Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Koffiekamer -AEX- 11/05 Is pijn fijn?

338 Posts
Pagina: «« 1 ... 10 11 12 13 14 ... 17 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 11 mei 2009 15:10
    quote:

    Burlington schreef:

    [quote=little johnie]
    we komen maar niet niet onder de low van donderdag. Zuiver toeval natuurlijk ..........
    [/quote]
    the power of the Messiah, not my Messiah unfortunetely :)
    ik hoop dat mijn messiah deze week eens goed aan dfe boom gaat schudden, dit marktpatroon is mij veel te saaiiiiiiiiiiiiiiiiiii
  2. [verwijderd] 11 mei 2009 15:23
    quote:

    tripwire schreef:

    [quote=Synerg]

    Je wordt toch DOODziek van die Ezel.

    Weet iem hoe je die weg kan krijgen?

    Volgens mij heb ik je dat al een keer of 3 verteld?
    Sorry niet dat ik weet. Was weg boooooodschappen doen.
    en vanochtend laat ingelogd tot mijn grote nadeel had ik zo de shortie kunnen gaan,
    Nou ja op de Dax short wat winst!

    Groet allen,
    S.
  3. [verwijderd] 11 mei 2009 15:25
    AMSTERDAM (Dow Jones)--ING Groep zal woensdag een fors nettoverlies boeken over het eerste kwartaal. Dat is de verwachting van acht analisten, geraadpleegd door Dow Jones Nieuwsdienst. Zij rekenen gemiddeld op een nettoverlies van EUR553 miljoen, tegen een winst van EUR1,54 miljard in het eerste kwartaal van 2008. De schattingen lopen overigens sterk uiteen, van EUR21 miljoen negatief tot EUR854 miljoen negatief. Het onderliggend resultaat voor belastingen wordt verwacht op EUR170 miljoen negatief, tegen EUR2,13 miljard positief een jaar eerder. Na de overname van de meeste risico's op de Alt-A-portefeuille begin dit jaar, door de Nederlandse staat, verschuift de aandacht van de analisten zich voor een deel naar de voorzieningen voor wanbetaling op 'gewone' leningen. Een analist van Fortis Bank Nederland rekent op EUR450 miljoen aan verdere afwaarderingen op de subprime-hypotheekeffecten en cdo's, en reorganisatiekosten van EUR300 miljoen. ING publiceert de resultaten woensdag voorbeurs. Het aandeel ING noteert maandag rond 15.00 uur 1,6% lager op EUR8,17. (AVR)

    Kom we gaan een potje gokken!!
    Hoeveel is het verlies van ING het eerste kwartaal 2009
    er is maar één regel! het moet in de range van 21 tot 854 miljoen liggen!!

    SUCCES
    pff dat noemen ze analisten, de schattingen lopen wel HEEL erg uiteen. Als je het niet weet zeg dan niks.

    PS mijn gok is 666miljoen
    hehe
  4. Aad de Vries 11 mei 2009 15:27
    quote:

    Leen van Frisia schreef:

    AMSTERDAM (Dow Jones)--ING Groep zal woensdag een fors nettoverlies boeken over het eerste kwartaal. Dat is de verwachting van acht analisten, geraadpleegd door Dow Jones Nieuwsdienst. Zij rekenen gemiddeld op een nettoverlies van EUR553 miljoen, tegen een winst van EUR1,54 miljard in het eerste kwartaal van 2008. De schattingen lopen overigens sterk uiteen, van EUR21 miljoen negatief tot EUR854 miljoen negatief. Het onderliggend resultaat voor belastingen wordt verwacht op EUR170 miljoen negatief, tegen EUR2,13 miljard positief een jaar eerder. Na de overname van de meeste risico's op de Alt-A-portefeuille begin dit jaar, door de Nederlandse staat, verschuift de aandacht van de analisten zich voor een deel naar de voorzieningen voor wanbetaling op 'gewone' leningen. Een analist van Fortis Bank Nederland rekent op EUR450 miljoen aan verdere afwaarderingen op de subprime-hypotheekeffecten en cdo's, en reorganisatiekosten van EUR300 miljoen. ING publiceert de resultaten woensdag voorbeurs. Het aandeel ING noteert maandag rond 15.00 uur 1,6% lager op EUR8,17. (AVR)

    Kom we gaan een potje gokken!!
    Hoeveel is het verlies van ING het eerste kwartaal 2009
    er is maar één regel! het moet in de range van 21 tot 854 miljoen liggen!!

    SUCCES

    PS mijn gok is 666miljoen
    hehe
    Misschien moet Wouter Bos ook maar eens the accounting rules veranderen :)

    Dan kan ING wellicht een record kwartaalwinst boeken :)
  5. [verwijderd] 11 mei 2009 15:28
    quote:

    Synerg schreef:

    Sorry niet dat ik weet. Was weg boooooodschappen doen.
    en vanochtend laat ingelogd tot mijn grote nadeel had ik zo de shortie kunnen gaan,
    Nou ja op de Dax short wat winst!

    Groet allen,
    S.
    Nog 1 keer dan.
    Firefox downloaden en de Adblock Plus addon installeren.
    Nooit meer reclame.
  6. forum rang 7 bezinteergebelegt 11 mei 2009 15:29
    De puts van afgelopen vrijdag waren geen slechte gedachte hoewel ik de winst vind tegenvallen. De handelmannetjes weten de premie ook wel te slopen op zulke dagen maar goed, winst = winst zullen we maar denken. Nu na 15.30 ff kijken tot hoever die Yankies willen zakken. Vanochtend had ik het idee dat dit het begin was van een terugtocht naar 245 ergens deze week maar durf daar mijn geld niet meer op te zetten. Het komt op mij over als een hele milde correctie die max. 252 gaat zien. MT en de Finnetjes blijven mij te sterk liggen. Mochten we bij 255 alweer opveren of nu uberhaupt niet verder zakken dan is het m.i. al weer tijd voor de calletjes en wil men deze maand nog 291 gaan zien.
    Over een uurtje zal duidelijk zijn wat de Yanks echt willen, kan ik om 17.00 uur de porto weer een beetje gaan vullen.

    gr

    B.E.G.B
338 Posts
Pagina: «« 1 ... 10 11 12 13 14 ... 17 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 909,84 +0,62%
EUR/USD 1,0780 -0,02%
FTSE 100 8.452,19 +0,85%
Germany40^ 18.815,90 +0,69%
Gold spot 2.375,79 +1,26%
NY-Nasdaq Composite 16.346,27 +0,27%

Stijgers

Accsys
+5,13%
AMG Cr...
+3,69%
Air Fr...
+3,00%
Euroco...
+2,99%
PostNL
+2,82%

Dalers

UMG
-2,11%
INPOST
-1,09%
Wolter...
-1,01%
Arcadis
-0,66%
TKH
-0,60%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links