Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Britse overname levert Boskalis twee nieuwe schepen op

Reacties

6 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 4 bambricks 5 januari 2021 10:52
    Hele kluif voor Boskalis om dit onderdeel winst gegevend te maken. Heeft de afgelopen jaren zelf zijn kantoor verplaatst voor exact de zelfde diensten van Papendrecht naar Aberdeen.
    Bibby is de laatste jaren nooit winst gevend geweest. Sterker nog meerdere keren zijn de schulden omgezet in aandelen.
    Ik moet wel toegeven er was wel goed personeel aanwezig. Alleen die zijn ,waren de Familie Bibby ( klein schaligheid ) trouw.
    Dat is nog wel de grootste uitdaging.
  2. forum rang 5 Bowski 5 januari 2021 13:11
    quote:

    bambricks schreef op 5 januari 2021 10:52:


    Hele kluif voor Boskalis om dit onderdeel winst gegevend te maken. Heeft de afgelopen jaren zelf zijn kantoor verplaatst voor exact de zelfde diensten van Papendrecht naar Aberdeen.
    Bibby is de laatste jaren nooit winst gevend geweest. Sterker nog meerdere keren zijn de schulden omgezet in aandelen.
    Ik moet wel toegeven er was wel goed personeel aanwezig. Alleen die zijn ,waren de Familie Bibby ( klein schaligheid ) trouw.
    Dat is nog wel de grootste uitdaging.

    Het lijkt me inderdaad geen goudmijn: "Het bedrijf is goed voor een jaaromzet van circa 90 miljoen euro en heeft aan wal circa 130 mensen in dienst, naast ongeveer 220 offshore-medewerkers."
    Omzet per werknemer 90 milj gedeeld door 350: €257.000
    Naast salarissen moeten de scheepskosten daar ook van betaald worden.
6 Posts
|Omhoog ↑