Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

'Genoeg keuze ondanks alles-in-éénpakketten'

AMSTERDAM (AFN) - Het aanbod van alles-in-éénpakketten van bedrijven als KPN en VodafoneZiggo leidt vooralsnog niet tot een gebrek aan concurrentie op de telecommarkt. Dat concludeert de Autoriteit Consument & Markt (ACM) op basis van eigen onderzoek.

Steeds vaker kiezen consumenten ervoor om telecomproducten als vaste telefonie, mobiele telecomdiensten, televisie en internet in één pakket te combineren. Om klanten te paaien wordt door de aanbieders vaak exclusieve content als gratis films, series of sport toegevoegd.

Niet elke aanbieder beschikt echter over zowel een vast als mobiel netwerk. Consumenten die eenmaal een pakket hebben genomen, stappen ook minder snel over. Verder is het vergelijken van prijzen door de pakketten lastiger geworden.

Toch zijn de voordelen volgens de ACM voor consumenten voorlopig groter dan de nadelen. De toezichthouder zal er evenwel op blijven letten dat vergelijken van pakketten niet moeilijker wordt en overstappen niet onnodig ingewikkeld.

Lees over dit aandeel ook

  1. KPN roept aandeelhouders bijeen
  2. KPN beloont aandeelhouders flink na keurig kwartaal

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Community trend

Zal het aandeel stijgen of dalen naar aanleiding van dit nieuwsbericht?

Aandeel Kies Huidige trend
KPN kopen verkopen

Gerelateerd

Reacties

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.