Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Wall Street iets positiever na woorden Powell

Reacties

17 Posts
| Omlaag ↓
  1. Franfran1000 19 mei 2020 21:24
    quote:

    Lepre Chaun schreef op 19 mei 2020 21:15:


    Hij liet weten dat wat hem betreft meer steunpakketten vanuit de politiek nodig zijn.
    Ook herhaalde hij dat de Fed klaar blijft staan om de economie te ondersteunen.


    Prachtig nieuws toch .


    Wie gaat dat betalen? 25,3 biljoen dollar staatsschuld and counting mobile.twitter.com/nationaldebt?lang=nl Succes! Misschien nemen de Chinezen wel een Amerikaans steunpakketje op zich...
  2. forum rang 7 Lepre Chaun 19 mei 2020 21:41
    quote:

    Franfran1000 schreef op 19 mei 2020 21:24:


    [...]

    Wie gaat dat betalen? 25,3 biljoen dollar staatsschuld and counting mobile.twitter.com/nationaldebt?lang=nl Succes! Misschien nemen de Chinezen wel een Amerikaans steunpakketje op zich...

    De markt vindt dit helemaal niet veel
    Kan en mag nog wel wat bij.
  3. Hermanindezonophetterras 19 mei 2020 21:51
    quote:

    Lepre Chaun schreef op 19 mei 2020 21:15:


    Hij liet weten dat wat hem betreft meer steunpakketten vanuit de politiek nodig zijn.
    Ook herhaalde hij dat de Fed klaar blijft staan om de economie te ondersteunen.


    Prachtig nieuws toch .


    Als Trump morgen aankondigt dat ie met zijn zus gaat trouwen, dan weet ik al hoe gij reageert..

    Prachtig nieuws toch?
  4. [verwijderd] 19 mei 2020 22:00
    quote:

    Lepre Chaun schreef op 19 mei 2020 21:15:


    Hij liet weten dat wat hem betreft meer steunpakketten vanuit de politiek nodig zijn.
    Ook herhaalde hij dat de Fed klaar blijft staan om de economie te ondersteunen.


    Prachtig nieuws toch .
    geachte heer lepre chaun Amerika is verworden tot een derde wereld land
    Het is een frauduleuze bende ,het einde is in zicht ,helaas zal er
    Geen vaccin zijn de komende tijd een bak ellende wacht ons
  5. Donald de Kwakerd 19 mei 2020 22:12
    quote:

    Witte wolf schreef op 19 mei 2020 22:00:


    [...]geachte heer lepre chaun Amerika is verworden tot een derde wereld land
    Het is een frauduleuze bende ,het einde is in zicht ,helaas zal er
    Geen vaccin zijn de komende tijd een bak ellende wacht ons


    Doet me denken aan die film waarin ze op zoek gaan naar die ene bewoonbare wereld waarvan eigenlijk al bekend was dat die niet bestaat. De mensheid (en de beurs) heeft hoop nodig
  6. forum rang 4 Ger1948 19 mei 2020 22:15
    quote:

    Lepre Chaun schreef op 19 mei 2020 21:15:


    Hij liet weten dat wat hem betreft meer steunpakketten vanuit de politiek nodig zijn.
    Ook herhaalde hij dat de Fed klaar blijft staan om de economie te ondersteunen.


    Prachtig nieuws toch .

    Dit is nu weer de zoveelste opmerking waaruit blijkt dat je er niets, maar dan ook werkelijk helemaal niets van snapt. Wellicht gaat het om de vele reacties die je krijgt .en misschien gaat het om deze kick?? Ach, dan toch maar veel plezier hiermee. Nog steeds zijn de beurzen ervan overtuigd dat we het ergste achter de rug hebben. Voorlopig houden we nog vele maanden de 1,5 meter economie. En een massaal te produceren vaccin zal uiteindelijk de oplossing zijn. Vanaf dat moment beginnen we aan een inhaalslag.....maar dan is het al lang 2021. En bedrijfswinsten op het niveau van voor de crisis??? Dan zijn we al weer in 2023 !! Tussentijds zeer beweeglijke beurzen, met vele ups en downs. Leer er maar mee te leven.
  7. forum rang 4 boomer92 20 mei 2020 02:22
    quote:

    Ger1948 schreef op 19 mei 2020 22:15:


    [...]
    Dit is nu weer de zoveelste opmerking waaruit blijkt dat je er niets, maar dan ook werkelijk helemaal niets van snapt. Wellicht gaat het om de vele reacties die je krijgt .en misschien gaat het om deze kick?? Ach, dan toch maar veel plezier hiermee. Nog steeds zijn de beurzen ervan overtuigd dat we het ergste achter de rug hebben. Voorlopig houden we nog vele maanden de 1,5 meter economie. En een massaal te produceren vaccin zal uiteindelijk de oplossing zijn. Vanaf dat moment beginnen we aan een inhaalslag.....maar dan is het al lang 2021. En bedrijfswinsten op het niveau van voor de crisis??? Dan zijn we al weer in 2023 !! Tussentijds zeer beweeglijke beurzen, met vele ups en downs. Leer er maar mee te leven.
    ger zit je short ? zuur voor je dan . up en down ja wat anders ? dat is gelijk blijven toch ? Lc verdient bakken met geld , FV ziet telkens zijn shorts verbranden . Dus doe er je voordeel mee !
  8. forum rang 4 boomer92 20 mei 2020 02:34
    quote:

    Witte wolf schreef op 19 mei 2020 22:00:


    [...]geachte heer lepre chaun Amerika is verworden tot een derde wereld land
    Het is een frauduleuze bende ,het einde is in zicht ,helaas zal er
    Geen vaccin zijn de komende tijd een bak ellende wacht ons
    wat een onzin ! 8-9 bedrijven zijn al in een ver gevorderd stadium voor een vaccin !!
  9. forum rang 7 Lepre Chaun 20 mei 2020 08:59
    quote:

    Ger1948 schreef op 19 mei 2020 22:15:


    [...]
    Dit is nu weer de zoveelste opmerking waaruit blijkt dat je er niets, maar dan ook werkelijk helemaal niets van snapt. Wellicht gaat het om de vele reacties die je krijgt .en misschien gaat het om deze kick?? Ach, dan toch maar veel plezier hiermee. Nog steeds zijn de beurzen ervan overtuigd dat we het ergste achter de rug hebben. Voorlopig houden we nog vele maanden de 1,5 meter economie. En een massaal te produceren vaccin zal uiteindelijk de oplossing zijn. Vanaf dat moment beginnen we aan een inhaalslag.....maar dan is het al lang 2021. En bedrijfswinsten op het niveau van voor de crisis??? Dan zijn we al weer in 2023 !! Tussentijds zeer beweeglijke beurzen, met vele ups en downs. Leer er maar mee te leven.


    Gelukkig snap jij het allemaal wel .
    Vandaar dat jij ook niet in het Bestuur van Fed of ECB of wat voor Organisatie zit omdat jij het zo snapt.
    snap je !
17 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?