Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Beursblik: beursexperts hebben vertrouwen in april

Reacties

12 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 9 objectief 2 april 2021 16:45
    quote:

    Reality schreef op 2 april 2021 16:42:


    Als we die analisten en banken euhh ik bedoel zakkenvullers mochten geloven dan waren wij allemaal multi miljonairs. De waarheid is het volgende tweet en april wordt geen mooie maand veewacht ik



    Als de analisten en banken hebt gevolgd, dan zou je in elk geval wel miljonair zijn.
    Verwachtingen blijven verwachtingen en 50% kans dat ze uitkomen; die tweet kun je skippen.
  2. Reality 2 april 2021 18:00
    quote:

    objectief schreef op 2 april 2021 16:45:


    [...]

    Als de analisten en banken hebt gevolgd, dan zou je in elk geval wel miljonair zijn.
    Verwachtingen blijven verwachtingen en 50% kans dat ze uitkomen; die tweet kun je skippen.


    Ik heb ze niet gevolgd en heb een rendement van 104% in bijna 9 maanden tijd, maar nog geen miljonair. Jij zo te lezen wel en gefeliciteerd uiteraard. En wat betreft die tweet, is dat je onderbouwing "skippen"? Alle grondstoffen tot wel 100% of meer zijn gestegen, terwijl de inflatie 1-2% is. Wat klopt er niet? De werkelijkheid zal snel boven water komen en dan is het in een week alles verloren gegaan. Wat gaan die banken roepen? Ja dat zagen we al aankomen hahaha. Wanneer die werkelijkheid zich gaat vooordoen weet ik niet, maar het zal geen 3 4 maanden duren (50% kans net als die analisten)
  3. forum rang 7 drooglegging 2 april 2021 18:42
    quote:

    Reality schreef op 2 april 2021 16:42:


    Als we die analisten en banken euhh ik bedoel zakkenvullers mochten geloven dan waren wij allemaal multi miljonairs. De waarheid is het volgende tweet en april wordt geen mooie maand veewacht ik

    mobile.twitter.com/redditinvestors/st...




    Madame de la Garde waarschuwde de markt "niet te gaan testen" want dat gaat gewoon niet lukken, nooit!

    De obligatie markten zijn tientallen malen groter dan alleen al de aandelen markten, en die 2 triljalala euro die de ECB nog kan verbranden(6 miljard euro per handelsdag) kan versneld opraken omdat de ECB immers "sneller" gaat werken zoals ze zelf al aangaf vorige week.

    Ik verwacht nog veel vuurwerk komende weken.
  4. B-twee 2 april 2021 20:23
    Nou, die beursexperts geloof ik al jaren niet meer. Kreeg vandaag mijn jaaroverzicht 2020 binnen van mijn beleggingspolis bij ASR die aan mijn hypotheek gekoppeld zit. Ze hebben een geweldig rendement gemaakt van wel 0,5%!!!! op jaarbasis op het ingelegde geld. Lekker hoor, die experts die met je geld aan het beleggen zijn.... Gelukkig ben ik er niet afhankelijk van, je zou het maar wel zijn.... maar dit is toch te droevig voor woorden.
  5. forum rang 9 bp5ah 2 april 2021 23:54
    quote:

    Reality schreef op 2 april 2021 16:42:


    Als we die analisten en banken euhh ik bedoel zakkenvullers mochten geloven dan waren wij allemaal multi miljonairs. De waarheid is het volgende tweet en april wordt geen mooie maand verwacht ik

    mobile.twitter.com/redditinvestors/st...



    Bijna allemaal reakties van nieuwe leden/beleggers ....

  6. Reality 3 april 2021 03:13
    quote:

    bp5ah schreef op 2 april 2021 23:54:


    [...]
    Bijna allemaal reakties van nieuwe leden/beleggers ....





    is er een regel waarbij de nieuwe leden niet mogen reageren?
    Reality is overigens een nieuwe naam...niet omdat ik me schaam voor mijn oude posts, maar omdat mijn oude account was geblokkeerd. En weetje waarom meneer de politieagent bp5ah? Omdat ik de banken en adviesgevende instanties grootste corrupten van deze eeuw heb genoemd. Enkel, advies geven om hun zakken te vullen, dat is waar ze goed in zijn. Nadat ik ging protesteren met onderbouwende stukken, hebben zij (de mensen van IEX dus) mijn account gedeblokkeerd, maar had ik ondertussen Reality aangemaakt.
12 Posts
|Omhoog ↑