Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Websuper Picnic in zee met Sandd

Lees over dit aandeel ook

  1. PostNL gaat minder vaak bezorgen
  2. PostNL zet kaarten op tweede jaarhelft

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

2 Posts
| Omlaag ↓
  1. Toekomstbeeld 18 september 2018 14:58
    Alleen retouren. Complex business model met veel communicatie stappen. Van consument naar de winkel "ik wil retourzenden", vd winkel naar Sandd "klant wil pakket opgehaald hebben", van Sandd naar Picnic&consument "pakket moet opgehaald worden & uw pakket wordt opgehaald door Picnic"....en dan moet de consument dat nog maar begrijpen, de zoveelste app!. En dan nog de overdracht van Picnic naar Sandd naar de winkel.

    En dit samenwerkingsverband gaat dan weer ten koste vd omzet bij het DHL service punt waar Sandd ook mee samenwerkt en waar de consument zijn/haar retouren kon afgeven ......of is die samenwerking niet zo goed?
2 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.