Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
226 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
handyman6
1
quote:

Claudio Bizarro schreef op 27 jan 2019 om 16:25:


Frenkie de Jong & Matthijs de Ligt..

Krijgen hun verdiende UITZWAAI WEDSTRIJD..

6 - 2! 6 - 2!! 6 - 2!!!

youtu.be/bovhMnyQkbw?t=81

Malloten Competitie!!

27 januari 2019

AMSTERDAM HUILT..

youtu.be/h8ZvU2j1IvA?t=48

Maar of PiSVee Kampioen wordt..

Vlak Pech-Zwolle nog niet uit mensen..;)
Was echt bizar hoe Ajax verdedigde,niet dus ,stonden met zijn allen achtertoetekijken,hoe Fijenoorders hem erin schoten,elkaar aankijkend zo van : doe jij maar wat ,want ik wilmedure miljoenen beentjes voor Barca sparen.
Nou denken ze alkemaal benen van €86 miljoen te hebben ,verwende jochies!
Getver!
H6
fred optie
0
quote:

JoostVLS schreef op 25 jan 2019 om 16:59:


Waar is Fred Optie ?
Moet er niet gescalped worden?

Gelukkig hebben we de posts van Geen_Optie


Present. Heb ff handelsstop. Moet wat anders dingen doen. Allerloog. Ouderavond. Huishoudelijke dingen. Vandaag wat winst genomen. Op mijn Dow turboos. Dax staat jog in de min en Nasdaq nu ook op plus. Stelt niks voor verder. Kom misschien morgen wel weer. Op het forum dan. Moet soms ook nog andere dingen doen. Soms...n
fred optie
0
Zit er zelfs over te denken wat in mijn leven in te gooien en vaker op vakantie te gaan ipv dat handelen. Eventueel handelen op het strand of zo. Zullen niet de Maladiven worden....te duur. Naar Thailand is goed mogelijk. Ergens op een eiland met internet.
fred optie
0
Het voordeel van Thailand is:
Zijn.
-klimaat.
-voeding
-goedkoop
- niet ver weg van mijn huis.
- nu heb ik nikset Thaise vrouwen maar mocht je daar dan van zijn dan zijn die beschikbaar.

-nadelen
Ze ruimen de boel niet op. Smoezelig.
-veel tokkie volk.
-volledig ontbreken van stijl. Nivo zeg maar.

Moet nog wat puzzelen.
fred optie
0
Dax maar 8000. Recessie..moverigens.is koersdoel. Dow 18000. Nasdaq. Zit ik short. Geen idee. 4500.

Maar ik neem wel eerder winst. Heb nml de wijsheid niet in pacht.
fred optie
0
Morgen ga ik bij iedere uptic een short zoeken. Beetje deltas spelen ff geen tijd meer voor normaal handelen. Ik ga er dan ook van uit dat het wel fout zal gaan. Da's nml meestal zo. Aan de andere kant zeg ik....no guts no glory.zo is het ook wel weer.
226 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Onderwerpen: technische analyse

Column door: Royce Tostrams

Royce Tostrams werkt sinds eind jaren zeventig op de financiële markten, onder andere bij Rabobank, Robeco, IRIS en de ING Groep als hoofd van de afdeling Technische Analyse. Hij heeft eind negenti...

Meer over Royce Tostrams

Recente columns van Royce Tostrams

  1. 07:30 TA: KPN graaft zich uit 8
  2. 21 okt TA: AEX blijft technisch op peil 205
  3. 18 okt TA: Concept-brexitdeal trekt eur... 363

Gerelateerde instrumenten

  1. AEX 575,92 0,00%
  2. ASML Holding 232,950 0,00%
  3. DAX 12.747,96 +0,91%

Gesponsorde links