Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
8 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
PABLO
0
Toch zou ik graag enkele namen willen zien die overigens ook te verhandelen zijn bij de grootbanken.
Helvan'18
0
Verantwoord beleggen, da's het beleggingsprodukt op het laagste punt aankopen, je wilt immers niet teveel betalen.. Da's dus zo'n beetje een jaar na nu, als deze fondsen dan nog bestaan kun je ze overwegen..
Frits_m
2
@pablo Ik zit bijvoorbeeld in een EU georrienteerde social responsible tracker van UBS. Gevonden via morningstar met goede rating en lage kosten. Bij Degiro hoort deze bij de gratis verhandelbare fondsen.
www.ubs.com/2/e/kiid/KIID_LU062946067...
Helvan'18
0
Waarom beleggen.., daarmee start je aan het begin van bullmarkten niet aan het eind ervan!..
Laat gewoon zitten.
J.Me
0
@Frits_m en @Eminem:
Dank voor jullie reacties onder het artikel. Ik vond het ook jammer dat Michael Mooijer in zijn publicatie wel categorieën van ETF's benoemt, maar vervolgens niet per categorie met voorbeelden komt. Laat staan een vergelijking tussen de ETF's: samenstelling, track record enz.

Ik zie overigens dat de auteur zich heeft laten inspireren door een publicatie van Robert van den Oever op Morningstar (die ook geen voorbeelden noemt):
www.morningstar.nl/nl/news/171747/vie...
Eminem
0
@J.Me

Michael Mooijer=Eminem=auteur

Ik ben een beetje voorzichtig met het geven van voorbeelden, tenzij het onderwerp zo specifiek is dat ik de tracker wel moet benoemen. Vandaar dat ik later bij reacties (op verzoek) een viertal opties heb gegeven. Met goede groet, MM
8 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Onderwerpen: duurzaamheid, ESG, trackers

Column door: Michael Mooijer

Michael Mooijer is als directeur verantwoordelijk voor het fondsmanagement bij het fondsenlabel Fresh® van OHV Institutional Asset Management. Hij is sinds 1991 werkzaam in de financiële wereld en ...

Meer over Michael Mooijer

Recente columns van Michael Mooijer

  1. 16 okt Tracker Tips: 3 mondiale dividen... 5
  2. 30 sep Tracker Tips: Maatschappelijk ve...
  3. 18 sep Tracker Tips: Beleggen in vastgo... 2

Gesponsorde links