Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

DNB verwacht dat banken vaker negatieve spaarrente doorvoeren

Reacties

8 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 8 bp5ah 22 maart 2021 13:38
    quote:

    drooglegging schreef op 22 maart 2021 13:14:


    De Reden om naar crypto munten over te stappen, een geruisloos proces, het volk gaat zich afkeren van rente betalen over een spaartegoed.

    Van 100k euro naar 10 euro spaartegoed+ negatieve rente is met een twee zinnetjes persbericht zo ingevoerd, dus wegwezen!


    Wat een geouweneel Drooglegging. Lees maar eens na wat je schrijft.
  2. neo_mkl 22 maart 2021 13:42
    quote:

    drooglegging schreef op 22 maart 2021 13:14:


    De Reden om naar crypto munten over te stappen, een geruisloos proces, het volk gaat zich afkeren van rente betalen over een spaartegoed.

    Van 100k euro naar 10 euro spaartegoed+ negatieve rente is met een twee zinnetjes persbericht zo ingevoerd, dus wegwezen!


    het wordt langzaam duidelijk waarom bitcoin ontworpen is. Slowly, then suddenly at once.
  3. Buy & Hold 22 maart 2021 13:57
    Heel verdacht allemaal.. De techmiljardairs zijn opeens 6x zo rijk geworden. Follow the money en de sheeple tuinen er wel in. Maar gelukkig schijnt de zon achter de wolken.

    ...

    Ik zie dat ook de crypto fanboys zich beginnen te mengen met de het wappieïsme? Corona leidt dadelijk inderdaad nog tot de ondergang van onze samenleving. Niet vanwege de ziekte, maar omdat de mensen door de lockdown teveel tijd doorbrengen op het internet.
  4. forum rang 7 drooglegging 22 maart 2021 13:59
    DNB hint niet voor niets, de titel van het persbericht zegt genoeg: wen er maar aan, het gaat op termijn ingevoerd worden.
    De NL grootbanken wordt gewoon dwingend/dringend verzocht om hier aan mee te doen om in ieder geval de marges/buffers weer een beetje op te poetsen.

    Het feit dat ook wij hier aanslaan op bovenstaande persbericht is gewoon het wen er maar aan effect, gelatenheid!
8 Posts
|Omhoog ↑