Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Gazprom

3.030 Posts
Pagina: «« 1 ... 76 77 78 79 80 ... 152 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 10 DeZwarteRidder 23 mei 2022 07:23
    quote:

    Keesdejongen schreef op 22 mei 2022 23:31:

    Russische lobby on buitenlanders zonder moeite te laten verkopen op de moex beurs . Dit is fantastisch nieuws ! Dit gaat zeker gebeuren!

    Bron : www.reuters.com/markets/europe/foreig...
    The head of the financial policy department at the finance ministry, Ivan Chebeskov, has said that Russia authorities should avoid a situation when foreign investors will be aiming to "sell assets at any cost".

    The central bank has praised the recent ban on the sale of securities by non-residents, saying it helped to avoid extreme market volatility that could have caused mass defaults through a domino effect.
  2. Kaboom 23 mei 2022 11:31
    sberbank (bij flatex.de):

    in o. g. Wertpapier findet zum Ex-Tag 16.06.2022 folgende obligatorische
    Kapitalmaßnahme statt:
    Art der Kapitalmaßnahme : Einst. Zertifizierung
    Umtausch-/Auszahlungsmethodik : obligatorischer Umtausch
    Umtauschverhältnis : 1,000000 : 0,000000
    WKN nach Tausch : 902954
    Betrag zur Auszahlung : Daten von WM nicht geliefert
    Letzter Handelstag : : Daten von WM nicht geliefert
    Diese Mitteilung ist maschinell erstellt und wird nicht unterschrieben.
    Irrtum vorbehalten.
  3. Aurum 23 mei 2022 11:54
    quote:

    Keesdejongen schreef op 22 mei 2022 23:31:

    Russische lobby on buitenlanders zonder moeite te laten verkopen op de moex beurs . Dit is fantastisch nieuws ! Dit gaat zeker gebeuren!

    Bron : www.reuters.com/markets/europe/foreig...
    Kees heb jij je aandelen van je broker al kunnen verplaatsen naar NYM
  4. forum rang 7 ffff 23 mei 2022 12:58
    Luchtschip,

    Mijn dank voor het plaatsen van je twee lange postings van zaterdagnacht. DAT zijn nu postings waarmee een mens verder komt.
    Wat ikzelf daaruit haal is het feit dat men in Moskou zich bewust is, dat er toch maatregelen moeten gernomen worden om de ( vijanden/ vijandige ? ) Westerse beleggers in Russische bedrijven tegemoet te komen.

    Die mevrouw Elvira NUBIULLINA is toch best een kanjer. Ze snapt goed wat er speelt en krijgt het toch voor elkaar dat de Russische roebel vergeleken met peildatum 24 februari...
    1: HOGER noteert ten opzichte van de Euro
    2: HOGER noteert ten opzichte van de US Dollar .

    Zolang dit soort bestuurders mee blijven besturen is er nog wat hoop voor de investeerders uit de Westerse wereld, de individu1%le beleggers, de pensioenfondsen, de Fondsen van Westerse banken die in Rusland beleggen.

    Roebel uiteindelijk ondersteund door gas, olie, allerlei soorten granen, goud, zeldzame aardmetalen, uranium, aluminium, zink, nikkel. Hoe afschuwelijk die oorlog in Oekraïne ook is, de waarde van de Roebel is gedekt door de oplopende koersen van ALLE bovengenoemde onontbeerlijke activa in onze wereld.

    Prima informatie afgelopen weekend in deze draad, waarvoor dank.

    Peter
  5. forum rang 10 DeZwarteRidder 23 mei 2022 16:53
    quote:

    Keesdejongen schreef op 23 mei 2022 16:38:

    [...]stap 1 was "open een rekening bij een russische bank"
    Ik weet dat er veel ongelovige thomassen waren die zeiden dat dat niet kon, maar zie het is me gelukt.
    Ik heb een russische bankrekening bij de gaZprom bank.

    stap 2 is een mailtje maar mijn broker en dat mailtje is net verstuurd. Ik hou jullie uiteraard op de hoogte wanneer zij de transactie hebben uitgevoerd.
    daarna volgt stap 3 , nym berichten. Wordt vervolgd. Maar tot nu toe is alles wat ik zei uitgekomen.
    Je dossier ligt al bij de FSB.

