Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Handelshoek Dmmsch Maart 2017

4.002 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 201 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 3 maart 2017 11:50
    Felice, ik waardeer je postings, maar plz stop met het plaatsen van 10 berichten in 5 minuten.

    Je kan nadat je een post hebt geplaast, nog 15 min lang editen.
    Dan komen er ook wat minder posts, en hoeven we allemaal niet zo veel te scrollen.

    Je 10 berichten hierboven bv had je dan ook in 2 berichten kunnen stoppen.
    Voeg gewoon een header toe als "Update1: " aan je oude berichten door te editen.
  2. Henri-Trader-Zonder-Trades 3 maart 2017 12:19
    quote:

    MJansen schreef op 3 maart 2017 11:50:

    plz stop met het plaatsen van 10 berichten in 5 minuten.
    Dacht ik het niet: MJansen = Cruella!! :-)

    Wees maar blij dat ie niet ook nog eens steeds zijn eigen posts citeert...

    Ik denk trouwens dat het probleem waar DaxWatcher regelmatig tegenaan loopt nog niet is verholpen. Je kan een post maar eenmaal editten. Bij de tweede maal is de eerste wijziging/toevoeging weer verdwenen...

    Voor het bombarderen van posts is trouwens het draadje Market-approach ooit geopend Felice. Daar kan je ook posten. Doe je Circum de groeten? Hij zei dat hij zich daar een beetje eenzaam voelt... Ofzo... :-))

    Test: edit 2 - edit 1 is nu verdwenen...
  3. [verwijderd] 3 maart 2017 12:37
    Had nu willen posten dat gap nu gevuld is en dat we weer moeten gaan oppassen voor een eventuele draai naar short als we beneden 12042 gaan. Als ik dat bij vorige posts verenig gaat dat ten koste van de duidelijkheid omdat tijdstip belangrijk is.
    Maar je hebt gelijk, zal me matigen, ik zal kijken waar ik ga posten, alleen niet bij Circum, want ik denk dat hij hier niet komt vanwegen mij.
  4. [verwijderd] 3 maart 2017 13:10
    Verder geen draadje waar ik thuis hoor hier, zie ik.
    Had nu b.v. willen posten: de draai kwam er zoals in vorige post aangegeven en als je mijn advies had opgevolgd (short beneden 12042) nu de helft van de shortpositie sluiten. Al weer leuke winst binnen.
    Ik ga kijken of ik dat kan voegen bij de vorige post
  5. Henri-Trader-Zonder-Trades 3 maart 2017 13:22
    quote:

    Felice schreef op 3 maart 2017 13:10:

    Verder geen draadje waar ik thuis hoor hier, zie ik.
    Wat mij betreft gewoon lekker blijven posten zoals je wil Felice. Ik vind het knap hoe je toch steeds weer aantoont winstgevende trades te scoren en zeker niet alleen achteraf. Mocht je je zelf ongemakkelijk voelen over je postgedrag, je kan altijd nog onder de dagelijkse column van TA-Bas posten... Of een eigen draadje aanmaken...
  6. [verwijderd] 3 maart 2017 13:44
    Je hoeft van mij ook niet realtime te posten felice.
    Deze website gaat mij om het leer effect. Dat kan ook wel retrospectief.

    De trades en winsten die mensen maken boeien mij echt niet, want ik heb er niks aan.

    Maak gewoon een leuk verhaaltje van je ideeen en acties, zoals Reversal ook altijd doet.
    Daar hebben wij veel meer aan, want dan kunnen we jouw denkproces volgen.
    Dan post je voor mij part maar 2x per dag met een samenvatting per dag deel.

    Wellicht een idee.
    Je mag van mij ook blijven posten, maar ik merk wel dat ik er dan overheen lees, want de meeste posts van je zijn gewoon je in en uitstap momenten, met af en een redenering er bij.
  7. [verwijderd] 3 maart 2017 14:12
    Heb ook geregeld uitleg over trade methoden gegeven en hoe bepaalde traders (zal het woord kenners maar niet meer gebruiken) die methoden b.v. de pitchfork gebruiken, dat ik het succes van die manier van gebruik dan wil bewijzen met trades leek me van toegevoegde waarde.
    Maar als hier geen behoefte daaraan bestaat zal ik dat ter harte nemen.
    Was hier naartoe gekomen vanwegen Dmmsch.

    Ik zal jullie mettertijd laten weten waar ik ga posten. Voor nu begeef ik me eens een tijdje in de luwte.

    Succes iedereen en zorg dat je geld verdient
4.002 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 201 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 891,13 +0,42%
EUR/USD 1,0773 +0,08%
FTSE 100 8.213,49 +0,51%
Germany40^ 18.216,10 +1,19%
Gold spot 2.325,31 +1,02%
NY-Nasdaq Composite 16.156,33 +1,99%

Stijgers

Avantium
+3,70%
NSI
+3,67%
SBM Of...
+2,87%
TKH
+2,75%
Aegon
+2,04%

Dalers

NX FIL...
-4,34%
PostNL
-3,86%
Flow T...
-1,96%
DSM FI...
-1,53%
SIGNIF...
-1,44%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links