Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Apple maakt uitzonderingen op omstreden betaalregels voor apps

Reacties

2 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Knight V 26 september 2020 10:19
    Tijd voor Europa om een keer ernaar te kijken, weten wij meteen waar de miljarden vandaan komen.

    Google is op vingers getikt door mededingings authoriteit.

    Nu Apple.... .

    Verplichten van een betalings systeem is machtmisbruik.

    Apple afzet bij de chinezen is voorbij en dan blijft er niks meer over van Apple bedrijf.

    Apple zal de imago van Amerikaanse dictatuur los moeten laten. Door globalisering zijn ze rijk geworden.
    Door isolationisme zullen ze nu de klappen ondervinden of ze gaan de strijd aan net als Tesla. Maar RvB durven het niet aan... ze volgen lijdzaam wat een narcist zegt.

    Europeanen kijken nu ook weg van apple producten omdat het duurder wordt, ondanks dat er flink gepromoot wordt door tech bedrijven maar Huawei, Xiaomi, Samsung zullen uiteindelijk overblijven.

    De mensen associeren Apple nu met een narcistisch regime en dan blijven mensen weg. Kwestie van tijd als globalisatie door de Amerikanen verafschuwd wordt dan zal exportcijfers ook laten zien dat er weinig overblijft.

    Mensen en bedrijven volgen de vraag en aanbod en zullen uiteindelijk richting Azie richten met 1.2 miljard indiers en 1.3 miljard chinezen.
    Amerika heeft alle ellende op zich afgeroepen door eigen beleid van isolationisme ipv samenwerking.



  2. Traveler@repair 27 september 2020 15:41
    Wat samenwerking en isonationalisme/nationalisme te maken heeft met narcistisch machtsmisbruik ontgaat mij. Het lijkt mij dat de basisregel van 30% afdragen aan Apple bij betalingen binnen de app-store een monopolistisch machtsmisbruik is. Dat dit wordt afgestraft is fantastisch. Dat dit door mag zetten naar andere monopolisten die daar misbruik van maken TOP !! Of kent u bijvoorbeeld een regering of grote tegenpartij die geen misbruik maakt van hun macht ?
2 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Gerelateerde instrumenten

  1. Apple 144,980 28 jul
    -1,790
    -1,22%
  2. APPLE INC. 122,340 28 jul
    -1,160
    -0,94%

Dagelijkse nieuwsbrief

Ja, ik wil elke dag de laatste kooptips en analyses van verschillende aandelen ontvangen.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links