Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Accsys oktober 2014

224 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 12 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 2 oktober 2014 13:39
    Akkoord, 2.6 miljoen is veel geld, maar zo werkt het nu eenmaal.. Als jij een rechtzaak verliest tegen je buurman moet jij ook de advocaat van je buurman betalen. Heeft niets met incompetentie te maken.. Wij dachten allemaal dat we eindelijk van DW afwaren.. De rechter heeft daar anders over beslist...
  2. [verwijderd] 2 oktober 2014 13:45
    quote:

    Wouter139 schreef op 2 oktober 2014 13:39:

    Akkoord, 2.6 miljoen is veel geld, maar zo werkt het nu eenmaal.. Als jij een rechtzaak verliest tegen je buurman moet jij ook de advocaat van je buurman betalen. Heeft niets met incompetentie te maken.. Wij dachten allemaal dat we eindelijk van DW afwaren.. De rechter heeft daar anders over beslist...
    Alvorens zo'n blamage te riskeren zou zo'n bedrijf zich moeten laten omringen door juristen die kunnen inschatten of het al dan niet de moeite is om zo'n dure afgang te moeten ondergaan. Ik blijf erbij, geen transparantie er bovenop schaadt het vertrouwen.
  3. pardon 2 oktober 2014 13:48
    DIAMOND WOOD - Accoya hout RIJBEWIJS bevestigd als NOG VAN KRACHT
    Londen, Verenigd Koninkrijk; 25 juli 2014
    DIAMOND WOOD - Accoya hout RIJBEWIJS bevestigd als NOG VAN KRACHT
    In de arbitrage die Diamond Wood China Limited ("Diamond Wood") ingeleid naar aanleiding van de vermeende opzegging
    door de Accsys plc dochter Titan Wood Ltd ("Accsys") van Accoya hout exclusieve licentie Diamond Wood, de arbitrage
    heeft tribunaal oordeelde dat Accsys 'vermeende beëindiging ongeldig was en dat de vergunning in volledig van kracht blijft. Accsys
    heeft de opdracht gekregen om de licentie specifiek uit te voeren.
    De licentie biedt Diamond Wood met exclusieve rechten voor de productie en Accoya hout in China en de ASEAN-regio te verkopen.
    De heer David Sumner, Chairman en Chief Executive Officer van Diamond Wood zei: "Ik ben blij met de uitkomst van de
    arbitrage en ik kijk ernaar uit om onze activiteiten onder de licentie opnieuw is opgestart en het leveren van een groeiend bedrijf in de komende
    jaren. "

    Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
    Diamond Wood China Limited:
    David Sumner, Chairman en CEO david.sumner@diamondwoodchina.com
  4. pardon 2 oktober 2014 13:50
    DIAMOND WOOD DIENT kennisgeving van arbitrage TEGEN Accsys Technologies
    Londen, Verenigd Koninkrijk; 19 september 2013
    Diamond Wood dient kennisgeving van arbitrage tegen Accsys Technologies voor € 140.000.000
    Diamond Wood China Limited ("Diamond Wood") kondigde vandaag aan dat zij een kennisgeving van arbitrage heeft gediend tegen
    Titan Wood Ltd, een 100% dochteronderneming van Accsys Technologies ("Accsys"; AIM:. AXS) en de eigenaar van de technologie
    De arbitrage zal worden uitgevoerd in Londen en zal naar verwachting voltooid in 2014.
    De claim volgt Accsys 'poging om exclusieve licentie Diamond Wood beëindigen van Accsys te fabriceren en
    Accoya hout in China en de ASEAN-regio te verkopen. Diamond Wood ontkent dat het in strijd met de overeenkomst en
    aanvaardt niet dat Accsys heeft geen recht de overeenkomst te ontbinden. In de arbitrage, is Diamond Wood op zoek naar
    bevestiging dat de licentie-overeenkomst is nog steeds van kracht is en de vordering tot schadevergoeding voor de verliezen die zij heeft geleden onder de
    vermeende opzegging, die zou kunnen overschrijden € 140.000.000.
    Als gevolg van de vermeende beëindiging, heeft Diamond Wood moest haar aanstaande beursnotering in Singapore uit te stellen
    en Diamond Wood zal nu niet in staat om verder te gaan met de bouw van de fabriek in 2014.
    De heer David Sumner, Chairman en Chief Executive Officer van Diamond Wood verklaarde "Diamond Wood is verbaasd en
    zeer teleurgesteld dat Accsys Technologies deze actie heeft genomen, in het bijzonder in het licht van het feit dat Accsys werden
    geïnformeerd mei 2013 dat Diamond Wood was te wijten aan een lijst in Singapore begin 2014 De notering zou hebben
    ontvangen Diamond Wood de vereiste uit te voeren op zijn business plan en bieden Accsys met zijn eerste royalty financiering
    betalen Accoya licentiehouder. Diamond Wood is toch nog te begrijpen als om de motivaties achter een dergelijke stap, maar is
    vastbesloten om haar rechten te verdedigen krachtig in de arbitrage ".
  5. [verwijderd] 2 oktober 2014 13:57
    pardon,tis allemaal mooi en waar,maar mist nog steeds hun PB omtrent de uitspraak

