgesloten Van Eur 50 Miljoen

Gerelateerd:  Banimmo A 2,720 0,00%

Op heden heeft Banimmo NV een private plaatsing van obligaties afgesloten voor 5 jaar, voor een bedrag van EUR 50 miljoen. 6 keer bekeken | 0 reacties

07:29 Heijmans en BAM brengen asfaltcentrales samen in AsfaltNu

Gerelateerd:  Heijmans 9,300 -0,85%

Heijmans en BAM voegen per 31 december 2020 hun asfaltcentrales samen tot het nieuwe asfaltbedrijf AsfaltNu. 111 keer bekeken | 0 reacties

07:00 Nyrstar bevestigt dat het in hoger beroep zal gaan tegen de beschikking van de Voorzitter van de Ond

Gerelateerd:  Nyrstar 0,551 -8,01%

26 nov KBC Groep: KBC rondt overname van OTP Banka Slovensko (Slowakije) af

Gerelateerd:  KBC Groep 59,680 +1,02%

Vandaag hebben het Belgische KBC Groep NV en OTP Bank, de Hongaarse moedermaatschappij van OTP Banka Slovensko (Slowakije), de op 17 februari 2020 aangekondigde overeenkomst voor de overname door KBC Bank NV van 99,44% van de aandelen van OTP Banka Slovensko, a.s. afgerond. De overige aandelen zijn in handen van een aantal privépersonen. 74 keer bekeken | 0 reacties

26 nov Ageas en BlackRock: Transparantiekennisgeving

Gerelateerd:  Ageas 41,850 -0,26%

BlackRock informeerde Ageas op 24 november 2020, overeenkomstig de financiële transparantievereisten*, dat zijn belang op 20 november 2020 onder de wettelijke drempel van 5% van de door Ageas uitgegeven aandelen ging en nu in totaal 4,96% bedraagt.  62 keer bekeken | 0 reacties

25 nov Kasper Deforche stopt als CEO van Wereldhave Belgium

Gerelateerd:  Wereldhave Belgium 47,100 -1,26%

174 keer bekeken | 0 reacties

24 nov Ageas en BlackRock: Transparantiekennisgeving

Gerelateerd:  Ageas 41,850 -0,26%

BlackRock informeerde Ageas op 19 november 2020, overeenkomstig de financiële transparantievereisten*, dat zijn belang op 18 november 2020 onder de wettelijke drempel van 5% van de door Ageas uitgegeven aandelen viel in sectie 10A en nu in totaal 5,01% bedraagt. 172 keer bekeken | 0 reacties

24 nov Persbericht Biocartis Group NV - Gereglementeerde Informatie : Openbaarmaking van een transparantiek

Gerelateerd:  Biocartis 4,910 +3,04%

Mechelen, België, 24 november 2020 – Biocartis Group NV (de ‘Vennootschap’ of ‘Biocartis’), een innovatief bedrijf in de moleculaire diagnostiek (Euronext Brussels: BCART), kondigt vandaag aan, overeenkomstig artikel 14, lid 1 van de Belgische Wet van 2 mei 2007 op de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen in emittenten waarvan aandelen zijn toegelaten tot de verhandeling op een gereglementeerde markt (de ‘Belgische Transparantiewet’), dat zij op 19 november 2020 een transparantiekennisgeving gedateerd 19 november 2020 (de ‘Kennisgeving’) heeft ontvangen waaruit blijkt dat de deelneming van Debiopharm Innovation Fund S.A. op die datum onder de kennisgevingsdrempel van 3% is gezakt. Debiopharm Innovation Fund S.A. houdt nu 2,95% van de stemrechtverlenende effecten in Biocartis. 190 keer bekeken | 0 reacties

23 nov Selvita neemt Fidelta over van Galapagos

Gerelateerd:  Galapagos 105,100 -0,28%

-  Selvita versterkt zijn positie als een van de grootste preklinische contractonderzoeksorganisaties in Europa - 277 keer bekeken | 0 reacties

23 nov Befimmo NV : Update met betrekking tot het liquiditeitscontract

Gerelateerd:  Befimmo 37,900 -3,07%

In het kader van haar liquiditeitsprogramma maakt Befimmo bekend hoeveel aandelen ingekocht en verkocht werden op Euronext Brussels tijdens de periode van 16 november 2020 tot 20 november 2020. 103 keer bekeken | 0 reacties

23 nov Ackermans & van Haaren: Trading update derde kwartaal 2020

Gerelateerd:  Ackermans & v.H 124,600 +1,80%

“Ondanks de impact van het coronavirus en de daaruit voortvloeiende lockdowns, voornamelijk bij de projectgebonden activiteiten van DEME, CFE/BPI en Extensa, ben ik onder de indruk van het recurrente winstpotentieel van het AvH-model. 203 keer bekeken | 0 reacties

#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by Infront. Crypto data by Crypto Compare