Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?
Carrefour zet flink in op online
Beeld: ABM Financial News

Carrefour zet flink in op online

(ABM FN-Dow Jones) Carrefour zet de komende jaren flink in op e-commerce. Dit blijkt dinsdag uit plannen die de Franse supermarktketen presenteerde.

In 2026 wil Carrefour de bruto-omzet uit e-commerce verdrievoudigd hebben tot 10 miljard euro. Verder moet digitaal een extra 600 miljoen euro bijdragen aan de terugkerende operationele winst ten opzichte van 2021.

Om hierin te slagen voert Carrefour de investeringen met 50 procent op naar 3 miljard euro tussen 2022 en 2026.

Tot slot wil de keten niet in 2040, maar al in 2023 CO2-neutraal zijn.

Bron: ABM Financial News


ABM Financial News is leverancier van beursnieuws, -video en -data, zowel voor real-time handelsplatformen en dealingrooms als voor online en offline media uitgaven. De informatie in dit artikel is niet bedoeld als professioneel beleggingsadvies of als aanbeveling tot het doen van bepaalde beleggingen.

Lees over dit aandeel ook

  1. Slotcall: Alfen vlamt, ING neemt adempauze en AEX krijgt all-time high weer in vizier
  2. Carrefour wordt van alle kanten geraakt

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Community trend

Zal het aandeel stijgen of dalen naar aanleiding van dit nieuwsbericht?

Aandeel Kies Huidige trend
Carrefour kopen verkopen

50% zegt kopen

2 stemmen

Gerelateerd

Reacties

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.