    en ps schikking was 1,6 M pond proces kosten 0,6 together 2,2 Melone

    staat er ook duidelijk,

    The Tribunal has now issued a final award in respect of costs relating to the Ruling which are payable to Diamond Wood, being approximately £1.6m. Accsys has also incurred approximately £0.6m of legal costs in the current financial year in respect of the Arbitration

    begrijpend lezen is voor sommige...
  6. [verwijderd] 2 oktober 2014 14:04
    quote:

    beeldscherm schreef op 2 oktober 2014 13:57:

    pardon,tis allemaal mooi en waar,maar mist nog steeds hun PB omtrent de uitspraak

    en ps schikking was 1,6 M pond proces kosten 0,6 together 2,2 Melone

    staat er ook duidelijk,

    The Tribunal has now issued a final award in respect of costs relating to the Ruling which are payable to Diamond Wood, being approximately £1.6m. Accsys has also incurred approximately £0.6m of legal costs in the current financial year in respect of the Arbitration

    begrijpend lezen is voor sommige...
    Wouter were R U
  7. [verwijderd] 2 oktober 2014 14:19
    quote:

    beeldscherm schreef op 2 oktober 2014 14:15:

    [...]

    op zijn minst toegeven dat je met je proceskosten fout zit,ik weet ook wel dat een verliezende partij betaald,maar hier is iets anders aan de hand....
    Ik gebruikte gwn de getallen die mijn voorgangers vermelden..
    Vorige november 15m omzet en 3m verlies, nu dus 20m omzet, 5m meer... Wie weet zijn we breakeven... Zelfs met de DW affaire... Wat denken jullie?
  8. [verwijderd] 2 oktober 2014 14:27
    quote:

    Wouter139 schreef op 2 oktober 2014 14:19:

    [...]
    Ik gebruikte gwn de getallen die mijn voorgangers vermelden..
    Vorige november 15m omzet en 3m verlies, nu dus 20m omzet, 5m meer... Wie weet zijn we breakeven... Zelfs met de DW affaire... Wat denken jullie?
    Ik denk weinig, veel teveel verdriet bij het aanschouwen van deze koers.
  9. [verwijderd] 2 oktober 2014 15:02
    quote:

    Sirocco schreef op 2 oktober 2014 14:54:

    Het valt me wel op dat er vaak maar één (1) blok wordt gezet en alles erachter in de laat beduidend minder is, dat nodigt mij niet uit om te gaan kopen, anderen misschien wel om te verkopen
    Wat is jullie mening hierover.


    www.youtube.com/watch?v=cFWrlCTp-4w
224 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 12 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 921,99 +0,36%
EUR/USD 1,0712 +0,06%
FTSE 100 8.145,20 -0,02%
Germany40^ 18.041,60 +0,22%
Gold spot 2.321,21 -0,49%
NY-Nasdaq Composite 17.688,88 +0,12%

Stijgers

ASMI
+2,72%
ING
+1,97%
ASML
+1,88%
Vopak
+1,69%
Fugro
+1,55%

Dalers

VIVORY...
-9,68%
Avantium
-4,88%
ALLFUN...
-3,78%
AZERION
-2,32%
NX FIL...
-2,02%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links