Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Heijmans herhaalt outlook 2023

Lees over dit aandeel ook

  1. Heijmans rondt overname Van Gisbergen af
  2. Heijmans is niet voor niets het best presterende aandeel op het Damrak

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

7 Posts
| Omlaag ↓
  1. Perpboy 17 februari 2023 08:29
    Het is jammer dat Nederland heeft besloten de luchtvaart aan Duitsland en Frankrijk te gunnen. Hoogste 4e kwartaal cijfers! Een 0% emissie doelstelling is wetenschappelijk bewezen, niet nodig. Als we tzt 80% halen i.c.m. grote bosbouwprogramma's hebben we een veel effectiever klimaatbeleid maar het sentiment heeft helaas gewonnen. Het is gewoon jammer voor KLM. Voor Air France is de toekomst nog wel mooi, mits ze de efficiency van de KLM over weet te nemen. Het is doodzonde voor onze economie maar dit kabinet heeft de draad van de guillotine doorgeknipt. Er is dus geen weg terug. De bijl gaat vallen...
  2. Paul 17 februari 2023 08:58
    quote:

    Perpboy schreef op 17 februari 2023 08:29:

    Het is jammer dat Nederland heeft besloten de luchtvaart aan Duitsland en Frankrijk te gunnen. Hoogste 4e kwartaal cijfers! Een 0% emissie doelstelling is wetenschappelijk bewezen, niet nodig. Als we tzt 80% halen i.c.m. grote bosbouwprogramma's hebben we een veel effectiever klimaatbeleid maar het sentiment heeft helaas gewonnen. Het is gewoon jammer voor KLM. Voor Air France is de toekomst nog wel mooi, mits ze de efficiency van de KLM over weet te nemen. Het is doodzonde voor onze economie maar dit kabinet heeft de draad van de guillotine doorgeknipt. Er is dus geen weg terug. De bijl gaat vallen...
    Waar heb je het over, perpboy? Hoezo gunt Nederland de luchtvaart aan Frankrijk en Duitsland?
  3. forum rang 4 watergeus 17 februari 2023 10:44
    quote:

    Perpboy schreef op 17 februari 2023 08:29:

    Het is jammer dat Nederland heeft besloten de luchtvaart aan Duitsland en Frankrijk te gunnen. Hoogste 4e kwartaal cijfers! Een 0% emissie doelstelling is wetenschappelijk bewezen, niet nodig. Als we tzt 80% halen i.c.m. grote bosbouwprogramma's hebben we een veel effectiever klimaatbeleid maar het sentiment heeft helaas gewonnen. Het is gewoon jammer voor KLM. Voor Air France is de toekomst nog wel mooi, mits ze de efficiency van de KLM over weet te nemen. Het is doodzonde voor onze economie maar dit kabinet heeft de draad van de guillotine doorgeknipt. Er is dus geen weg terug. De bijl gaat vallen...
    verkeerde forum en ook verkeerde verhaal trouwens. Trollerig.
  4. [verwijderd] 17 februari 2023 11:28
    quote:

    jan de vakman schreef op 17 februari 2023 10:16:

    Reken er maar op dat 2023 een uitzonderlijk moeilijk jaar gaat worden voor de bouw, waar ze zelf geen schuldige van zullen zijn!!
    Werkelijk geen idee waar je het over hebt Jan. Het orderboek is voor komende 1,5 jaar gevuld en een markt die iets afkoelt is helemaal geen probleem want het tekort aan mensen en materiaal is nog steeds actueel.
  5. Perpboy 17 februari 2023 11:36
    quote:

    watergeus schreef op 17 februari 2023 10:44:

    [...]

    verkeerde forum en ook verkeerde verhaal trouwens. Trollerig.
    Heijmans en AF stonden onder elkaar. Vandaar nu in verkeerde rubriek.
    Door Schiphol volledig af te knijpen vertrekt de NL luchtvaart naar over de grens. Frankrijk is dan voor AF de meest logische uitwijk en Oost Nederland stapt ergens in Duitsland in een vliegtuig en Zuid Nederland in België. Als je dat niet ziet. Ja dan snap ik dat je het verhaal trollerig noemt. Maar je kunt toch niet beweren dat de NL overheid de luchtvaart een warm hart toedraagt?
7 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.