Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Goudprijs op hoogste niveau sinds 2012 door zorgen coronacrisis

Reacties

7 Posts
| Omlaag ↓
  1. RSIman 18 mei 2020 09:37
    De Amerikaanse economie gaat dit kwartaal "makkelijk" 20 tot 30 procent krimpen vanwege de coronacrisis, zei Fed-voorzitter Jerome Powell zondagavond 17 mei 2020 in een interview op de Amerikaanse televisiezender.

    Vanwege de uitbraak van het COVID-19-virus in de Verenigde Staten hebben veel bedrijven hun deuren gesloten. Veel ondernemingen dreigen failliet te gaan en sinds het begin van de uitbraak zijn ruim 36 miljoen Amerikanen hun baan verloren.

    De voorzitter van het Amerikaanse stelsel van centrale banken verwacht tot het einde van 2021 economische krimp. Ook zou het werkloosheidspercentage in de VS kunnen oplopen tot 25 procent. Dit gebeurde voor het laatst tijdens the great depression 1929

    In juni, juli en augustus komen de harde klappen.
    Goud naar 1800 1900 en plus 2000 dollar
  2. forum rang 4 Donald de Kwakerd 18 mei 2020 10:07
    quote:

    Waarzegger schreef op 18 mei 2020 09:49:


    Zolang de goudprijs hier op de borden niet de fysieke goudprijs vertegenwoordigd is dit een non-item. Alleen leuk om op te speculeren, maar zinloos bij een crash.


    Wat is volgens jou de fysieke goudprijs? Op welk niveau staat die prijs?
  3. StoplossBurner 18 mei 2020 10:45
    quote:

    RSIman schreef op 18 mei 2020 09:54:


    Wacht maar tot over een paar weken in juni dan begint het.
    En de Banken staan al op:
    ABN = 5,95
    ING = 4,95
    Aegon = 2,11

    "Waarzegger" grappig maar dat geld eerder voor Olie gaat voor 10 a 18 dollar weg.


    Overmorgen dan weer een crash bij de expiratie WTI jun 2020 futs?
  4. Waarzegger 18 mei 2020 14:43
    quote:

    Donald de Kwakerd schreef op 18 mei 2020 10:07:


    [...]

    Wat is volgens jou de fysieke goudprijs? Op welk niveau staat die prijs?

    Zie opmerking van Studentenrekening, en dan vooral t.a.v. de beschikbaarheid. Anders dan in sieraden momenteel lastig om daadwerkelijk te kopen. Slecht aanbod resulteert in hoge prijs.
7 Posts
|Omhoog ↑