Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Suriname neemt nieuwe maatregelen om munt te stabiliseren

Reacties

8 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 7 drooglegging 28 februari 2021 10:55
    Ik denk dat airmiles en freebees daar beter werken, waarom doen ze niet alles in US-dollars?

    Geld=vertrouwen.

    Suriname lijkt mij een mooi land, maar politiek en monetair doet het aan als een Bananenrepubliek, het volk weet wel beter!

    Aan de overkant bij buurman Venezuela weten ze echt van wanten, is dit wat ze echt willen?
  2. SuTrade 28 februari 2021 11:40
    Suriname zit vol met Goud, Olie enz... SU is nog een jong onafhankelijk land en Ja 300 jaren heeft NL SU leeg gezogen..(zie geschiedenis) De huidige generatie gaat SU niet kunnen herstellen, nieuwe generatie wel met frisse moed ! En dan kan SU zomaar de Nieuwe DUBAI worden, want er zit behoorlijk olie zelf op Break even prijs van 20-30 $ maak APACHE en Staatolie SU nog winst. Trouwens Shell wil ook Olie opkopen... ! Suriname een prachtige land, klopt en Daarom wonen 300.000 mensen in NL..!
  3. SimpeleZiel 28 februari 2021 14:56
    quote:

    SuTrade schreef op 28 februari 2021 11:40:


    Suriname zit vol met Goud, Olie enz... SU is nog een jong onafhankelijk land en Ja 300 jaren heeft NL SU leeg gezogen..(zie geschiedenis) De huidige generatie gaat SU niet kunnen herstellen, nieuwe generatie wel met frisse moed ! En dan kan SU zomaar de Nieuwe DUBAI worden, want er zit behoorlijk olie zelf op Break even prijs van 20-30 $ maak APACHE en Staatolie SU nog winst. Trouwens Shell wil ook Olie opkopen... ! Suriname een prachtige land, klopt en Daarom wonen 300.000 mensen in NL..!


    Betwijfel het, het is door en door corrupt. Je zou verwachten dat na meer dan 45 jaar onafhankelijkheid er toch substantiele zaken zouden zijn veranderd. De Surinamers hebben heel lang achter een moorddadig regime aangelopen in de hoop hiervan ook mee te kunnen profiteren. Helaas is dit voor handje vol handlangers uitgekomen, de rest in nog meer arremoede gedrukt dan voor de onafhankelijkheid.


  4. forum rang 7 drooglegging 28 februari 2021 16:52
    Meer dan de helft van alle Surinamers(300.000 dus) woont naar volle tevredenheid in ons frisse kikkerlandje.

    Meer dan ik schat in 25% zal op latere leeftijd weer terugkeren naar de roots, wat doet dat met de economie?

    Bouka trekt nog steeds aan de touwtjes, niemand zal er daar wakker van liggen!
  5. forum rang 10 DeZwarteRidder 7 maart 2021 15:27
    quote:

    SuTrade schreef op 28 februari 2021 11:40:


    Suriname zit vol met Goud, Olie enz... SU is nog een jong onafhankelijk land en Ja 300 jaren heeft NL SU leeg gezogen..(zie geschiedenis) De huidige generatie gaat SU niet kunnen herstellen, nieuwe generatie wel met frisse moed ! En dan kan SU zomaar de Nieuwe DUBAI worden, want er zit behoorlijk olie zelf op Break even prijs van 20-30 $ maak APACHE en Staatolie SU nog winst. Trouwens Shell wil ook Olie opkopen... ! Suriname een prachtige land, klopt en Daarom wonen 300.000 mensen in NL..!

    Suriname is nooit 'leeggezogen' door Nederland, want er was niks om op te 'zuigen'.

    En dat is ook bewezen na de onafhankelijkheid (de Surinamers dachten toen dat ze slapend rijk zouden worden na het vertrek van Nederland), want toen stortte het land en de economie in elkaar.
8 Posts
|Omhoog ↑