    Personen zoals jij kunnen ze goed gebruiken.
  6. forum rang 10 luchtschip 23 mei 2022 16:54
    quote:

    Keesdejongen schreef op 23 mei 2022 16:38:

    [...]

    stap 1 was "open een rekening bij een russische bank"
    Ik weet dat er veel ongelovige thomassen waren die zeiden dat dat niet kon, maar zie het is me gelukt.
    Ik heb een russische bankrekening bij de gaZprom bank.

    stap 2 is een mailtje maar mijn broker en dat mailtje is net verstuurd. Ik hou jullie uiteraard op de hoogte wanneer zij de transactie hebben uitgevoerd.

    daarna volgt stap 3 , nym berichten. Wordt vervolgd. Maar tot nu toe is alles wat ik zei uitgekomen.
    Misschien zou je de beleefdheid kunnen nemen Gazprombank op de juiste wijze te beschrijven

    De hoofdletter Z op een plaats waar normaal de hoofdletter niet staat suggereert jouw steun aan het fascistisch gebruik van de letter "Z" door de Russen.

    Zakelijke informatie gelieve niet te doorspekken met fascistische propaganda
  7. forum rang 7 hirshi 23 mei 2022 22:32
    quote:

    MotisIEX schreef op 23 mei 2022 22:28:

    [...]
    Vanwege de zeer slechte EURO zal de economie in de EU vanzelf weer in elkaar donderen.
    De euro dondert al in elkaar zolang de ECB de rente niet fors gaat verhogen.
    en dat gaat niet gebeuren om Italië niet in de problemen te helpen.
    Daarom wordt de euro steeds minder waard.
    Tenzij het tij keert.
  8. MotisIEX 23 mei 2022 22:42
    quote:

    hirshi schreef op 23 mei 2022 22:32:

    [...]

    De euro dondert al in elkaar zolang de ECB de rente niet fors gaat verhogen.
    en dat gaat niet gebeuren om Italië niet in de problemen te helpen.
    Daarom wordt de euro steeds minder waard.
    Tenzij het tij keert.
    Dat tij keert niet, net zoals het waterpeil niet zal stijgen...

    You will own nothing and be happy (2030).
  9. MotisIEX 23 mei 2022 22:56
    quote:

    luchtschip schreef op 23 mei 2022 16:54:

    [...]

    Misschien zou je de beleefdheid kunnen nemen Gazprombank op de juiste wijze te beschrijven

    De hoofdletter Z op een plaats waar normaal de hoofdletter niet staat suggereert jouw steun aan het fascistisch gebruik van de letter "Z" door de Russen.

    Zakelijke informatie gelieve niet te doorspekken met fascistische propaganda
    In Duitsland kan je tot 3 jaar (!) in het gevang geZet worden voor het gebruik van de letter Z in context van pro-Russisch connotatie.

    Dat is pas van de Zotte! Neemt niet weg dat het Gazprom is...
3.030 Posts
Pagina: «« 1 ... 76 77 78 79 80 ... 152 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 879,69 +1,08%
EUR/USD 1,0711 -0,17%
FTSE 100 8.118,04 +0,48%
Germany40^ 18.073,40 +0,87%
Gold spot 2.341,74 +0,42%
NY-Nasdaq Composite 15.611,76 -0,64%

Stijgers

EBUSCO...
+9,40%
ASMI
+6,43%
NX FIL...
+6,15%
Alfen ...
+5,15%
Corbion
+3,54%

Dalers

IMCD
-9,19%
SIGNIF...
-8,37%
Wereld...
-7,05%
BESI
-5,44%
ABN AM...
-4,13%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links