Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

'Consument koos vaker voor A-merken in coronajaar 2020'

Lees over dit aandeel ook

  1. Unilever start tweede tranche aandeleninkoopprogramma
  2. Ronduit indrukwekkende verbetering cijfers Unilever

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

1 Post
| Omlaag ↓
  1. FlashHenk 29 maart 2021 11:33
    Alleen al aan de staat van de Nederlandse bermen kun je zien dat Red Bull veel meer verkoopt sinds Verstappen succes behaalt in de F1. Blijft toch bijzonder dat mensen om die reden een bizarre prijs gaan betalen voor suikerwater, maar ja het beperkte denkvermogen van deze personen kun je al bepalen aan de hand van de rotzooi die ze in de berm achterlaten.
1 Post
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.